Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
jannyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr avg 13, 2008 4:50 pm
Kraj: Koper okolica

Napisal/-a jannyy Ne nov 29, 2009 6:46 pm

Če teflon škodi tako zelo motorju pa me zanima zakaj državni prvaki v 100ccm gokartu uporabljajo neko domačo mešanico olja kjer je tudi teflon notri ? :?:
Slika
 
ap
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr nov 18, 2009 8:06 pm

Napisal/-a ap Ne nov 29, 2009 7:41 pm

lisko je napisal/-a:
ap je napisal/-a:Najprej en lep pozdrav vsem forumašem :)

Mene pa zanima, če je že kdo preizkusil QMI Tekoče Tesnilo – Liquiseal ( http://qmi.si/izdelki.html#6 )
Zanima me, če to res prepreči puščanje olja iz motorja, ker bi potreboval za starejše vozilo, kjer generalna motorja ne pride v poštev, ker bi bilo predrago. Problem je v tem, da je blok motorja iz dveh delov in če bi razdrl motor bi bilo smiselno narediti še generalno zato bi poizkusil s tem.

LP


Glede na to da je blok iz dveh delov, potem je verjetno prebito tesnilo...Tole pa po moje ne deluje kot tesnilc ( tisti ki se ga vlije v karter) ampak samo poveča elastičnost semeringov....Torej če pušča kak semering potem pogojno da, če pa pušča tesnilo potem pa se bojim , da ni pomoči....


Ja vmes je tesnilo, vendar je na dveh mestih počeno. Enkrat sem tesnilo malo bobrusil tam kot je počeno in namazal z visoko stopinjskim silikonom, čez sem pa namazal s tekočo kovino. Nekaj časa je držalo, potem pa je ta tekoča kovina počila, ker so preveliki raztezki med blokoma in je olje spet začelo puščati :cry:
Bom malo povprašal o tem izdelku, drugače bo pa edina rešitev generalna...

LP
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne nov 29, 2009 8:51 pm

Kako naj bi teflon v tekoci fazi zamasil luknjo, ki je niti silikon niti tekoca kovina ne moreta?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Pe dec 04, 2009 10:11 pm

Dobro olje in redna menjava to je edina rešitev. Vsi aditivi so samo metanje peska v oči. Če gre motor k koncu gre k koncu.

Lp,
D.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 07, 2009 9:28 pm

Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Re:

Napisal/-a a33 Po okt 03, 2011 9:43 am

nebivedu je napisal/-a:Sam ga uporabljam, ker je cenejši od motor-up-a, je pa isto pod drugo blagovno znamko. Meni se je poraba res zmanjšala in to iz 10,8 na 9,3 L/100km pri mašini z 180KM. Slog vožnje je ostal isti in relacija ista. Moč motorja pa se ne poveča, kvečjemu se doseže tisto(par procentov manj od novega avta) kar je avto izgubil z starostjo. Čudežev pa stvar ne dela, tako da premisli, ali je vredno dajati vsakih 10k kilometrov ta dodatek v mašino.

LP
Nebivedu


kak avto pa je tole, ker malo kuri za 180 ks?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Re:

Napisal/-a nebivedu Po okt 03, 2011 11:35 am

a33 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Sam ga uporabljam, ker je cenejši od motor-up-a, je pa isto pod drugo blagovno znamko. Meni se je poraba res zmanjšala in to iz 10,8 na 9,3 L/100km pri mašini z 180KM. Slog vožnje je ostal isti in relacija ista. Moč motorja pa se ne poveča, kvečjemu se doseže tisto(par procentov manj od novega avta) kar je avto izgubil z starostjo. Čudežev pa stvar ne dela, tako da premisli, ali je vredno dajati vsakih 10k kilometrov ta dodatek v mašino.

LP
Nebivedu


kak avto pa je tole, ker malo kuri za 180 ks?



Si ti mal iz naftalina potegnil tole temo?
Od takrat je že 9 let in ne vem več kater avto sem imel takrat (imel sem jih pa ogromno - takrat sem vsaj po 2 ali 3 na leto menjal). Najbrž je bil saab 9000 2.0 turbo - tist je imel okoli 180KM, pa majhno porabo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: QMI engine treatment

Napisal/-a joztom Sr okt 12, 2011 12:49 pm

To ni majhna poraba. Imel sem dolga leta Citroena 3.0 S 190KS pa je bila poraba 8,6-10 odvisno od vremena in težke noge. Tako močan avto žre veliko manj kot 2.0 ker ga sploh ni treba priganjati ampak samo krotiti in samo na lahko držati, da ne pobegne.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: QMI engine treatment

Napisal/-a nebivedu Če okt 13, 2011 7:02 am

joztom je napisal/-a:To ni majhna poraba. Imel sem dolga leta Citroena 3.0 S 190KS pa je bila poraba 8,6-10 odvisno od vremena in težke noge. Tako močan avto žre veliko manj kot 2.0 ker ga sploh ni treba priganjati ampak samo krotiti in samo na lahko držati, da ne pobegne.


Motor 3.0 NA ali pa motor 2.0 turbo nista ravno dobra za primerjavo.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov