Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ZgAgEc
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Ne nov 03, 2002 11:24 pm
Kraj: Lj

capetan we need more power!!!

Napisal/-a ZgAgEc Po dec 08, 2003 6:23 pm

Mam starejsi avto v katermu je prisoten dvojni fergazer.
ce bi povecu dizo,a morm obe? Kaj je pol z zrakom,a ga je trba vec dat?

Kaj pa ce bi povecu dizo sam na ta drugmu??
Slika
 
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 797
Pridružen: Če maj 23, 2002 4:19 pm

Napisal/-a Aleš Po dec 08, 2003 6:53 pm

ja to sm jaz na TOMOSIH ucasih delov,za avte pa ne vem.
Ti bo mogu pa kašnih majstr povedat! :D
 
ZgAgEc
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Ne nov 03, 2002 11:24 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a ZgAgEc Po dec 08, 2003 9:45 pm

ja sej sm tud jest na tomosih to delu... :roll:

kaj pa ce bi glavo spustu,pa bi bla vecja kompresija? kako bi blo pol s porabo goriva in obrabo motorja? :?:
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po dec 08, 2003 10:02 pm

več moči -> večja poraba. As simple as that. Seveda to velja če tisto dodatno moč tudi izkoristiš. Pri enaki vožnji pa lahko poraba celo pade. Ampak večinoma ni tako, ker tunaš ravno zarad tega da bo šlo hitrej :)

Zdej na fergazerje se ne spoznam dost. Ampak načeloma je tko da je za idealno mešanico zraka in bencina potrebno 15 enot zraka na 1 enoto bencina (15:1). Torej če povečaš količino bencina je potrebno ustrezno povečati tudi količino zraka, drugače je zmes prebogata in samo zgubiš na moči. Ampak to je čista teorija, v praksi nikol nisem delal nič podobnega.

Glede kompresije je pa tako. Večja kot je kompresija, večje so tudi temperature v cilindrih, in sigurno je obraba večja. Če je motor že v slabem stanju se zna zgodit kaj neprijetnega ob nižanju glave. Prav tako poskrbi da bo tesnilo takšno kot je treba. Ko boš že na delu lahko še povečaš in spoliraš kanale na glavi, to tut baje precej pomaga.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To dec 09, 2003 8:46 am

Zgagec: ne to delat. Avtomobilski vpljinjači so bolj zakomplicirani kot za mopede in je zelo verjetno da boš kaj zajebal. X ti je še kar pravilno napisal da je vpljinjač nastavljen na optimalno mešanico in zelo je treba vedet kaj delaš če hočeš kaj izboljšat.

Če bi kaj drastičnega spremenil kot je naprimer kolektor, odmična gred, drastično večji kanali... bi se splačalo, pa še tedaj bi bilo najbolje če ni h komu odpeljal.

Če te kaj več zanima je najbolje da greš v kakšno tehnično knjižnico po knjige o vpljinjačih.

O katerem motorju se pa sploh pogovarjamo?

LP

Pero
 
ZgAgEc
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Ne nov 03, 2002 11:24 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a ZgAgEc To dec 09, 2003 10:09 am

hehe hyundai pony 1.5...78,8 KM. Sej vem da bi blo boljs nou avto kupt,sam jest bi iz tega neki naredu,znizu sm ga ze lani,pa sm ga hitr dvignu k ni blo za nkamor...vse bol spoznavam da je ta avto za dedije sam men ugaja k je ful trpezn. dve leti ga ze gonm pa se kre dela. hvala za nasvete...lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To dec 09, 2003 10:50 am

uffff.... is tega boš pa teško kaj drastičnega iztisnil.

čisto teoretično: verjetno imaš registrski vpljinjač in ima vsaka šoba pomen pri določenih obratih. Z menjanjem razmerja zraka in bencina spreminjaš tudi vsebino ispušnih plinov... torej raje tako pusti kot je ker naj bi bilo tovarniško nastavljeno kot optimum med močjo, porabo, čistočo ispuha...
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS To dec 16, 2003 9:35 pm

Priporočam, da greš to enmu majstru naštelat, ker to je res
fuk pravilno našetelat, smo se enkrat z kolegi zajebaval,
pa ni ratal, tko k bi mogl :(
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 17, 2003 1:30 am

LAHKO se malo pospilas z dizami!
Mors pa vedet da imas eno zracno in eno bencinsko dizo za usako sobo!
SE pravi v trojem primeru dve!
Rgistrski ce je je wrjetn znamke solex oz weber!
Sam mam webra 30/30 in webra 30/32!
Sem se na uplinjacu 30/30 spilal z dizami!
ZAjebat nimas kaj!
najprej si mores oznacit oz zapis si na nek list!
Kaka je zracna in bencinska diza za taprvi in drugi uplinjac!
CE bos naredil hudo kombinacijo naprimer prevec bencina in premal zraka bo motor zalivalo! Pospesek in zmogljivosti bojo se slabse!
Tak da mores prvo met nekaj razlicnih diz pol pa se pospilat!
Aja ce nisi nic se motora predeloval pol nima kaj dost smisla se s tem spilat!
CE pa si ze nizal glavo in poliral kanale pa je fajn mal probat!
TAk kot sem jaz!
LP
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr dec 17, 2003 7:27 pm

monster_d je napisal/-a:ZAjebat nimas kaj!
LP


Kako to misliš ?!
Če ma zdaj optimalno nastavljeno... :? :D :D

To je tako kot če greš krivo feltno na biciklu ravnat,
se pravi zategova šprikle.
Ja bolš ko hočeš narest slabše je :lol: :lol:

Isto sranje drugo pakovanje...!

JSt ti toplo priporočam da daš to enmu majstru zrihtat,
ker boš razjebu razmerja in na koncu ti še vžgal ne bo,
al pa bo crkval in cukal, brez veze... Par jurjev ti pa
že menda ni škoda dat... :roll:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 17, 2003 8:33 pm

Hugo beri mal kaj sem napisal!
SAj pol na isto nardis kot je prej blo!
------------------------------------
ZAjebat nimas kaj!
najprej si mores oznacit oz zapis si na nek list!
Kaka je zracna in bencinska diza za taprvi in drugi uplinjac
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr dec 17, 2003 8:40 pm

ZgAgEc je napisal/-a:hehe hyundai pony 1.5...78,8 KM.


a je to mogoce v osnovi enak motor kot je bil v scoupeju turbo?
ce je, poklici po odpadih ce majo kakega razbitega...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če dec 18, 2003 9:27 am

monster_d je napisal/-a:Hugo beri mal kaj sem napisal!
SAj pol na isto nardis kot je prej blo!
------------------------------------
ZAjebat nimas kaj!
najprej si mores oznacit oz zapis si na nek list!
Kaka je zracna in bencinska diza za taprvi in drugi uplinjac


Ma ja, dobr... je res, da ti pol popravjo, sam
ne razumem pač... Jst bi ta čas raj za kaj
druga porabu, kot pa se ubadal z frgazerji :D
konec koncev bo itak mogu pelat majstru, ker
dvomim da mu bo ratal...
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 18, 2003 1:38 pm

Hugo saj pravim ja!
Po eni8 strani mas prav ce mas na avtu vse serisjko ane, itak je tisto optimalno ko je tovarnisko!
Ce je blo kaj predelano pol pa je dobro poiskat tapravo dizo, tak da se na raje posveti cemu drugemu!
LP
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če dec 18, 2003 1:41 pm

monster_d je napisal/-a:Hugo saj pravim ja!
Po eni8 strani mas prav ce mas na avtu vse serisjko ane, itak je tisto optimalno ko je tovarnisko!
Ce je blo kaj predelano pol pa je dobro poiskat tapravo dizo, tak da se na raje posveti cemu drugemu!
LP


hm... ne vem če sva se razumela :)
sej lohk predela, oz. naštela fergazer malo po svoje, samo naj mu to
mehankar naredi, to sm jst mislu... :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
Rafter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne dec 21, 2003 10:55 pm
Kraj: Southern District of Maribor

Napisal/-a Rafter Sr jan 07, 2004 9:23 pm

dobek je napisal/-a:
ZgAgEc je napisal/-a:hehe hyundai pony 1.5...78,8 KM.


a je to mogoce v osnovi enak motor kot je bil v scoupeju turbo?
ce je, poklici po odpadih ce majo kakega razbitega...


Jaz sem mel v Ponyju original 1.6 od Scoupeja.... Letnik '90, uvoz iz Avstrije l. '95. Cca. 95 KS, 205km/h končna. Pol pa je zaribal. :P
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr jan 07, 2004 10:05 pm

Ej Hugo posluš Monstra on pomoje ve kaj dela
sm ga vidu na cesti NEVERJETNO :shock:
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če jan 08, 2004 4:26 pm

626 sport je napisal/-a:Ej Hugo posluš Monstra on pomoje ve kaj dela
sm ga vidu na cesti NEVERJETNO :shock:


ok... mislm da sva se z monstrom strinjala... tko da ne vidm pomena tvojega posta :?
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
barwn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jan 09, 2004 8:45 am

Napisal/-a barwn Pe jan 09, 2004 8:52 am

naredi nov kolektor pa na vsak valj svoj frgazer. pa bo pilo občutno več prdobu bi kr neki KM sam je velika zajebancija za to naštelat.
RPM AT MAXIMUM!!!
 
Uporabniški avatar
EscortXR3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To jan 13, 2004 11:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EscortXR3 So jan 17, 2004 5:59 pm

Zdravo!
Jest mam tud Hyundai ponyja 1.5 78KM pa bi tud rad mal bolše pospeške pa končno.
V bistvu bi sam pospeške, pa če kdo ve kako na ponyju ker na mašini predrkat k ni glih pretežko nej mi kej napiše.

lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov