Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po jan 19, 2004 10:34 am

Močnejši fedri ti prav pridejo če povečaš obrate motorja, oziroma ''strmost'' odmične gredi... ampak s tem pa že preveč odhajamo iz teme o nastavljivih zobnikih. :roll:
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To jan 20, 2004 2:31 pm

Pero je napisal/-a:Močnejši fedri ti prav pridejo če povečaš obrate motorja, oziroma ''strmost'' odmične gredi... ampak s tem pa že preveč odhajamo iz teme o nastavljivih zobnikih. :roll:

Seveda :) to swa zadnic govorila .. da ce ze das drugo odmicno pa te zadeve .. so ti FEDRI na ventilih 99% nuja ce hocs mirno spat. Lih tolk da se 100% hitreje dvignejo nazaj gor kakor bat pride do gor :P
Drgac pa uzames vrecko iz prtljaznika pa pobiras ventile, fedre, odmicno pa vse iz ceste :P
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To jan 20, 2004 3:10 pm

Nu-NRG je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Močnejši fedri ti prav pridejo če povečaš obrate motorja, oziroma ''strmost'' odmične gredi... ampak s tem pa že preveč odhajamo iz teme o nastavljivih zobnikih. :roll:

Seveda :) to swa zadnic govorila .. da ce ze das drugo odmicno pa te zadeve .. so ti FEDRI na ventilih 99% nuja ce hocs mirno spat. Lih tolk da se 100% hitreje dvignejo nazaj gor kakor bat pride do gor :P
Drgac pa uzames vrecko iz prtljaznika pa pobiras ventile, fedre, odmicno pa vse iz ceste :P


Ne se preveč sekirat zaradi vzmeti, razen če nimaš hudo izrabljenega motorja.

Pri predelavi iz serijske v malo bolj športno gred so navadne vzmeti dovolj. Pri hudo dirkalni varijanti pa že proizvajalci poskrbijo da ti prodajo še primerne vzmeti.
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To jan 20, 2004 7:13 pm

Pozdrav!
Glede tistih jermenic na sliki:
-pri športnih odmičnih in pri predelavah motorja so nujne, ker le tako lahko spraviš motor v fazo!Pri nižanju glave se odmična zavrti nazaj in motor ne dela več 100%.
Sem imel na dveh Yugačih take jermenice in brez tega predelan motor ne gre nikamor!
Cenejša varijanta je, da se iz odmične izpuli "štift" in se jermenica nastavi v fazo, potem pa se zvrta luknja!
Glede teže:motorju z strupeno odmično je v nizkih obratih pomemben vsak gram, ki ga mora zavrteti in lažji kot so vrteči deli, bolj prime gas!Razlika je lahko ogromna!
L.P.
gvx
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost