Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: Zavore

Napisal/-a fantom Pe jan 28, 2011 6:57 pm

za brembota tud mene zanima kak se kaj obnesejo. glede na to da moj s60 ni ravno lahkokategornik bi kakšni malo boljši diki prav prišli. upam da avtor te teme nebo kaj užaljen ker sem si malo sposodil temo. kar se pa Zimmermana tiče je pa nekdo na našem forumu omenil da naj bi diski popokali okoli luken in da naj bi bile te samo navrtane v sam disk in ne kod imajo recimo brembo in podobni diske prevrtane. naj me kdo popravi če se motim.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Badzo Pe jan 28, 2011 7:25 pm

fantom je napisal/-a:za brembota tud mene zanima kak se kaj obnesejo. glede na to da moj s60 ni ravno lahkokategornik bi kakšni malo boljši diki prav prišli. upam da avtor te teme nebo kaj užaljen ker sem si malo sposodil temo. kar se pa Zimmermana tiče je pa nekdo na našem forumu omenil da naj bi diski popokali okoli luken in da naj bi bile te samo navrtane v sam disk in ne kod imajo recimo brembo in podobni diske prevrtane. naj me kdo popravi če se motim.


Dolžan si mi pir, ker izrabljaš MOJO temo za TVOJE potrebe! :pivo Hec hec, hvala bogu ker mogoče kak odgovor na tvoje vprašanje pomaga še meni..

Zdaj se mi po glavi plete nova zadeva: torej kombinacija bo sigurno navaden disk (ATE, brembo) in pa neke ploščice (še v fazi odločanja). :mrgreen:
Zadaj ostanejo original diski, menjale se bodo samo ploščice skoraj 100% gredno gor ATE.
Za spredaj mi pa še vedno ni jasno:
1. Ali bo kombinacija navdnega diska (ATE, brembo) z ploščicami (redstuff, greenstuff, ferodo DS) kaj boljša v kakršnemkoli pogledu (pregrevanje, zaorna pot), od kombinacije ATE diskov in ATE ploščic?
2. Ali je potrebno redstuff in ferodo DS performance ali pa DS2500 ploščice ogrevat da primejo optimalno ali lahko rečemo da je prijemanje teh ploščic ko so hladne ekvivalentno prijemanju original ploščic? Predvsem me zanima mnenje ljudi ki imajo uporabniške izkušnje s temi ploščicami.

Pa pustimo na strani kilažo, konje.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Zavore

Napisal/-a lizard Pe jan 28, 2011 7:30 pm

Saj maš odgovore na ti dve vprašanji že podane. Opažam pa, da namesto da bi bolj podrobno bral odgovore, postavljaš ena in ista vprašanja večkrat.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Badzo Pe jan 28, 2011 7:38 pm

lizard je napisal/-a:Saj maš odgovore na ti dve vprašanji že podane.


Vem. 1 razlog za še eno vprašanje: bi fajn bilo še od koga dobit odgovor - več glav več ve.
2 vprašanje: Eni mi pravijo da jih ni potrebno drugi pravijo, da so katastrofa za navadno vožnjo. DS; danes v motomatu
pravi da če to montiram gor, da bo katastrofa, da se voziš gor in dol, ko so hladne. Sicer ko se segrejejo so bomba.. :shock:
Ti si jih uporabljal sam (DS)? Kater model konkretno? In v kombinaciji s kakšnim diskom?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Zavore

Napisal/-a lizard Pe jan 28, 2011 7:42 pm

No dovolj zafkravanja, preberi moj prvi post v tej temi in tako naprej...

Lahko pa naročiš Ferodo ploščice tudi v IK Sport, in se izogneš nakladanju prodajalca iz Motomata.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Badzo Pe jan 28, 2011 8:25 pm

lizard je napisal/-a:No dovolj zafkravanja, preberi moj prvi post v tej temi in tako naprej...

Lahko pa naročiš Ferodo ploščice tudi v IK Sport, in se izogneš nakladanju prodajalca iz Motomata.


Zafrkavanja? :?: Tvoj prvi post sem prebral in to dvakrat! Veš mogoče sem nor, da dajem na ta stara j***a top gume, pa mogoče
sem tudi k****n ker iščem športne ploščice itd. Denar pri meni ni vprašaj, kadar je govora o moji varnosti in varnosti mojih sopotnikov.
Ne bi pa rad kupil mačka v žaklju: kupil neke kvazi ''sportske diskove'', ki bodo na koncu imeli isti zavorni učinek kot 'navadne' ATE zavore.
Ne kupujem jih zato, da bom pred svojimi kolegi zdravil frustracije. Zato raje izpadem čuden in dvakrat vprašam in dvakrat dobim isti
odgovor, kot pa da svojo napačno odločitev plačujem dvakrat (na začetku pri izboru 3-4X dražjega kompleta in po 60k km, ko bom
lahko izrabljene diske vrgel v smeti). To so razlogi zakaj se ne zafrkavam.

Kaj pa pridobim z naročilmo ploščic iz IK sporta?

Se pa opravičujem - vidim da si res v prvem postu napisal da uporabljaš DSP na Sportline.
Ali drugače lahko disk (navaden ATE/brembo/EBC ali pa na drugi strani Brembo Sportline/TGD EBC itd)
kaj vpliva na to kako se bo ploščica obnašala (prijemala bolje/slabše)?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Zavore

Napisal/-a lizard Pe jan 28, 2011 8:51 pm

No, ni potrebe po agresivnem pisanju ;).


