Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

power boost ventil ?!?

Napisal/-a dobek Pe dec 27, 2002 7:27 pm

Slika

Power Boost Ventile ab Fr.230.-
Artikel Nr. 0100

Sie haben ein modernes Fahrzeug, aber irgendwie fehlt ein kleines bißchen Biss Nun, dann können wir Ihnen helfen, mit dem Power-Boost-Ventil. Einfacher Einbau, auch von Laien innerhalb einer Stunde montiert, keine Einstellung erforderlich. Erzielbare Mehrleistung laut Herstellerangabe 8--10% ! Verlangen Sie Liste für Ihr Fahrzeug

Das Power Boost Ventil Ein Hochleistungsprodukt, das den serienmäßigen Benzindruckregler ersetzt. Unser Lieferprogramm umfaßt eine Reihe von Bausätzen, die ständig weiterentwickelt werden
Der Serienbenzindruckregler
Die elektrische Benzinpumpe versorgt das Einspritzsystem mit Hochdruck, welcher von einem Benzindruckregler kontrolliert und konstant gehalten wird. Üblicherweise sind diese Benzindruckregler nicht justierbar und ab Werk auf ein Maximum von ca. 3,0 bar eingestellt. Im Leerlauf reduziert der Benzindruckregler den Systemdruck um 0,5 bar. Während des Beschleunigens unter Vollast wird der Benzindruck proportional erhöht. Allerdings wird hierbei ein sehr mageres (leistungsarmes) Kraftstoffgemisch eingespritzt, wie es die EU-Normen von Fahrzeugen neueren Datums verlangen. Dies sind die daraus resultierenden Nachteile:
verzögertes Ansprechverhalten gelegentlich Fahrprobleme im Stop-and-go-Betrieb Leistungslöcher während der Vollastbeschleunigung Das Power Boost Ventil Zunächst kann der Benzindruck mittels einer Einstellschraube am Power Boost Ventil justiert werden (Obergrenze ca. 5.0 bar). Das Ventil wird mit einer Voreinstellung von 2.5, 3.0 bar oder 3.5 bar (je nach Fahrzeugtyp) geliefert. Genau wie beim Seriendruckregler wird der Druck im Leerlauf um 0,5 bar reduziert. Während des Vollastbeschleunigens wird der Benzindruck 1.7-fach schneller aufgebaut als bisher - daher die Verbesserung des Ansprechverhaltens. Der höhere Benzindruck produziert ein fetteres und besser zerstäubtes (und somit auch leistungsstärkeres) Kraftstoffgemisch, was unmittelbar zu einer Verbesserung der Fahreigenschaften mit folgenden Vorteilen führt:
spontaneres Anprechverhalten keine Leistungslöcher mehr schnellere Beschleunigung bis zu 8% mehr Motorleistung
Lambdaregelung
Bei Fahrzeugen mit elektronischer Lambdaregelung kann der Druckregler ebenso eigesetzt werden, da im Vollastbereich kein Abgleich mit der Lambdasonde vorgenommen wird. Der Druckregler erhöht die Motorleistung beim Beschleunigen, indem er das Kraftstoffgemisch anreichert. Bei konstanter Fahrt sowie im Teillastbetrieb kehrt das Power Boost Ventil zu seiner gewohnten Reglerfunktion zurück - genau wie das Serienteil.
Die Montage
Das Power Boost Ventil ist sehr einfach zu installieren, da in allen Bausätzen eine ausführliche Einbauanleitung enthalten ist. Diese Bausätze sind verschleiß- und wartungsfrei. Die Funktionsfähigkeit des Power Boost Ventils ist mit einer Garantie von 12 Monaten gedeckt.
Es gibt wohl auf dem Markt derzeit kaum ein vergleichbares Produkt, das Ihnen ein derartiges Preis-/ Leistungsverhältnis bietet.
Preis: SFr. 230.00









a pozna kdo tole mogoce?
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a monster_d Pe dec 27, 2002 10:04 pm

Ja jaz sem ze cul za to zadevo!!!
Vrjetno mora to spilat!!
Bom probo poiskat en tekst o tem ce se ga imam na racunalniku
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a monster_d Pe dec 27, 2002 10:15 pm

Evo sem ze nasel, sicer pa itak skoro isto pise kot pri tebi!!

Power-Boost-Ventil
(Hochleistungs-Benzindruckregler)


Die Aufgabe des Benzindruckreglers im Motor:
Die elektrische Benzinpumpe versorgt das Einspritzsystem mit Hochdruck, welcher von einem Benzindruckregler kontrolliert und konstant gehalten wird. Üblicherweise sind diese Benzindruckregler nicht justierbar und ab Werk auf ein Maximum von 3,0 bar eingestellt.

Im Leerlauf reduziert der Benzindruckregler den Systemdruck um 0,5 bar. Während des Beschleunigens unter Vollast wird der Benzindruck proportional erhöht. Allerdings wird hierbei ein sehr mageres (leistungsarmes) Kraftstoffgemisch eingespritzt, wie es die EU-Normen von Fahrzeugen neueren Datums verlangen. Dies sind die daraus resultierenden Nachteile:

verzögertes Ansprechverhalten

gelegentlich Fahrprobleme im Stop-and-go-Betrieb

Leistungslöcher während der Volllastbeschleunigung

Wie Arbeitet das Power-Boost - Ventil ?
Zunächst kann der Benzindruck mittels einer Einstellschraube am Power-Boost - Ventil justiert werden (Obergrenze ca. 5,0 bar). Das Ventil wird mit einer Voreinstellung von 2,5, 3,0 bar oder 3,5 bar (je nach Fahrzeugtyp) geliefert. Genau wie beim Seriendruckregler wird der Druck im Leerlauf um 0,5 bar reduziert.

Während des Volllastbeschleunigens wird der Benzindruck 1,7-fach schneller aufgebaut als bisher - daher die Verbesserung des Ansprechverhaltens.

Der höhere Benzindruck produziert ein angereichertes und besser zerstäubtes (=leistungsstärkeres) Kraftstoffgemisch, was unmittelbar zu einer Verbesserung der Fahreigenschaften mit folgenden Vorteilen führt:

spontaneres Ansprechverhalten

keine Leistungslöcher mehr

schnellere Beschleunigung

bis zu 8 % mehr Motorleistung

********************************
Kratek prevod!!!
Torej povzroci povecanje moci do 8%.
V prostem teku se poveca pritisk za 0.5 bara(torej z tri na 3.5)
Pri voznji pa ga je mogoce nastelat do 5bara.
Torej je ta zadeva samo za motorje z vbrizgom in za elektricne pumpe ne pa za mehanske!Torej na tiste avte kko imajo uplinjac to ne funkcionira!

Pomoje mores tudi vse cevke zamenjat da ti ne popokajo od vecjega pritiska!!!
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a Need_Power Pe dec 27, 2002 11:02 pm

Kaj ta zadeva je za atmosferske motorje al za turbo?
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a monster_d Pe dec 27, 2002 11:21 pm

Need_Power pravi:
Kaj ta zadeva je za atmosferske motorje al za turbo?


Niker nisem nic zasledil za atmosferske sigurno vrkjtno pa tudi za turbase.

Sicer pa za za tiste z einspricom in elektricno pumpo!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a din So dec 28, 2002 11:13 am

mislim da je to to, ko smo se pogovarjali o turbo kitu za Twingota, pri katerem nič ne piše o chiptuningu, je pa ta boost ventil v kompletu
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a Pero So dec 28, 2002 11:28 am

Men se pa tole zdi slaba ivesticija...
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a Need_Power So dec 28, 2002 12:01 pm

Če je za atmosferske motorje, pol bi verjetno za Golfa 1.4 16V pol to pasalo??? Pol pa še chiptuning, pa bi te blo za prvo silo! :) Drugače pa se full pozna, če na avtu vse cevi zamenjaš, ker je to en kolega naredil na Toyoti Celici 2.0 turbo 4wd, pa se je avto precej lepše (beri hitreje) zvrtel do blokade. Pa še cela zamenjava je zlo poceni v primerjavi z ostalimi stvarmi.


Ajde
Slika
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a Need_Power So dec 28, 2002 12:04 pm

Aja pa če zna kdo nemško, mi lahko to prevede prosim?

------------------------------------------------
Dies sind die daraus resultierenden Nachteile:

verzögertes Ansprechverhalten

gelegentlich Fahrprobleme im Stop-and-go-Betrieb

Leistungslöcher während der Volllastbeschleunigung
-------------------------------------------------


Hvala lepa


Ajde
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a Pero So dec 28, 2002 12:35 pm

na kratko povedano/prevedeno je to REKLAMA kje naj bi ta zadeva pomagala. Ampak vprašanje je ali res pomaga?
 
---
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Če dec 19, 2002 6:28 pm

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a --- So dec 28, 2002 1:35 pm

ola!

Nemsko znam malo vec kot kitajsko(beri neznam niti besede) ce sem prav dojeu ti samo ragulira pritisk bencina. ta zadeva nemore bit slaba samo nevem ce kje pise kolko se poveca poraba bencina.

verjetno zadeva zamenja original ventil ki je pac narejen tovarniško. ventil se nahaja na povratnem vodu bencina in drzi stabilen pritisk.ce bi naprimer v mansi(1,4;1,6...) motor dal od nekega vecjega ki je drugace bolj pozresen z bencinom (od kakega turbaka :) )bi isto delalo kot tole ki stane nevem kolko. povedano drugace v avtu mam ventil ki se odpre pri recimo treh barih en drugi avto se pa pri recimo petih. zamenjas in mogoce(!)dobis podoben rezultat.

to je moja teorija tega :) ne me zaj za besedo drzat

LP
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a Pero So dec 28, 2002 1:49 pm

tako nekako, z večjim pritiskom naj bi prišlo tudi več bencina... ampak zakaj bi spreminjali optimalno razmerje ki ga je nastavila tovarna? Ali tam ne znajo nastavit motorja? Jasno da bodo prodajalci/proizvajalci hvalili njihov čudežni dodatek.

Večji pritisk --> več bencina --> večja poraba --> krajša življenska doba katalizatorja --> večja poraba --> manj moči...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a dobek So dec 28, 2002 9:07 pm

tole sem nasel pri enem svicarskem tunerju, tako da sem bil srecen, da je bilo sploh v nemscini napisano (hvala bogu razumem text;))

gre se mi predvsem za odzivnost
hec je v tem, da mam (zgleda da tud zarad el. pedala za plin) zelo slabo odzivnost pri menjavanju v nizkih obratih (recimo hitro menjam, pa potem hocem pohodit pedal, ampak ga, kaj vem, recimo iz druge ne bom na silo nazaj v prvo tiscal, ker se mi sinhorni prevec smilijo)
delno mi to odpravlja zracni filter z dost vecjim pretokom zraka, a se vedno to ni to

zanima pa me, na kak nacin ta stvarca pride do takega pritiska. a samo z ozjim grlom in simpl ventilom al kaj?
je pa res vprasljiva potem zivljenjska doba materiala za tem ventilom, za kat in ostalo me ne skrbi toliko...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a kdk Ne dec 29, 2002 12:10 am

To je regulator pritiska goriva . Sam pritisk pa ustvarja bencinska črpalka, ki pa je seveda višji kot ga potrebuje motor.Originalni regulator vzdržuje stalni pritisk okoli 3bar ( razen med prostim tekom ko je 0,5bar nižji ), tale powerboost pa ga med pospeševanjem poveča v za 1,7krat krajšem času in od tod prihaja boljša odzivnost.
 
Vladimir
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Sr jun 19, 2002 11:42 pm

Re: power boost ventil ?!?

Napisal/-a Vladimir Ne dec 29, 2002 1:33 am

Kod se pa to da dobit, pa kok stane?
Ajde!!!!
Slika
Norris 771bhp Evolution VII RS
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov