Lahko se vam zdi butasto vprašanje.....samo za INFO.....kaj pridobim oz. ozgubim, če povečam napetost vžiga in frekvenco, ki se pojavi na svečki, točno iz 25kV na 50kV. V glavnem....dobil sem načrt, katerega opisujem.....možnost nastavitve frekvence vžiga in ne vem še kaj....

:D:D:D:D:D:D NE bo šlo.
Vžig ima vlogo vžiga mešanice zraka in goriva v izgorevalnem prostoru in je nastavljen, da da svečka iskro nekoliko pred zgornjo mrtvo točko bata. To pa zato, ker je za vsako stvar potreben svoj čas in če želimo, da nam intenzivno gorenje z povečanjem tlaka v valju začne potiskati bat navzdol po zgornji mrtvi točki bata (ZMTB), moramo poces začeti nekoliko pred ZMTB.
Po tej logiki ti povečanje napetosti vžiga ne pomaga prav nič, edino kar se lahko zgodi je da ti začne motiti merilne naprave (like lambda sonda).
Vžigom se sicer da nastavljati "predvžig", samo verjemite mi da so v tovarni kjer izdelujejo motrorje izdelali idealno nastavitev vžiga.
Tuning Vžiga bi bil mogoč le če je vžig elektronski (nekateri avtomobili imajo še mahanske), in je ta elektronski vžig dinamičen, to pomeni da se mu nastavitev predvžiga spreminja z obrati. Pri takih vžigih ponavadi proizvajalci hinavsko nastavijo max obrate motorja in to tako da, ko se predvžig linearno manjša z obrati, in ko dosežeš neke kao max obrate, skoči signal za vžig daleč za ZMTB in to avtomatsko pomeni ne delovanje motorja, dokler mu obrati ne padejo.
Tak vžig se da pogoljufati na več načinov, elektronskih in mehanskih, vendar dvomim da bi se spoščal v tako drastične in tvegane predelave.
:P
LP HC Racer