Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

megane 1.6 rt tuning

Napisal/-a s.Hio So feb 14, 2004 3:19 pm

Serbus narode moji!

Me zanima koliko bi pomagalo pri povečavi moči na meganu 1.6 (90 ps) če bi zbrusil izpusne kolektorje (ce ne bi bili sportni tako dragi bi nabavil nove), in kako bi se spremenil zvok na powerfulu in motorju, ali bi moral zamenjati se katalizator (sportnega dat gor, ker niso tako dragi) da bi dosegel brutalen zvok.

Ali bi za povecanje moci splacalo brusit glavo (koliko bi se to poznalo na zivljenski dobi motorja) in malo pobrusit se dovod v motor (une kovinske cevi pred injektorji, za katere se zdaj ne spomnim imena)

lp
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So feb 14, 2004 3:37 pm

Glede zvoka ni problema, ker se da že z zelo odprtim zadnjim loncem rešit, da je ful glasno vse skup. Pol se ti recimo splača dat večji fi cevi od kolektorja do zadnga loca in seveda katalizator dol-to je majhn strošek (cca 10000 za pleh).
Glede povečanja moči je pa nažalost tako da se za mal dnarja nič naredi oz se ne splača kej preveč vlagat, bolj da ga za 2.0 Megana zamenjaš (ja vem lahko je rečt zamenji :lol: )
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Re: megane 1.6 rt tuning

Napisal/-a cresh Ne feb 15, 2004 12:05 pm

s.hio je napisal/-a:Serbus narode moji!

Me zanima koliko bi pomagalo pri povečavi moči na meganu 1.6 (90 ps) če bi zbrusil izpusne kolektorje (ce ne bi bili sportni tako dragi bi nabavil nove), in kako bi se spremenil zvok na powerfulu in motorju, ali bi moral zamenjati se katalizator (sportnega dat gor, ker niso tako dragi) da bi dosegel brutalen zvok.

Ali bi za povecanje moci splacalo brusit glavo (koliko bi se to poznalo na zivljenski dobi motorja) in malo pobrusit se dovod v motor (une kovinske cevi pred injektorji, za katere se zdaj ne spomnim imena)

lp


Ja najcenej pa najmanj riskantno je res da se igraš z izpušnimi kolektorji. Seveda se pozna če kolektor spoliraš, poznalo se bo tudi pri katalizatorju. Za zvok je pa potreben dober zadnji lonc. Jst mam DeVito, pa potem brez katalizatorja in brez srednjega lonca in je zvok kr hud.
Na mašino se pa jst rajši ne bi spravlju
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Ne feb 15, 2004 1:17 pm

hvala za nasvet.

Jaz katalizatorja ne bi ven dajal, čeprav vem a se da lepo zrihtat da se ne vidi da manjka, kaksen dober mehanik pa bi mi znal tudi za tehnicni zritat tako da bi sel skozi (sem ze videl en primer na audiju A4 1.8 ko je brez kat sel cez), bom raje kar sportnega nabavil ker so 5x cenejsi kot original.

Mam pa se eno vprasanje in sicer ima en prijatelj megane coupe 1.6 16v in bi rad dal gor konusni sportni filter, pa je sistem malo cudno narejen. Ce ga montira na originalni sistem ne bo pridobil nic, ker bi imel prevec izgub. Problem je z cevjo do lopute, ker ima na njej vgrajen senzor (mislim da je od odusnika od olja) pa bi rabil celotno cev drugo. Na a3m so mu cev ponudili za 25.000 sit a se mu zdi malo huda cena, pa me zanima kje bi lahko dobu tako cev, da bi predelal cel sistem za manjsi denar. Predvsem me zanima ce je kdo to menjal in kako je to naredil. Tudi slike bi bile dobrodosle in kaksni naslovi.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov