Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

R A Z L I K A

Napisal/-a Freshvictim To dec 17, 2002 8:38 am

No sm zapazil da je fiatov bravo 1.9 TD *ali ima ta motor turbino ali ne* sedaj letniki 2001 so dizli samo se JTD, jtd je novejsa masina in verjetno boljsa, meni sicer foter razlaga da ma fiat vse dizle za nic, jst pa mu nasprotujem!

Me pa zanima kaka je razlika me 1.9 TD in pa 1.9 JTD
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a dgrejtest To dec 17, 2002 10:04 am

tvoj fotr se moti u ibr!

fiat je prvi zacel s turbo dzli z direktnim vbrizgom. torej jtd oz po nemsko tdi. sam niso znal to dobr skomercializirat (tko k nemci)!

kok je pa razlike med jtd in td bos pa najvec tvedu, ce mal po netu pobrskas... sam po moje so vsi bravoti jtd, tipoti so bli pa td. glede tega nism zihr.

lp!
pero
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a Freshvictim To dec 17, 2002 11:25 am

Ne bravoti so TD sm videl, verjetno je pa masina enaka kot v tipotu *no mal novejsa*

SM iskal na netu pa nic najdel, no nekaj je bilo pa nism stekal, pa sm mislil da bi mi tukaj nekdo bolj po domace razlozu!
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Re: R A Z L I K A

Napisal/-a Serđo™ To dec 17, 2002 1:23 pm

dgrejtest pravi:
tvoj fotr se moti u ibr!

fiat je prvi zacel s turbo dzli z direktnim vbrizgom. torej jtd oz po nemsko tdi. sam niso znal to dobr skomercializirat (tko k nemci)!

kok je pa razlike med jtd in td bos pa najvec tvedu, ce mal po netu pobrskas... sam po moje so vsi bravoti jtd, tipoti so bli pa td. glede tega nism zihr.

lp!
pero



bravo je sigurno 1,9 TD in 1,9 JTD

glavna razlika je v konjih, 100 proti 105 (v prid JTD-ja), naj bi pa (najverjetneje za ostali del trga) obstajal tud 75KS motor v 1,9 TD bravotu. Specifikacije zadnjega, 75KS motorja bom zanemaru, k ne vem ce se ga pri nas dobi (enako je pr 1.6 motorju, obstaja 103KS izvedba in 90 za drug trg al je clo avtomatik to, nism sure).

Torej, razlike:

Kompresijsko razmerje -> JTD: 18.45 : 1 ----- TD: 21.0 : 1

Moc pri obratih -> JTD: 77 (105)/ 4000 ----- TD:74 (100)4200

Navor -> Oba 200nM, JTD pri 1500 obratih, TD pri 2250

Prestavna razmerja so ista.

Koncna -> JTD: 187km/h ----- TD: 182km/h

Pospešek -> JTD: 10,4 sec ----- TD: 10,8 sec (WTF? hitrej ko moj :D)

Poraba (mesto/izven mesta/kombinirano) ->

JTD: 7.2 / 4.4 / 5.4 ----- TD: 8.5 / 5.2 / 6.4

:D

vec pa ne bi vedu :P


[Sporočilo uredil/a DrSergioDJ na dan 17.12.2002 ob 16:24 GMT]
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a CupraR To dec 17, 2002 3:49 pm

Se strinjam s Sergiotom JTD ima 105 konjev. Te avtomobile so uglavnem prodajal v Italiji(tm so jih najvec prodal), pr nas sploh ne vem ce je kksn. Bravo JTD ma tud GT( od 1.8. bravota) opremo.
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a Freshvictim To dec 17, 2002 5:54 pm

Ja DJ lepo si napisal, sm zdej najdel point, ni velikih razlik :)

Samo klinc a se splaca potem dizla vzet, mislim TD v primerjavi z 1.6 16 V

Mi lahko mal svetujete, ker TD ja bi se dal najbrz navit ke na 130 HP al ne! to je pa ze poskocno!
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
Chip
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: Ne nov 24, 2002 6:17 pm
Kraj: Jesenice-city

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a Chip Če dec 19, 2002 3:06 pm

A ni JTD "common rail" varianta pri Fiatih?
Se pravi neposredni vbrizg preko skupnega voda.
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a Freshvictim Če dec 19, 2002 7:47 pm

Bi mi lahko se nekdo napisal kako je glede chip tuninga za TD, koliko se da dobiti max. in kaj se da se narediti tako da se pride cez tehnicni pregled brez tezav!
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
ssokec
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:05 pm
Kraj: Črnomelj

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a ssokec Ne dec 22, 2002 6:41 pm

Armin vam je odgovoril na vprašanje, oba TD in JTD imata turbino le da JTD ima neposredni vbrizg preko skupnega voda, če se ne motim so to pogruntali prd kakmi dvemi leti pri AlfaRomeo.
Slika
 
Uporabniški avatar
ssokec
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:05 pm
Kraj: Črnomelj

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a ssokec Ne dec 22, 2002 6:57 pm

prej je bila iz takoimenovane Bosh pumpe na vsak valj disel motorja speljana po ena cevka, pri common rail-u pa gre iz bosh pumpe le ena cevka na poseben rezervoar in od tam na vsak valj posebej, vse skupaj pa krmili elektronika. Več o tem na:
www.globaldenso.com/TECHNOLOGY/tec-repo ... on/06.html
ali (pdf)
www.globaldenso.com/TECHNOLOGY/tec-repo ... S12-13.pdf
Slika
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: R A Z L I K A

Napisal/-a Freshvictim To dec 24, 2002 3:54 pm

Ja sm do sedaj iskal in cist nic pametnega najdel na netu....
zato naj mi en tukaj mal, pove, jst imam kupit TD masino, tako da se bom lotil tudi tuniranja masine, in me zanima ce lahko iz 100 HP prides na recimo 150 HP. PEro je pisal da lahko povecas motorju moc za cca. 30%
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov