Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Zavore

Napisal/-a Kiri Pe dec 13, 2002 3:40 pm

no na netu sm vidu da velikret tole :"stainless brake lines" dajo gor...č sm jst to prou zastopu je to kao zajla(kukr pr kolesu) namest zavorne tekočine???...mal sm zmeden zdej...
Aja pa č narobe jst to zastopm bi lepo prosu č mi kjer to lhka prou razlož pa pove prednosti/slabosti(prednosti pa slabosti me zanimajo u usakem primeru tut č sm prou zastopu...kr jst vidm prednos sam u tem d se pač to ne segreje tko k olje...sam je pa šit k zajla nej bi se usaj mal raztegnla ne???...usaj pr kolesu je to največ problem) tega pa kje se da to dobit
Hvala
LP Kiri
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zavore

Napisal/-a Sale Pe dec 13, 2002 4:50 pm

V tem primeru po moje ne gre za zajle, ker bi bil to kvečjemu korak nazaj (bicikl ima zajle, pa še tam se v zadnjem času pojavlja hidravlika). S temi stainless brake lines so pomoje mišljene cevke, po katerih se pretaka zavorno olje od zavornega cilindra do zavornih čeljusti. Prednost takih cevi je, da se manj raztezajo, ko se poveča pritisk olja v njih in s tem več moči prenesejo na čeljust. Druga funkcija je večja zanesljivost in daljša življenjska doba (se težje pretrgajo ali preperijo). Tretja funkcija bi bila pa lahko, da se bolj hladijo od tistih, ki so cele iz umetne mase. Jst mislim da je to ta zadeva - lahko se pa motim ;).
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Re: Zavore

Napisal/-a Kiri Pe dec 13, 2002 7:29 pm

thanx 4Sale....pa se to splača dat na avto al mislš d ni bistvene razlike...
pa še vedno me zanima kuk to košta pa kje bi to mel(razn na netu kjer sm na ssgti.com vidu za mnde 180$-nism zihr s mi ne da it gledat zdele)...to je kr neki dnarja ne?...40k sit za prazn nč pa tut nebi dal ne(oz. pr ns bo to zihr še draži)
LP Kiri
 
G-4S
 

Re: Zavore

Napisal/-a G-4S Pe dec 13, 2002 9:28 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zavore

Napisal/-a Sale So dec 14, 2002 12:29 am

Tele cevke pridejo predvsem v poštev pri dirkalnih avtih, še posebej pri tistih ki imajo odstranjen servo ojačevalnik zavor. Glede na to, da je to res kar draga zadeva, tko kot pravi GFors, se po moje ne splača gor dajat (mogoče čist na konc ko že nimaš kaj drugega več za narest). Drugač ima pa GFors prav glede diskov in ploščic - kar njega poslušaj ;).

Aja, to se da naročit v Sportstilu (LJ) od firme OMP.

[Sporočilo uredil/a 4Sale na dan 14.12.2002 ob 00:30 GMT]
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Zavore

Napisal/-a dobek So dec 14, 2002 7:37 pm

kovinske izvedbe cevk in cevi se uporabljajo predvsem tam, kjer je zarad previsokih tlakov nevranost nabreknjenih in pocenih gumijastih cevi (pa se to se da z vecjim premerom cevke uredit)

ceprav prvic slisim, da bi tako hudo visoke tlake proizvajale tud zavore
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Re: Zavore

Napisal/-a bravura So dec 14, 2002 11:06 pm

baje če daš v sistem tekočino z dot 5.0 ali več je kar nujno imet te cevke.... to me je en prodajalec podučil ko sem hotel kupit DOT 5.0 tekočino...baje da original cevke ebi bile več zanesljive...??? A lahko kdo to potrdi?
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Pero Ne dec 15, 2002 10:08 am

hmmmm... zanimiva teorija.

DOT 3,4,5 je kolikor vem vrednost ki pove kdaj zavorna tekočina zavre, večje število višje vrelišče. Recimo da bi se ob zahtevnem bremzanju posledično z višjo temperaturo povečal tudi pritisk ampak kolikor vem so deli zavornega sistema dovolj predimenzionirni da nebi prišlo do poškodb zaradi tega.

Po moje da ni obvezno da daš take zavorne cevi, vsekakr pa poskrbi da je zavorni sistem pravilno vzdrževan in da so vsi deli še v redu.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zavore

Napisal/-a Sale Ne dec 15, 2002 10:20 am

Te cevke o katerih teče debata so namenjene predvsem (če ne že zgolj) temu, da je "prenos" med pritiskom noge na pedalo in delovanjem zavornih čeljusti, čim hitrejši (brez zamika) in brez izgub moči (seveda gre za minimalne učinke). Približno tako kot sem že zgoraj napisal. Teorija o zavorni tekočini je zanimiva - mogoče je res kaj povezano tudi s tem.

Drugače so pa to teflonske cevke, ki so ojačane s tem "stainless steel" ovojem. Kot rečeno, predvsem so primerne za dirkalnike, kjer itak vsaka malenkost šteje ;).

Še slikca :) :) :
Slika

No, sicer bomo pa zadevo še mal raziskal in napisal en članek za na GaS tuning pejđ (enkrat v prihodnosti) ;).


[Sporočilo uredil/a 4Sale na dan 15.12.2002 ob 10:22 GMT]
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Pero Ne dec 15, 2002 1:08 pm

Manj ko se po nepotrebnem raztegujejo deli zavornega sistema več pritiska pride do cilindrov zavornih čeljusti in bolj natančno se da upravljat z bremzami.

Če je cev gibljiva je tudi raztegljiva. Torej samo zaradi žične preje ne more bolje zadrževati pritiska. Razlika je verjetno tudi v gumi ki dejansko drži zavorno olje.

Za dirke se pa ponavadi dajejo najboljši materiali ki so dostikrat nepotrebni v serijskih avtih. Nima smisla primerjat rally avto ko vse leti izpod koles in en avto ki se vozi vsak dan po asfaltu. Velika prednost takih cevi je zaščita proti raznim kamni ki lahko uničijo cev, ampak še nisem slišal da bi se komu uničila navadna in dobro ohranjena gumijasta cev zavor. Pa ne dajat za primerjave avte z 20 let starimi in nevzdrževanimi bremzami.

[Sporočilo uredil/a Pero na dan 15.12.2002 ob 13:08 GMT]
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zavore

Napisal/-a Sale Ne dec 15, 2002 1:33 pm

Pero, sej sem glih v zgornjem postu omenil, da so cevke teflonske, kovinski pa je le ovoj. Glede dirkalnega "programa" pa je tako - te cevke so ena redkih stvari, ki so primerne tudi za "road use", je pa popolnoma res, da niso nujno potrebne in se jih finančno gledano ne splača kupit. Kar se pa tiče zaščite, so serijske zavorne cevi kos vsem razmeram, ki doletijo serijski avto na navadnih cestah - tako kot je Pero že omenil.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Zavore

Napisal/-a Pero Ne dec 15, 2002 5:04 pm

Sale: saj se strinjam s tabo. Samo hotel sem malo bolj razložit zakaj se mi zdi nateg nekomu rečt da MORA imet take cevi. Edino tisto z teflonom bi lahko debatirala, ampak saj nima smisla... važno je da stvar dela.

Bi pa rekel da preden začnejo razni ''tuning mojstri'' kupovat take dele naj se prvo spravijo obnovit zavorni sistem z novimi deli, pa bo avto ponovno dobro bremzal.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov