Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Turbina - vgradnja?

Napisal/-a Symon Sr feb 04, 2004 2:47 pm

Evo spet jaz...
Prijatelj se zanima za vgradnjo turbine na Megana (stari model) 1.6 16V. Serijsko ima če se ne motim 110 konjev.
On bi pa rad vgradil turbino in ga zanima vse: Koliko to stane koliko dela je koliko bo pridobil na konjih... Skratka karkoli. Pa po možnosti naj svetujejo tisti, ki so to že delali ne pa, da je delal od sestričninega sošolca prijatelj. :D Pač kdor ma res kaj pojma - vsakršen nasvet je torej dobrodošel.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr feb 04, 2004 2:52 pm

če ni mehanik in nima svoje delavnice potem obstaja samo ena beseda:

predrago
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr feb 04, 2004 2:55 pm

Samo za podatek:

Renault z 1,8 16v motorjem (135 - 137 BHP )

Turbo conversion (low boost) 200 BHP: 5,489.60 funtov: 1,9 mio SIT
Turbo conversion (high boost) 300 BHP: 7,406.03 funtov: 2,56 mio SIT

bom jutr dal poskenirano brošuro gor da bote vidl kaj vse se menja.
http://www.raceland.si
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr feb 04, 2004 3:05 pm

Hja on je študiral, da bi kupil turbino v Italiji nakar bi "že nekako" urihtal zadevo. Se pravi mal po domače. Sam pomoje (to sem mu tut reku) zna bit preveč problemov. Ni to tak hec kot menjava filtra al pa izpušnega sistema. :roll:
Vseeno so dodatna pojasnila dobrodošla. Človeka pač zanima.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Sr feb 04, 2004 3:28 pm

Štos je v tem, da še zdaleč ni dost, da si kupi samo turbino - ostalo pa porihta po svoje - LoL :lol: . Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije, ECU, komplet štrom napeljavo, menjalnik je že vprašaj, pa močnejša sklopka... pa še marsikej druzga...
Za ta dnar si lahko kupi turbo motor in ga spedena u nulo, pa še za morje mu bo ostal ke$$$ :wink:
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr feb 04, 2004 8:00 pm

Galantfrik je napisal/-a:Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije

Ja tut po to bi on šel čez mejo (po vstopu v EU). Kolk bi pa to vpivalo na življenjsko dobo motorja glede na to, da ni bil mišljen za turbino? Kdo se ukvarja z takimi predelavami? Kaj pa vgradnja kompresorja (sicer to ni on vprašal ampak pomoje se bolj splača :roll: )?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Sr feb 04, 2004 11:01 pm

Symon je napisal/-a:
Galantfrik je napisal/-a:Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije

Ja tut po to bi on šel čez mejo (po vstopu v EU). Kolk bi pa to vpivalo na življenjsko dobo motorja glede na to, da ni bil mišljen za turbino? Kdo se ukvarja z takimi predelavami? Kaj pa vgradnja kompresorja (sicer to ni on vprašal ampak pomoje se bolj splača :roll: )?

:con Ne splača se... Stari, najcenej je kupit en ohranjen turbo motor pa nardit swap z vsemi potrebnimi stvarmi. Na neturbo-motorje tlačit turbino nikoli ni bilo pametno... Pa če je še ne vem kako dobr narejeno. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če feb 05, 2004 7:23 am

Evo slike kot sem obljubil.

Slika
Slika
Slika

Kot je razvidno se zamenja veliko delov, pol pa še priporočeno delo.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če feb 05, 2004 9:53 am

Če hoče imet megana turbo, naj si spedena za ta denar eno mašino od petke turbo, pa naj da tist motor not - takoj bo imel 120KM in avto bo sigurno bol letu, kot sedaj - prišlo ga bo pa do 200k sit
Mašine se prodajajo za 100k - ohranjene in s turbino in menjalnikom - čeprav naj proba dobit menjalnik od kakega kangooja 1.2 letnik 98, ker je isti menjalnik(sam sem si ga montiral v petko turbo) a novejši in ima lažje materiale. Mašina zgubi par kilc na teži zobnikov, ker so za polovico lažji a bolj vzdržljivi.

LP
Nebivedu

P.S. Pa še računalnika mu ni treba, ker ga za turbaka ne rabi.
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če feb 05, 2004 7:19 pm

Symon je napisal/-a:
Galantfrik je napisal/-a:Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije

Ja tut po to bi on šel čez mejo (po vstopu v EU). Kolk bi pa to vpivalo na življenjsko dobo motorja glede na to, da ni bil mišljen za turbino? Kdo se ukvarja z takimi predelavami? Kaj pa vgradnja kompresorja (sicer to ni on vprašal ampak pomoje se bolj splača :roll: )?


folk preveč filme....ne, risanke gleda! :lol:
ni tako turbine gor dati kot športni filter, motor pa nebi eno leto zdržal če bi ga lepo vozil.

kot so že drugi rekli, celo mašino ali pa drug avto
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če feb 05, 2004 10:04 pm

ok ok k se nov na forumu bom se mal zadržu... drgač tist k je hotu dat na MEGANA turbino je pa res model... lej ti si raj omisel en star avto, kakšen reanult turbo ma že vse potrebno not ni drag pa pa tone dodatne opreme. ker itaq turbo se na NAVADEN NEOJAČAN motor ne da varno stabilno spravt. razen tm bosta 0,3 bar pa še ne vem. drgač pa se da če že res hoče met v megabu turbino daš motor not od kake 2.0 turbo pa si zmgu. sam pol maš pa fukarije z tehničnimi in homologacija... pa mal poglej cene zavarovanja od 200km naprej pa boš vidu kaj se bl splača met v mašin.

p.s. pa filme folk res preveč gledate pol pa neki pametujete na podlagi kar ste vidl. pomoje še zdej pol folka ne ve kaj povzroči tist "pisk al kar kol že" h eh.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če feb 05, 2004 10:10 pm

Kaj pa podbatne spric sobe? Katere imajo turbasi .. da olje brizga pod bat.
Prevec dela .. ce avto ni turbo .. naj pusti tako kot je. Za oni, zgoraj navedeni denar pa malo poleg lahko dobis ze kar hudega rabljenega turbaca. Ce ze hoce met turbo.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov