Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a maniaxxx Sr okt 12, 2011 5:01 pm

Sicer se ne spoznam kaj preveč na to, ampak če bi blo vseen skoraj kakšne velikosti so diski, pol ne bi imeli malo boljši avti 300 in več mm diske, seveda morejo temu sledit še ostali elementi.


Kar se pa tiče tega, da ima večina sodobnih avtov dovolj dobre zavore se ne bom strinjal s tem, corsa c in polo tsi sta taka primera, ki imata zanič zavore.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a abbe Sr okt 12, 2011 5:36 pm

denko4 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:bl je vazn materjal kot pa velikost.jst sm mel 288 pa mam zj gor 312.nobene razlike razn v tem da se tezje pregrejejo,se pa vseen pregrejejo.
ploscica je pri obeh velikostih enaka oz je kar ista ploscica...materjal je bol pomembne kot velikost.itak je pa vsaj za moje pojme najbolj vazna guma

Kaj potem boš rekel da ročica nima nobene veze pri bremzanju? Ti si pa en opasni fizik =P

Ploščice so pa večinoma pri isti znamki avtomobila res iste.

nism fizik sm pa logik.ti pa se pjt fizike kam drgam.ne trdim da fizika kle nima nobene veze,vse je v fiziki,sam pristopas h tezavi z napacne smeri...
jebes 400mm diske pa nevem kakasne zavorne ploscice ce mas na vozilu nankang gume.lah mas super duper gume pa ce bos z zavorami lahko blokiral kolesa je nepomembno kok velike so zavore.to seveda govorimo za zavorno pot. pri enkratnem zavirnaju iz 100 kmh.drugo je zaporedno mocno zaviranje pase kj zravn.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a Daedalus Sr okt 12, 2011 6:11 pm

abbe je napisal/-a:
denko4 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:bl je vazn materjal kot pa velikost.jst sm mel 288 pa mam zj gor 312.nobene razlike razn v tem da se tezje pregrejejo,se pa vseen pregrejejo.
ploscica je pri obeh velikostih enaka oz je kar ista ploscica...materjal je bol pomembne kot velikost.itak je pa vsaj za moje pojme najbolj vazna guma

Kaj potem boš rekel da ročica nima nobene veze pri bremzanju? Ti si pa en opasni fizik =P

Ploščice so pa večinoma pri isti znamki avtomobila res iste.

nism fizik sm pa logik.ti pa se pjt fizike kam drgam.ne trdim da fizika kle nima nobene veze,vse je v fiziki,sam pristopas h tezavi z napacne smeri...
jebes 400mm diske pa nevem kakasne zavorne ploscice ce mas na vozilu nankang gume.lah mas super duper gume pa ce bos z zavorami lahko blokiral kolesa je nepomembno kok velike so zavore.to seveda govorimo za zavorno pot. pri enkratnem zavirnaju iz 100 kmh.drugo je zaporedno mocno zaviranje pase kj zravn.


Točno to. ČE gledamo problem IZOLIRANO od drugih dejavnikov, potem seveda: večji diski=krajša zavorna pot. Ampak mislim, da v realnosti ni tako, aneda? :) Če hočeš samo krajšo zavorno pot, menjaj gume (znamka, večja širina (ne spet prevelika)). Če hočeš pogosto močno zavirat, menjaj čeljusti in diske (pregrevanje). Če hočeš krajšo zavorno pot IN pogosto zaviranje, menjaj oboje.

Ena zanimiva misel mi je zdaj padla na pamet: če hočeš konkretno večje diske (in čeljusti) napram originalu, boš najverjetneje moral povečat colažo feltne napram originalni, kar pomeni tudi gume nižjega profila in večje širine. Morda pa zato ljudje takoj povežejo to, da so večji diski=krajša zavorna pot? =P
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a Drocky Sr okt 12, 2011 6:23 pm

potem maš pa naenkrat večjo nevzmeteno maso, če tiščiš prevelike diske in čeljusti (posledično tut felge) na avto in lahko podreš nastavitve podvozja... in na koncu ugotoviš, da si mogoče pa dal dreku focn ;)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a sebaveh Sr okt 12, 2011 9:21 pm

Pa tudi večjo vrtilno vztrajnost. Fizikalno gledano - Vztrajnostni moment diska je 0,5*masa*polmer^2. Torej se kvardatno veča s polmerom diska. In to je treba z zavorami ustavit.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a drmocar Sr okt 12, 2011 10:45 pm

Razmišljanje zadnjih dveh odgvorov mi je zelo všeč. Je pa nekaj, dvodelni diski, recimo Alcon-i, so lažji kot pa kakšni original dosti manjših dimenzij.

Recimo kaj takega:
Slika

Površina ploščice je ponavadi tudi manjša kot pri navadnih ploščicah, pa začuda zadeva deluje bolje. :)
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a Skull23 Če okt 13, 2011 8:37 am

zdej bo prišlo še ven da imaš z večjimi diski daljšo zavorno pot.

lahko en mod zaklene to temo?
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a drmocar Če okt 13, 2011 9:29 am

Nevzmetena masa (unsprung weight) nima nobene veze z zavorno potjo vpliva pa na dejavnike handlinga.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: iz 256mm na 312mm diske - rabim nasvet

Napisal/-a R 34 GT-R Če okt 13, 2011 11:07 am

splash je napisal/-a:KAKŠNO POF*KANO ZNANOST IN KREGARIJO SE GRESTE, KER MI S TEM NIČ NE POMAGATE! :lol:

v bistvu sem odgovor na vprašanje dobil že v prvem postu ki je bil idan za mano, tko da se lahko tema tudi zaklene :)


Najprej si pripravi material, nove cevi, osnovo iz katere ti bo nekdo naredil nove nosilčke, 16"-ke, pa rokave zavihaj...
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov