Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Do večjih pospeškov

Napisal/-a HPFreak Sr jan 28, 2004 12:21 pm

Zdravo!

Mene zanima kako je to glede menjave zobnikov v diferencialu da bi imel večje pospeške, se pravi nižjo prestavno razmerje. (se zavedam pa da bi bla končna nižja!-sam to niti ni men toklo važno) ampak useeno-in verjetno ceneje kakor menjat zobnike v menjalniku.

Mnenja!

Hvala

lp u
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Sr jan 28, 2004 12:26 pm

Ja s tem bi verjetno dosegel boljše pospeševanje - take stvari sicer ponavadi potegnejo za seboj še druge predelave ampak za začetek mislim, da bi bil tvoj plan kar izvedljiv. Seveda boš moral najti pravi material in mojstra, ki ti bo to naredil predvsem pa znal svetovat.

Strošek pomoje niti ne bi bil tako astronomski kot bi bil pri menjavi celotne "piramide" menjalnika ;).
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 28, 2004 12:38 pm

Samo material in obdelava te bo stala okoli 30k sit, montaža pa še nadaljnih 30k.
Kolega dela take stvari - menjalnike, diferenciale in so cene približno take da dol padeš.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Sr jan 28, 2004 1:01 pm

No ja, cene so seveda odvisne od znamke in modela avta ter od zahtev. Zdaj če je nekdo pripravljen dat 20 tisočakov za air intake, bi jaz potem od njega pričakoval, da bo pripravljen dati tudi 60k sit za takšno predelavo, ki roko na srce da precej opaznejši efekt.

Se pa strinjam, da ti zneski hitr zaidejo v neverjetne vsote - o tem priča že to, da se redko kdo odloči za tak poseg. Kot sem že zgoraj napisal to ponavadi potegne za seboj še kakšne predelave in s tem seveda muchos $$$ ;).
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Sr jan 28, 2004 1:09 pm

pa poraba se ti tud dvigne, ker pri potovalni hitrosti drzis dost vecje obrate.
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Sr jan 28, 2004 1:12 pm

Zdaj edino, če ne uporabljaš avta za potovalne namene ali pa ti je foter šef bencinske :P
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Sr jan 28, 2004 1:24 pm

Če oš menjaval zobnike v diferencialu, verjetno tudi števec ne bo kazal prav!!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jan 28, 2004 5:42 pm

Hehe najprej z avta pospravi vso nepotrebno kramo!
Ce si mislis za drag pa zmontiraj ven sedeze, in opremo, rezervno kolo itd!
bos zihr nabral za vec 10kg!
pol pa probaj nekaj se zihr pozna :)
ker se mi zdi bedsto da folk pride na drag z polnimi kuferami!
:D
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če jan 29, 2004 8:10 am

nebivedu je napisal/-a:Samo material in obdelava te bo stala okoli 30k sit, montaža pa še nadaljnih 30k.
Kolega dela take stvari - menjalnike, diferenciale in so cene približno take da dol padeš.

LP
Nebivedu


Iz teme sori, a dela tud diferencialne zapore ?

o temi, misl da moras spremeniti prestavna razmerja in ne zobnike v diferencialu (te so ze dost obremenjeni) ?! :oops:
NO GO!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 29, 2004 8:39 am

Dela vse sam če se mu da potrudit. U glavnem pa brusi glave in menjalnike ter vse vrste diferencialov dela.
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Če jan 29, 2004 10:24 am

monster_d je napisal/-a:Hehe najprej z avta pospravi vso nepotrebno kramo!
Ce si mislis za drag pa zmontiraj ven sedeze, in opremo, rezervno kolo itd!
bos zihr nabral za vec 10kg!
pol pa probaj nekaj se zihr pozna :)
ker se mi zdi bedsto da folk pride na drag z polnimi kuferami!
:D


Če motor vn uzameš, bo avto precej lažji :lol:
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Re: Do večjih pospeškov

Napisal/-a super98 Če jan 29, 2004 11:19 am

HPFreak je napisal/-a:Zdravo!

Mene zanima kako je to glede menjave zobnikov v diferencialu da bi imel večje pospeške, se pravi nižjo prestavno razmerje. (se zavedam pa da bi bla končna nižja!-sam to niti ni men toklo važno) ampak useeno-in verjetno ceneje kakor menjat zobnike v menjalniku.

Mnenja!

Hvala

lp u


Lahko bi nam vsaj zaupal na katerem avtu mislš to delat. Mogoče se pa da dobit drug menjalnik za ta avto (od kakšnega drugega motorja), ki ima spremenjena prestavna razmerja oziroma krajši diff. Italija odpad-in potem 2-3 urce dela pa maš.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če jan 29, 2004 11:41 pm

RedBaron je napisal/-a:Če oš menjaval zobnike v diferencialu, verjetno tudi števec ne bo kazal prav!!

:shock:
Kater ze?
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe jan 30, 2004 10:30 pm

LOL :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron So jan 31, 2004 8:42 pm

Nu-NRG je napisal/-a:
RedBaron je napisal/-a:Če oš menjaval zobnike v diferencialu, verjetno tudi števec ne bo kazal prav!!

:shock:
Kater ze?


A nima števec "odvzema" signala za hitrost iz menjalnika (pred diferencialom)??
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich So jan 31, 2004 11:36 pm

Kaj pa kaka druga varijanta(poceni) povecat pospeske na racun koncne... Sem premisljeval da koncne sploh nic ne rabim, zato so mi pospeski velik bolj vazni :evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 01, 2004 8:47 pm

Oki da nem lih odpiru nove teme. Zanima me če bi blo možn tale obstoječ menjalnik predelat tko da bi iz njega lahk dobil pogon ki bi ga uporabu za zadnja kolesa..... Oki vem da se sliš butasto da bi nardil petko 4x4 sam zakaj pa ne? Nekak bi že nardil skupi pa počasi bi delu tko da enkrat bi mi že ratalo..... sam iz obstoječe menjalnika bi mogu dobit pogon za kardan je to sploh možno?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne feb 01, 2004 8:58 pm

lisko, da se vse :) Od frenda fotr je naredu BMWja 4x4. Pa je verjetno težje nardit dodatno še pogon spredaj kot samo kardan do zadnjih koles speljat in en diferencial vmes našvasat. Ampak vprašanje spet če se splača :)

HaBBke, za kakšen avto sploh gre ? Probi se pozanimat če paše gor kak diferencial od kakšnega drugega modela, ali avtomobila iste znamke. Pr nissan je tko da na 200sx S14 model direkt paše diff. od S13 (starejši model), ki ima drajši final tako da dobiš ven krajša prestavna razmerja.
Mislim, da je taka varjanta cenejša, mal po odpadih poiščeš pa dobiš diff. dokaj poceni. LSD za nissana recimo se dobi za tam okol 30k sit, navaden bi bil pa še pol cenej.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov