Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Predelava podvozja?

Napisal/-a metallic Sr feb 11, 2004 3:10 pm

In sicer imamo doma renaulta kozouca 1 in bi blo zelo dobr če se nebi tko "francosko" obnašal. Ker pa avta tastara ne bosta še neki cajta menala, me zanima kako bi se dalo narest bolšo lego na cesti. Pred par mesci sm gledu v avto magazinu da so dal namest serijskih vzmeri eibachove (or whatever...).
Zdej me pa zanima kakšne so prednosti/slabosti, a se za tak avto sploh splača, če je še kakšna druga varjanta in koliko bi to stalo (in pa da bi avto še vedno ostal kolikor toliko udoben :wink: ).
Hvala za pomoč :)
 
Uporabniški avatar
djstane
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če jan 22, 2004 6:54 pm
Kraj: Šempeter pri novi gorici

Napisal/-a djstane Sr feb 11, 2004 8:11 pm

Zivjo! Glede znamke se mi zdi da je bolsa eibach ceprav imam jaz na cliotu apeksove so kar vredu samo malo trde so kar meni tudi pase :lol: cena za apeksove je 40k tam nekje Kaj vec ti pa ne znam pomagat ker nevem kaksen letnik je ker jez imam 4 vzmeti tastari clio ima pa samo 2 sprenji :D :DDD
IMPACT SPL extreme !!!
IMPACT TEAM SLOVENIJA
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater Sr feb 11, 2004 8:35 pm

Ja, jaz tudi slišim same pohvale glede Eibachov, po drugi strani pa sem v veliiiiikem precepu, saj so dragi ko žafran. BAJE, da se vredu obnesejo tudi FK. To ti bodo fantje tle povedal, če imajo te fedre in kako se obnesejo. Apex-i so imeli to napako, da so bile ene izmed bolj prvih serij, slabi materiali in se je zadeva posedla. Tako so prišli na slab glas. Zdej so menda kar vredu fedri za svoj denar.
Recimo Eibachi pridejo mene 58k SIT - brez dela, samo fedri. Delo pa je še okoli 10-15k, pa optika, pa hmologacija ... :roll:
Na konc kr velik nanese ...
Slika
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr feb 11, 2004 9:00 pm

Slater je napisal/-a:Ja, jaz tudi slišim same pohvale glede Eibachov, po drugi strani pa sem v veliiiiikem precepu, saj so dragi ko žafran. BAJE, da se vredu obnesejo tudi FK. To ti bodo fantje tle povedal, če imajo te fedre in kako se obnesejo. Apex-i so imeli to napako, da so bile ene izmed bolj prvih serij, slabi materiali in se je zadeva posedla. Tako so prišli na slab glas. Zdej so menda kar vredu fedri za svoj denar.
Recimo Eibachi pridejo mene 58k SIT - brez dela, samo fedri. Delo pa je še okoli 10-15k, pa optika, pa hmologacija ... :roll:
Na konc kr velik nanese ...


ampak KVALITETA je tud neki!! :wink:
 
Uporabniški avatar
djstane
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če jan 22, 2004 6:54 pm
Kraj: Šempeter pri novi gorici

predelava podvozja

Napisal/-a djstane Sr feb 11, 2004 9:10 pm

ja tole je tudi res glede kvalitete samo nic mi ne pomaga ker najbolj znane vzmeti znizajo najvec 4cm apeksove so pa znizale 5cm odcpredaj in 6 odzadaj sicer sem jih iskal ma sem jih dobil :D
IMPACT SPL extreme !!!
IMPACT TEAM SLOVENIJA
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr feb 11, 2004 9:55 pm

Cisto usake vzmeti se posedejo!
Cista logika je da ce zadevo obremnis da se bo posedla!
Apex so pac mehkejsa varianta vzmeti in se bolj posedejo, kot recimo eibach ki naj bi bile trse!
Sicr pa nizji je boljse je :wink:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov