
Če pa so ti komponenti enaki kot pri 1,6 dizlu, potem ne bi blo težav, sam če so pa različni oz. šibkejši, pa nočem da mi kaj zariba in se potem lahko poslovim od garancije.

Vnaprej hvala za odgovore

Dear Sir,
Thank you for your e-mail and for your question. So, 1.4 CRDi and 1.6 CRDi use different type of clutch and also different flywheels. There is also a dimensions problem as 1.4 CRDi uses a spacer-pad between the transmission and the engine.
Maximum of transfer torque is approximately 30% higher of nominal torque.
Best regards
Petr Vaněk
PR Director
HMMC
martin94 je napisal/-a:
drgače sem pa že malo povprašal in edino kar rabim vedet je, če ima naš avto Bosch elektroniko, ker če jo ma, pol ni problemov![]()
hippo je napisal/-a:tudi dizla je treba tišat.
Sem imel zadnjič en primer, je ena rekla, da so ji poznavalci rekl, da mora VEDNO vozit med 1.500 in 2.000 obrati.
Rezultat: hin vztrajnik pri 150kkm. Sej je še dolg zdržal.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost