Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Bojan the greatest
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po dec 08, 2003 12:45 pm

Kako spraviti Kadetta čez tehničnega zaradi plinov?

Napisal/-a Bojan the greatest Po dec 08, 2003 12:52 pm

Mene zanima, če bi mi lahko kdo kaj svetoval.
Imam Kadetta 1.4 90 letnik pa me zanima kaj bi lahko naredil, da bi ga spravil skoz tehničnega zaradi plinov. Originalno nimam katalizatorja. Če ga dokupim bo šlo čez, se kaj da narest drugo?

Hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
clio (proton_freak)
Uporabnik
 
Prispevkov: 1423
Pridružen: To dec 03, 2002 7:31 pm
Kraj: Maribor

Re: Kako spraviti Kadetta čez tehničnega zaradi plinov?

Napisal/-a clio (proton_freak) Po dec 08, 2003 5:38 pm

Bojan the greatest je napisal/-a:Mene zanima, če bi mi lahko kdo kaj svetoval.
Imam Kadetta 1.4 90 letnik pa me zanima kaj bi lahko naredil, da bi ga spravil skoz tehničnega zaradi plinov. Originalno nimam katalizatorja. Če ga dokupim bo šlo čez, se kaj da narest drugo?

Hvala za odgovor

DRUGO!!!????
POSKUSI SREČO! :P
Dokler se kadi je dobro!Ko se pa neha pa je sranje!
 
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 797
Pridružen: Če maj 23, 2002 4:19 pm

Napisal/-a Aleš Po dec 08, 2003 6:39 pm

Saj ce ga original ni gor pol ti ga ni treba met.
saj tako sem biv obvešcen.
 
Uporabniški avatar
T_Rex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Sr sep 10, 2003 10:55 am

Napisal/-a T_Rex To dec 09, 2003 9:43 pm

Za 90 letnik ne rabiš katalizatorja. Striček na tehničnem mi je povedal, da če maš pred kratkim menjane svečke, filtre in olje, je emisija BISTVENO manjša, naslednja zadeva je, da prideš z fino ogretim motorjem, torej s kakšne daljše vožnje in pa če imaš možnost, da ga kakšen dan prej orenk "prepucaš" na avtocesti.
Eno z drugim, se baje potem na meritvah pozna ogromna razlika. Tako mi je vsaj reko model ki tam dela.
Second Place is The First Loser!

Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So dec 27, 2003 12:19 pm

Pa pejd k enmu, da ti nastav vplinjač (vergazer po domač). Na ta starem passatu smo mel 12% COja po nastavitvi smo pa mel 0,2%. Stal je pa 3k SIT.
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 27, 2003 5:47 pm

Hja pa baje, da se da tut mal znižat maksimalne obrate. Pol pa uni štrici sam gledajo zakaj se ti bencinar ne zavrti čez 6k obratov :lol: .

No u glavnem tale topic mi zna prav pridt polet (če ne bom že do takrat kaj boljšega kupil - upam:) )
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So dec 27, 2003 5:55 pm

Mislim, da je blo že velikokrat povedano, da se bencinarje NE ZAVRTI DO KONCA!!! Prosti tek je edin kar merjo. Če grejo komu testirat kje ma blokado (oziroma, če jo nima :wink: ) ne delajo tako kot bi moral.
Slika
 
Uporabniški avatar
Drasoss
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Pe dec 26, 2003 1:32 am

Napisal/-a Drasoss So dec 27, 2003 6:01 pm

Ce nisi mel original katalizator potem NIKOM Nista :con (nerabs se sekirat) :vrum
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich So dec 27, 2003 9:06 pm

Ce nimas katalizatorja(oz. ga ni imel avto ko je bil kupljen) imas pac drugacen nacin merjenja-visja zgornja meja

Se zmeri lahkl pades na tehnicnem
Zadnjič spremenil habbich, dne Pe feb 13, 2004 10:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 So dec 27, 2003 11:10 pm

Najbol da kupiš oldtimerja, pri njem pa ne bojo merl izpuha :vc
Klikni za povezavo na salon.
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin So dec 27, 2003 11:29 pm

bsmuk31 je napisal/-a:Najbol da kupiš oldtimerja, pri njem pa ne bojo merl izpuha :vc

Al pa nov avto, pa ma za tri leta mir. :lol:
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG So dec 27, 2003 11:54 pm

Glede ciscenja pa menjav pa to .. na koncu ugotovimo da meritve sploh niso realne :) in so yet again ziv nateg?
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne dec 28, 2003 1:45 pm

TITan je napisal/-a:Mislim, da je blo že velikokrat povedano, da se bencinarje NE ZAVRTI DO KONCA!!! Prosti tek je edin kar merjo. Če grejo komu testirat kje ma blokado (oziroma, če jo nima :wink: ) ne delajo tako kot bi moral.


Potem vzamem nazaj prejšnjo izjavo. :oops:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Če jan 01, 2004 1:17 pm

Vceraj sem registriral svoj 20 let star Saab 900.
Izpuh merijo samo v prostem teku (800-900rpm).
Dovoljena emisija je 3,5. Sam sem imel prvic krepko cez 8. Potem so mi pa na servisu uzig, standgas in oba uplinjaca malo postimali. Potem je kazal slabih 3.
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Če feb 12, 2004 8:11 pm

Jaz sem pa včeraj spravil čez tehničnega mojo Škodico skupaj z mojim odprtim fergijem in s odmično gredjo... Sicer sta mi dva genialca pol ure šarila po fergiju pa sta ga totalno razštelala, da sm se komi odpelu ampak sm pa naredu!

Pol mi je pa še model prjavu:"Nč kej lepo vam tole ne laufa!" Jaz sem si pa mislu svoje, kaj pa on ve kaj odmična dela...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov