felicijak je napisal/-a:Pozdrav.
Mene pa zanima glede stabilizatrojev za podvozje naslednje:
-Če je res nujno imet stabilizator za točno tisti model avta.
-če ne kaj je pomembno pri iskanju stabilizatorja.
Hvala za vaše odgovore.
Za prvo točko: Nebi ravno rekel da je nujno ampak ker so si zasnove podvozja različne je vprašanje če bi od katerega drugega avta sploh kaj pasalo

Za drugo točko pa je tako: Odvisno je kaj želiš od avta. Tovarniško so vzmeti, trdota amortizerjev in debelina stabilizatorjev usklajeni da delujejo kar se da optimalno in hkrati udobno. Večina avtov na sprednji pogon je nastavljena tako da rahlo podkrmarijo. Če se hočeš znebit podkrmarjenja se montira debelejši zadnji ampak bo potem bolj živahen zadek. Če pa hočeš ohranit to razmerje se pa menjata oba. Najbolje je kupit kak kit (eibach ali H&R) ker so testirani in usklajeni da se ohrani ta tovarniška tendenca k understeeru hkrati pa zmanjša nagibanje karoserije. Lahko tud pogledaš če ima tvoj avto kakšno športnejšo izvedenko in probaš kupit orginal stabilizatorje od le te. Recimo za alfe 147 se dobijo stabilizatorji od GTA ki so po debelini oz trdoti nekje vmes med serijskimi in Eibach.