Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Re:

Napisal/-a DJ-DUST Po nov 15, 2010 10:17 pm

airmike je napisal/-a:
ales. je napisal/-a:
DJ-DUST je napisal/-a:ales: Če sem te prav razumel - RC nima turbine...


http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... 06_RC.aspx

Po prodajnih statistikah zelo uspešnega peugeota 206 v različici RC poganja dvolitrski štirivaljnik s po štirimi ventili na valj, ki zmore 130 KW/177KM. Že pri nizkih vrtljajih ne skopari z željo po nekoliko močnejšem priganjanju, nad 3000 obratov v minuti pa se pravo veselje šele začne. Njegov največji navor znaša 202 Nm pri 4.750 obratih v minuti, solidna prožnost pa omogoča lagodno križarjenje z malo prestavljanja. Pa vendarle se je z malim športnikom najlepše peljati hitro. Motor sicer ob priganjaju zvočno ne skriva svoje prisotnosti, kar je seveda razumljivo in celo zaželjeno, zato mu pri orkestraciji pomaga športna izpušna cev z dvojnim zaključkom. Rezultat je rezek zvok s prevlado nizkih tonov, ki ne pušča dvoma o poreklu malega, a strupenega peugeota. Za učinkovito ustavljanje skrbi zelo lahek in učinkovit zavorni mehanizem podjetja ContiTeyes iz Frankfurta. Pri Peugeotu obljubljajo povprečno porabo v višini 8,6 l, kar je seveda nekoliko utopično, še posebej, če ostanemo zvesti filozofiji malega dirkalnika. Nam jih je uspelo nameriti 11,5.


Ne vem kaj hočeš povedat? 206 RC je atmosferc. Valda pa DJ-DUST ve kaj vozi ;)


V podanem linku iz SiOL-a nikjer ne omenjajo turbine in ne, serijski RC nima turbine, ostalo je pa airmike povedal...

Naj ostanemo na temi - kar se 206 RC-ja tiče, odstranitev katalizatorja ne priporočajo, velikokrat premleto in pretestirano iz Anglije...
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Re: brez katalizatorja direktno na zadnji lonec

Napisal/-a T1cK0 Sr nov 24, 2010 1:14 pm

Največji del glasnosti izpuha je v zadnjem loncu. Free flow zadnji lonec boš težko utišal. Sam sem imel nekaj časa auspuh brez vsega, samo cev od kolektorja do zadnjega free flow lonca.
Ker je to močno preglasno, sem namontiral še 80cm dolg sredinski dušilec, ki pa ni pomagal kaj dosti.

Za primerjavo:

http://www.youtube.com/watch?v=P8O2XnB2 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=6L176MFt ... re=related

Zvok se je najbolj zadušil šele z montažo katalizatorja.

Če boš obdržal original zadnji lonec in za ostalo potegnil samo cev, izpuh ne bi smel biti nevem koliko glasnejši. Pa sredinski resonator raje obdrži, če nočeš plehnatega prizvoka :)
Slika
 
Uporabniški avatar
typeR246
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So jul 17, 2010 8:40 pm

Re: brez katalizatorja direktno na zadnji lonec

Napisal/-a typeR246 Če nov 25, 2010 10:02 am

Dokler sm mel hondo, in direktn izpuh, se je zadeva tako lepo utišala ko si dal v zadni lonec dušilec. Avta se skoraj da ni slišalo. Tako, da en aftermarket lonc gor pa dusilc in ne bo ne duha ne sluha. Glede tehničnega si pa že sam reku it's your problem ;)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov