Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

HHO

Napisal/-a blazkom To okt 04, 2011 6:57 pm

Pozdravljeni, zanima me če je kdo že probal na svojem avtu namestiti hho in če dejansko zmanjša porabo. Da vam obudim spomin Iz vode z elektrolizo dobiš ven kisik ki ga dodajaš zraku ki vstopa v motor in je tako boljši izkoristek in manjša poraba. HVALA
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: HHO

Napisal/-a airmike To okt 04, 2011 7:03 pm

Motor si vzame tolk zraka kot ga rabi. Če ga pride več MAF senzor in lambda skoregirata vbrizg. Ni neke trdne osnove za tem pomojem ;)
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: HHO

Napisal/-a vojkostar To okt 04, 2011 7:58 pm

ubistvu je ena fora, ker gre namesto zraka gorljiv plin pomeni da gorivo bolj zgori oziroma ga je za recimo isto moč potrebno manj, če boš mal pobrskov po netu boš vidu da obstaja diesel avto na plin pri katerem je uporabljen tak koncept, z razliko da se namesto vode...pač tanka navaden plin in se ga nuca hkrati z diesel gorivom
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: HHO

Napisal/-a blazkom To okt 04, 2011 8:14 pm

ja sej osnove so za to da dela in zato da ne, zato me zanima če je kdo probu
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: HHO

Napisal/-a lizard To okt 04, 2011 8:52 pm

Popolnoma nesmisleno, ker elektroliza v tem primeru poteka izredno počasi ali pa sploh ne. Če želimo povečati izkoristek potrebujemo precejšnjo energijo. Sicer se z dodatkom pravega elektrolita lahko poveča izkoristek, ampak bore malo. Elektroliza vode nasplošno pač velja za reakcijo z zelo slabim izkoristkom, zato se jo tudi zelo redko uporablja. Še najboljše je ko se uporablja elektrode iz platine, ampak takrat se cena zelo zviša, inzkoristek pa še vedno ni ne vem kako dober.

In tudi če bi generiral nekaj kisika iz vode, je to še vedno bore malo, in tudi če bi ga bilo dosti, neke velike razlike v porabi ni, le motor je močnejši - pač enako kot če voziš avto na 5000 metrih komaj dela, ko pa prideš na morje pa gre precej bolj, ker zrak na nižjih nadmorskih višinah vsebuje več kisika.

Skratka še en v vrsti nategov...
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Re: HHO

Napisal/-a Korl Olmajti Po okt 10, 2011 7:43 am

U bistvu ni point samo v kisiku.
Pri elektrolizi gre H2O na vodik in kisik v pravilnem razmerju za popolno zgorevanje.
In kisik je samo oksidant...

Problem takega sistema je, da elektroliza porabi ogromno energije.
Če zraven prištejemo izkoristek motorja z not. zgorevanjem, izkoristek alternatorja in izkoristek elektrolize potem zadeva deluje s kar precejšnjo izgubo.
Z drugimi besedami za 1kW HHO energije je potrebno vložit skoraj 4kW moči iz goriva...
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: HHO

Napisal/-a vojkostar Po okt 10, 2011 2:12 pm

zato se ne uporabla klasična elektroliza z enosmerno napetostjo, treba pulzno
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost