Ja res je en cross country mobil

, obcutek v ovinku pa sploh ni dober. Ampak je pa tukaj udobje. In ravno tole udobje je bil pri meni problem nizanja. Namrec, ko sem se peljal s kolegi, ki imajo nizane avtomobile sem se na hitro premislil. Takega tresenja po cesti ne bi prenesel. Najprej udobje, se ves ne da se vozis potem pa tole.
Kako bi bilo s srednjo varianto ne vem. Kaj je to zate sploh srednja varianta? Lahko butnes gor kar je. Vsekakor pa oboje, amortizerje in fedre. Kolikor soldov bo, tako bo udobje. Verjetno je potem tukaj tudi lega. Po forumu se bere, da na vsakem avtomobilu se ne obnese ista firma. Sedaj lahko recem, da ni denarja, da bi sel nazaj na navaden cross country mobil. Se vsak ko se je peljal z mano je rekel, da avtomobil sploh ni trd. Edini problem je pa, ko kje kaj pojahas prav na hitro. Jaz vem, da ko sem ga sel iskat sem ze po 10min naredil en kkkkhhhhhhhhhhhhh. Seveda to se ni bilo vse. Cez 10min je bil se en kkhh tad dam DAM BUM

vzrok pa kocka, ko je en del cesta tlakovan. Sedaj pa malo bolj pazljivo.
Poglej malo naokoli in se pozanimaj. Kje bi lahko iskal ti ne morem reci, ker jaz sem imel ponudbo ze zrihtano, tako da nisem nic iskal. Bilo je samo na meni, kdaj bom rekel ja. No po pol leta odlocanja, premislekov in sprasevanja sem se le odlocil. Lahko pa jaz vprasam nase matadorje, kje bi se dobile bilstein zadeve. Pri nas ima eden tole na Leonu in baje da je abnormalno. Ti bi vzel eno soft varianto in bi bil pomoje zadovoljen ( oz tvoj oce ). Avto bi resnicno pridobil na legi, udobje pa tudi ne bi trpelo. Sam imam kombinacijo KONI - H&R in je res