Te stvari so ponavadi logične. Športne ploščice bodo v večini primerov bolje delovale s športnimi diski. Kako se določene kombinacje med sabo obnesejo je težko reči. Namreč redkokdo je stestiral vse te opcije in jih med sabo primerjal - le tako namreč dobiš objektiven odgovor oz. rezultat. Ponavadi pa ljudje probamo samo eno kombinacijo in jo lahko primerjamo samo s kombinacijo ki smo jo imeli prej.


Zatorej ti jaz lahko opišem samo mojo izkušnjo. Na avtu so bili prej orginal diski (mislim, da so to bili Brembo) in orginal ploščice, katere firma jih dela bi moral preverit, če je slučjano kjer zavedeno. Potem sem menjal za Brembo Sport Line diske in Ferodo DS Performance ploščice. Kot sem že omenil v tej temi na zavorno pot najbolj vpivajo ploščice, športne imajo (kar se mi zdi da je tudi logično in že veš) večji koeficient trenja z diskom. Moja izkušnja je taka da DS Performance že hladne primejo zelo dobro, ko se pa segrejejo pa sijajno (enako izkušnjo ima tudi kolega z DS 2500). Je pa razlika človeškim čutilom težje zaznavna pri zaviranju pri nižjih hitrostih, pri zavirnaju recimo pri 160 km/h pa je razlika prej/zdaj res precejšnja, koliko je to v metrih pa nimam pojma. Tudi iz 100 km/h se da občutiti da zavore bolje primejo, a sprememba ni tako izrazita oz. tako zaznavna (kar je povsem logično).

Možnosti je seveda ogromno, lahko kupiš nek kao športen disk in bo slabši kot navaden od ATE. Lahko pa vsekakor predvidevamo da bo navadne Brembo diske prej pojedlo v kombinaciji z DSP, kot Brembo Sport Line diske. Enako verjetno lahko rečemo za EBC, da bo navadne EBC diske prej požrlo z redstuff ploščicami, EBC Turbo Grooved diske pa kasnej. In tako naprej...

IK Sport sem omenil zato, ker me ponavadi prodajalci ki ne vejo kaj govorijo odvrnejo od nakupa. S temsem ciljal na prodajalca pri Motomatu ki ti je govoril da so DSP katastrofa ko so hladne. Pri IK Sport kjer sme tudi že kupil ene ploščice pa mi ni bilo potrebno poslušati nobenega nakladanja.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Badzo Pe jan 28, 2011 9:01 pm

Nič agresivnega, nič bat :)

Super, hvala! To da bo diske prej pojedlo, me ne skrbi. Bolj mi je važno to kar si napisal: da pri manjših hitrostih so razlika težko občutne.
Bom ko se odločim sigurno poročal, kaj sem vzel in kako se obnese.

Drugače kakšen je IK sport in kakšne so kaj cene?

DSP in DS2500 so dvoje različne ploščice, kolikor zastopim? DS2500 so verjetno še malo bolj športne?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Zavore

Napisal/-a lizard Pe jan 28, 2011 9:10 pm

Manj razlike je občutiti zato, ker gre za manjšo hitrost, če s športnimi ploščicami pri zaviranju iz 100 km/h pridobiš 1,5 metra (govorim poplnoma na pamet), bo ta razlika pri zaviranju iz 160-0 občutno večja. Odvisno je tudi od človeka in njegovih zmožnosti zaznavanja, eni takoj zaznajo razliko v pojemku drugi spet zaznanjo to slabše, tretji pa recimo ne znaznjo nobene razlike. Zato se na to nikoli ni dobro povsem zanašat, za realno oceno so potrebne meritve.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Badzo So jan 29, 2011 12:49 pm

No super. Torej sedaj imam več ali manj vse razjasneno, z izjemo parih detajlov :idea:
Zdaj pa samo še kalkulacija in obisk kake trgovine. Ko spacam skupaj komplet, bom tudi sporočil kaj sem vzel, zakaj
in kako se obnese.
Kateri disk je drugače ''načeloma'' boljši - ATE ali Ferodo? Cenovno sta navadna diska zeloooo narazen.
Pa še to: kako je kaj s cviljenjem teh malečk bolj ''športnih'' ploščic?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: Zavore

Napisal/-a CupraR So jan 29, 2011 2:20 pm

Bolj upam govorit za serije ala DS3000 in res agresivne zadeve. Mrzlo vse cvilijo, sploh ko bolj u ezay bremzaš :D ampak namen je da grabi tako kot treba in mene nikakor ne moti, da vedno prcvilim na dvorišče =P
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Badzo So jan 29, 2011 8:25 pm

Ok, zdaj sem vse prečekiral. Jasno je zaenkrat vse, če mi kaj ne bo, še vprašam.
Sedaj pa počasi se bom odločil kaj bom vzel. EBC sem odpisal, ostal je Ferodo
z premier kompletom, ATE in pa Ferodo DS serija.. Nekaj izmed teh treh stvari bom vzel.
Hvala bogu se mi ne mudi, tako da se bom lahko v miru odločil! :)

Najlepša hvala vsem za pomoč, predvsem pa tebi lizard!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov