Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 11:47 am

Symon je napisal/-a:Mad & Kopron debatni topic. :lol:
...vsekakor dobiš več drobtinic tu med off-topiki kot drugod ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 05, 2006 1:30 pm

Vendar pa je še vedno problem hlajenja tako stebla zaradi obrabe, kot tudi klobuka skozi steblo pri visokih obremenitvah zaradi zažiganja . Dodatni problem pa se pojavi pri naših extremnih obremenitvah ( AX ) . Namreč , ker se itak vse tako pregreva, se še toliko bolj pregreva klobuk izpušnega ventila , ki pa žari in še drži . In tu nastane velika nevarnost klenkanja , kajti, ko priletijo na notranjo stran ventila , ki je razbeljena duhovi zraka in bencina, se preradi vnamejo takoj, pred načrtovano explozijo in že detonirajo. Posledica pa je znatno povečanje temperature zgorevanja, kot tudi batov , sten cilindrov in svečk, zatorej se naenkrat znajdeš v začaranem krogu . Naprej že itak vemo kako gre ... Ker je aspiracijski motor omejen glede moči, gremo mi na prisilno polnenje, da se te lene motorje vsaj nekoliko zbudi . To pa za sabo potegne veliko večja tveganja, ker je treba nadzorovati detonacije vzburjenih duhov, kar pa pri višjih vrtljajih + hitrostih plinov sploh ni lahko... No, lahko bi razlagal še naprej, ampak bo treba zaenkrat spet prekinit, ker 22. stran numerološko ne ustreza ( numerology ). Ko boste napisali in prešli na 23. stran pa se zopet slišimo tukaj, do takrat pa... The only way is up .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 1:34 pm

kopron je napisal/-a:Vendar pa je še vedno problem hlajenja tako stebla proti obrabi, kot tudi klobuka skozi steblo pri visokih obremenitvah . Dodatni problem pa se pojavi pri naših extremnih obremenitvah ( AX ) . Namreč , ker se itak vse tako pregreva, se še toliko bolj pregreva klobuk izpušnega ventila , ki pa žari in še drži . In tu nastane velika nevarnost klenkanja , kajti, ko priletijo na notranjo stran ventila , ki je razbeljena duhovi zraka in bencina, se preradi vnamejo takoj, pred načrtovano explozijo in že detonirajo. Posledica pa je znatno povečanje temperature zgorevanja, kot tudi batov , sten cilindrov in svečk, zatorej se naenkrat znajdeš v začaranem krogu . Naprej že itak vemo kako gre ... Ker je aspiracijski motor omejen glede moči, gremo mi na prisilno polnenje, da se te lene motorje vsaj nekoliko zbudi . To pa za sabo potegne veliko večja tveganja, ker je treba nadzorovati detonacije vzburjenih duhov, kar pa pri višjih vrtljajih + hitrostih plinov sploh ni lahko... No, lahko bi razlagal še naprej, ampak bo treba zaenkrat spet prekinit, ker 22. stran numerološko ne ustreza. Ko boste napisali in prešli na 23. stran pa se zopet slišimo tukaj, do takrat pa... The only way is up .
...pregreva se ti, ker imaš presuho gorivo poizkusi dodati malo nitrometana da spraviš izparilno točko malo višje ;) ... do 23 strani pa dvomim da prigura tema ker, če ti mene ne povlečeš za jezik - zamre samo od sebe . No pa srečno... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jun 05, 2006 2:07 pm

LOL, fak ej, a pol tud 6.6.06 ne smemo pisat da nau ceu hudič :D

Ontopic - če nardimo računico za to kar vlagate v axa, a se izide, al bi se dal cel avto drug kupit z že boljšim motorjem. Kolk je bil najboljši čas axa na dirkah? Za 10.5 sekunde bi pomoje z axovo težo rabil okol 400-500km, pa zelo dobro sprednjo trakcijo... Kokr si napisal se vrtite okol številke 200? What is the plan?
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 9:22 pm

Pugi je napisal/-a:LOL, fak ej, a pol tud 6.6.06 ne smemo pisat da nau ceu hudič :D

Ontopic - če nardimo računico za to kar vlagate v axa, a se izide, al bi se dal cel avto drug kupit z že boljšim motorjem. Kolk je bil najboljši čas axa na dirkah? Za 10.5 sekunde bi pomoje z axovo težo rabil okol 400-500km, pa zelo dobro sprednjo trakcijo... Kokr si napisal se vrtite okol številke 200? What is the plan?
... :P :P :P 999 666 999 666 - ne-znanje in ne-izobrazbo ljudi je cerkev izrabljala s strahom le teh pred hudičem ;) kaj se ponavlja ? :P :P :P ... še nekaj Ax- je zelo lahek in brez turbine po pospeških drži do hitrosti 120km/h avtomobile z 200 konji če ne verjameš pridi k meni domov imam oba avta za primerjati ;) če ga popraviš na gor ... bomo ko bo narejen naredili en test... pridemo gor k Rojcu enkrat pred zimo ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po jun 05, 2006 10:17 pm

... kakšne pa že zdaj imate :D, kakor da vam je Rode 666 sponzor... še 66 strani, pa pišem scenarij za film...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jun 05, 2006 10:35 pm

Vem, do 120 je to dbest avto, vendar morš vedet, da za 10.5 sekund morš met ti končno še pa još čez 200. Tja pa težko prilezeš z 200km.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 11:25 pm

Pugi je napisal/-a:Vem, do 120 je to dbest avto, vendar morš vedet, da za 10.5 sekund morš met ti končno še pa još čez 200. Tja pa težko prilezeš z 200km.
... vem ne bom trdil, kar ne smem bom pa probal izmerit koliko mi znese za štos ...avto si delam podobno kot so tisti za gorsko-hitrostne preizkušnje - ves navor spodaj skrajšani prenosi zapora diferenciala ;) meni rabi bolj za se igrat saj ax ni za it čez 140 ;) ker ga ne ustaviš, prelahek ... ima pa fantastično lego - med Izolo in Koprom ga je en norec iz Škofij toliko našponal čez ovinke da sem zmanjšal z svojim avtom ker se mi je zdelo glupo umret ;) 190 in čez (porko Šilveriooo)... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To jun 06, 2006 2:16 pm

Mad je napisal/-a:avto si delam podobno kot so tisti za gorsko-hitrostne preizkušnje - ves navor spodaj skrajšani prenosi zapora diferenciala ;) Mad


hhh no COMMENT :D 8) 8) 8) sj ko boš prišel k nam, v Litijo bomo šli v bogenšperk en krog, kjer je potekala pred 3 leti dirka za državno prvenstvo v GHD :lol: :lol: :lol: pa bomo filmčk posneli in dali na internet 8) 8) :oops: :oops:
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jun 06, 2006 2:19 pm

drsokodj je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:avto si delam podobno kot so tisti za gorsko-hitrostne preizkušnje - ves navor spodaj skrajšani prenosi zapora diferenciala ;) Mad


hhh no COMMENT :D 8) 8) 8) sj ko boš prišel k nam, v Litijo bomo šli v bogenšperk en krog, kjer je potekala pred 3 leti dirka za državno prvenstvo v GHD :lol: :lol: :lol: pa bomo filmčk posneli in dali na internet 8) 8) :oops: :oops:
;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Kras
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr maj 09, 2012 9:10 am

Re: Turbina za AX GT 1.4 85KM

Napisal/-a Kras Sr maj 09, 2012 11:50 am

Pozdravljeni,

Dokaj stara debata ampak ,iščem Citroena AX GT.
Če ga mogoče kdo prodaja ali ve za koga da bi ga, bi bil zelo vesel te info.
(stanje avtomobila ni važno)

Hvala,

Lp Jure
 
Kras
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr maj 09, 2012 9:10 am

Re: Turbina za AX GT 1.4 85KM

Napisal/-a Kras So maj 12, 2012 8:00 pm

Mad k bos ustimu se sliva.
Pa GT ima original 14 COL.

Lp,
Jure
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost