Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr mar 17, 2004 11:48 am

ghia je napisal/-a:ja HMX !DAJ PRIMERJAVO FELTEN ENAKIH DIMENZIJ!pa še nekaj.ne rečem ,si strokovno napisal kot kak profesor fizike in matematike.sem pri butlih in ne vem več nič o kinetični energiji in radikalih!samo ko ti napišeš da imaš feltno 185/65 x14 mi gre malo na smeh??!!moti me tisto (65)???to ni dimenzija feltne ampak gume.oprosti za kritiko. :oops: primerjaj feltne enakih dimenzij!!!!


Jah, sem bil len. Seveda so vsi razumeli kaj sem hotel povedat,
ali pač? :wink:

Dva posta nazaj...
 
Uporabniški avatar
mflajs
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Po sep 30, 2002 11:25 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a mflajs Sr mar 17, 2004 12:12 pm

Obračaj koker hočeš na aluminijasta vedno daš širše gume in ti avto takoj ustavi.Bolj se drži ceste vendar pospeški gredo.Se pa strinjam da je teža litih odvisna od designa ter od njene širine.Naprimer maš 14*5,5j ali pa 14*6j.
Mflajs
 
Uporabniški avatar
ghia
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Ne jan 04, 2004 7:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ghia Sr mar 17, 2004 2:53 pm

ej berlingec tudi ti imaš mal kiksa v razlagi.ni vedno nujno,če imaš širše gume,pol se pa avto mora bolje držat ceste oz. bremzat!ne drži vedno!vse je odvisno od teže avtomobila.če je avto prelahek,se bo z širšimi slabše držal ceste.ker je preslab pritisk na določeno površino.enako kot velja pozimi.ožja guma je boljša za v sneg kot pa široka.vse je sorazmerno.
EASY RIDER-NIKOL 200!!
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr mar 17, 2004 5:33 pm

Če mate cajt si poglejte http://www.wheelweights.net .
http://www.scirocco16v.com/tech/wheelwieghts.htm
Pa recimo (za bolj lene) http://www.miata.net/faq/wheel_weights.html

1 lbs = 0.45 kg
1 kg = 2.2 lbs
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če mar 18, 2004 4:29 am

magnezij seka. a veste da ce magnezij naribas dobis exploziv :) torej magnezij feltne so explozivne.

zdj pa se moja teorija -> aluminij je definitivno lazji od zeleza. amen. sam ce pa kupis feltne k so narejene iz 10 kg alu. so definitivno isto tezke kot feltne ki so narjene iz 10kg jekla :wink: pa za mahnezij isto velja :D
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Če mar 18, 2004 9:20 am

Daj Pugi malo se ozemlji!
Prvic reces da je masa vecja, drugic pa reces da je princip lazji??? Pa ti sploh ves kaj govoris?????
To, da so magnezijeva platisca lazja od alu platisc je dejstvo!
Je pa tud res, da pri aluplatiscih imas mnogo bolj debelejso steno, krake, v glavnem vec "mesa" je, zato so LAHKO tezja, odvisno od proizvajalca!
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Če mar 18, 2004 2:59 pm

Kaj pa če imaš hudo mešanco? Moje so narjene iz:

Al Si7 Mg- to piše na feltnah
se prav aluminij silicij in magnezij.
In če magnezij seka pol zadanem v robnik se feltna "nariba" in BUM :lol:

No ja Bum je tak al tak če butneš.
 
Yacksy
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: To apr 01, 2003 6:49 pm
Kraj: Okolica Novega mesta

Napisal/-a Yacksy Če mar 18, 2004 7:27 pm

Ponavad menaš navadne za lite, ko hočeš večjo dimenzijo gor dat. Za moje pojme je to edini razlog, ker meni osebno lita feltna pa balonarca gor spoh ne zgledata. Brez homologacije v takih primerih ne gre. :D Če se zadeve že lotiš, mora bit ornk. :evil:

Sem pa v ponedeljk menal zimske 155/70/13 na železnih feltnah za 195/50/15 letne na alu felgah (OZ Sinfonia) pa je treba rečt, da so litke precej težje. Vagal jih nisem, sam se pa hitr pogruntaš da je litka precej težja. Seveda pa je litka precej večja ter širša.

Je pa res, da zgubiš s širšo gumo pospeške, avto je trši, sam je pa neprimerno lepši, bolj lušn se je v ovinke prpelat (bolj grabi), pa tut avto se mal prej ustav če je kriza. :wink:

Gostota aluminija pa je seveda manjša od gostote železa, sam ponavad so te bolj okrašene in to nanese. j*** ga. So pa zato veliko lepše
Shit Happens
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams Če mar 18, 2004 7:32 pm

Avto se bolš obnaša na cesti, če ma lažje feltne, k ma manšo nevzmeteno maso. :wink:
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če mar 18, 2004 8:17 pm

Williams je napisal/-a:Avto se bolš obnaša na cesti, če ma lažje feltne, k ma manšo nevzmeteno maso. :wink:


http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=6371&postdays=0&postorder=asc&start=44&stop=44 :wink:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost