
guffo1 je napisal/-a:slovenec en kaj pa na zacetku neki pametujete da je sport quattro nevem kaj pa kaj use skupaj aja pa da ne poznam ljudi ? pa prijatu moj poglej si http://www.s1preformance.com pa MTM se vidi da nimas pojma o cem govoris....z grupo b se ukvarjam ze prevec casa da bi mi en tak loser ko ti govoru me pa ne briga kaj je ta slovencek use sestavljau v zivljenju....js vem koga poznam ce pa misli nardis S1 iz navadnega coupe quattrota pol pa res verjamem kaj use je sestavljau hahahahhahahhahahahaha
guffo1 je napisal/-a:ma nehajte pametovat !!! neveste nic o tem avtu....sem v kontaktu z clovekom ki je delau z MTM IN S1PREFORMANCE js si bom kupu v roku 1 leta audi s1 pikes peak ..... tiste slike ki jih dajate ni s1 evo 1 kreteni eni ! imas audi urquattro a1 in a2 .... pol je sport quattro in iz sporta je narejen s1 ki pa ima bolso opremo kot navaden sport,vec hp,in se dosti vec izboljsanih stvari....mašino dej notri 2.2 5cylinder 20 valve turbo ( kombiniraj z vortex superchargerji ) da nebos meu turbo lag !!! neveste vi nic o temu avtu nemores nardit s1 iz starega coupeja ker neves specifikacij od s1 ki pa ti jih lahko js dam in narisem mere in use in ti zrihtam dele iz groupe b original !!! za audia !!!! ampak naredi ga iz sport quattrota ne pa iz nekega starega coupe sranja !
airmike je napisal/-a:
Če dejansko veš kako zgleda natični ključ, prosim pojdi v garažo in se enkrat udari z njim po glavi.
rs2 je napisal/-a:guffo1 je napisal/-a:ma nehajte pametovat !!! neveste nic o tem avtu....sem v kontaktu z clovekom ki je delau z MTM IN S1PREFORMANCE js si bom kupu v roku 1 leta audi s1 pikes peak ..... tiste slike ki jih dajate ni s1 evo 1 kreteni eni ! imas audi urquattro a1 in a2 .... pol je sport quattro in iz sporta je narejen s1 ki pa ima bolso opremo kot navaden sport,vec hp,in se dosti vec izboljsanih stvari....mašino dej notri 2.2 5cylinder 20 valve turbo ( kombiniraj z vortex superchargerji ) da nebos meu turbo lag !!! neveste vi nic o temu avtu nemores nardit s1 iz starega coupeja ker neves specifikacij od s1 ki pa ti jih lahko js dam in narisem mere in use in ti zrihtam dele iz groupe b original !!! za audia !!!! ampak naredi ga iz sport quattrota ne pa iz nekega starega coupe sranja !
Hej guffo, kle pa slovenček.
A sem lahko tvoj prijatelj? Ful si frajer, ni kaj.
Moderatorjem pa kapo dol. Vrhunsko opravljeno delo. Ko nekdo napiše bolj direkten odgovor nekomu, je že opozorjen...ali banan, da se ne more več prijavit. Tole nabijanje uporabnika, ki so očitno skriva za nekom z 2 posti (beri jaja med nogami velika kot kinder jajček) pa je očitna zajebancija in pod nivojem.
In potem se čudimo, kako nekateri, ki imajo ogromno izkušenj in kilometrine za sabo nimajo volje pisati po takem forumu. Tudi jaz...
Zaradi mene lahko mojo temo tudi odstranite, že dolgo ne objavljam nič novega, saj se mi ne da ubadati z podjebancijami, ker je slovenija polna foušije in drekanja. Kaj še, da bi nekdo kot jaz odšel po nasvet na forum. Za kar naj bi forum tudi bil - za izmenjavo informacij. Yeah right...
Brez zamere, pa lep dan še naprej.
Carter002 je napisal/-a:Super, še ena izmed (redkih) tem, ki jo bom z veseljem prebiral.
Tud mene zanima kakšni so načrti z motorjem, podvozje, zavore itd.
In lepo je vidit take projekte v tako majhni državici kot je SlovenijaIn kapo dol pred vsakim, ki vse to še javno predstavi.
Edo teb pa želim čimmanj požrtih živcev pri sestavljanju avtomobila in da avto čimprej spraviš na ceste, predvsem pa da bo stvar kar se da kvalitetno narejena (v kar ne dvomim, sodeč po tvoji bivši rs2-jki).
Glede pogona...tud sam mislim da v takih primerih je nekak najbolj primeren štirikolesni pogon, glede na to da je treba na cesto spravit tako veliko število lipicancevPomaga, sigurno pomaga.
andrej86 je napisal/-a:edi bi šlo v tega audija 2 taka motorja namestit?
ker sem videl že npr. opel corso z dvema 2.0 16v turbo motorjema enkrat na motorvision na DSF-kanalu,en motor s 300KM spredaj eden zadaj,nekako je imel oba menjalnika povezana,itd.
vem da mam bujno domišljijo bi blo možno naredit spredaj pa zadaj kaki motor :P
sliši se prizadeto pardonops: samo bi pa trgalo .......
rs2 je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:Torej bo to zelo podoben S1-ki, ki je bila izdelana v malo več kot 200 primerkih za potrebe homologacije za kratko izvedbo urQuattra? če prav razumem?
Kako je z elektroniko? je to računalnik univerzalen ali je delan posebej za tipe motorja?
Ker če naj bi obvladal vse lamde sonde, lmm-je itd itd.
Če lahko malo bolj razložiš, če se ti morda ljubi.
P.S.: čestitke za projekt. Opažam da se vse več velikih projektov predstavlja na a.com. Upam, Edo, da boš opogumil še koga, navsezadnje je to le najbolj obiskan in največji forum v slo. Takole bi se dalo več projetkov vidt na enmu forumu, kot pa da se jih išče po raznih forumih posameznih znamk.
Glede Autronica in njegovega delovanja bom prosil uporabnika TH performance, da malo bolj tehnično razloži samo delovanje Autronica. Upam, da bo branje poučn pa da to še koga zanima.
Slike bomo update-ali zvečer, kar se bo dalo.
Drugače pa same specifikacije motorja kot takega:
- blok pripravljen po specifikaciji IMSA bloka(so razlike med serijskim kar velike)
- glavna gred IMSA (NOVA!)
- močnješi glavni ležaji za gred (IMSA)
- močnjejši ojnični ležaji za gred (IMSA)
- suhi karter
- oljna pumpa za suhi karter predelana dodatno v audi motorpsortu
- custom audi motorsport vztrajnik
- dirkalne ojnice za 10.000rpm in 1.300NM
- dirkalni kovani bati z nizko kompresijo in visoke obrate
- glava IMSA
- odmične dirkalne SCHRICK (zelo podobne po specifikaciji kot IMSA)
- seveda vse nastavljive (odmične), tako da bomo tukaj iskali najboljše razmerje odzivnost/končna moč
- custom izpušni kolektor (verjetno bomo probali 2 varianti, da vidimo kaj se bolj obnese)
- sesalni kolektor - možni 2 varianti - ali S1 (IMSA) original seveda ali pa 5 loputk za gas - za vsak cilinder posebej in custom plenum naprej
- glede injektorjev se se odločamo ali 10x 750ccm ali 5 x 1600ccm(je več odločimnih faktorjev v igri)
- 3 x bosch motorsport 044 pumpa
- Autronic za krmiljenje vsega namesto motronica
- IC velik in prilagojen - glede na prostor
- turbo custom, keramični ležaji, ojačana vetrnica (ni oznake) ampak velik
- wastegate (se še nismo odločili)
Več se zdele iz glave ne spomnim.
Za karoserijo in ostalo še spišem.
Bomo dokumentirali z slikami.
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov