1.8T je napisal/-a:Pozdrav.
Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?
Jan
Surfer_D je napisal/-a:Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.
1.8T je napisal/-a:Surfer_D je napisal/-a:Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.
Thnx za mnenje.
ECU je ze premapiran, RSR motorsport je naredil izjemno kakovostno delo
Kar se tice GFB, a je to osebna izkusnja, ali mnenje iz interneta?
Po raznih testiranjih in ustnih izrocilih se da Hybrid ventil tunat, koliko % bo spustil v atmosfero in koliko nazaj v zracni sistem, ravno za to, da bi preprecil prebogato mesanico...
Torej, N75H, primerjal sem krivulje H in J variante. H ima malo mocnejso "brco v hrbet" pri 3000rpm, potem pa boost *rapidno* pade napram J varianti, katera ima malenkost manj boosta na peaku, z visanjem obratov pa ne odpira toliko wastegate-a in s tem drzi boost precej visoko. Odvisno kaj rabis, meni bi bolj ustrezala J varianta. Bolj me zanima ECS racing N75, kako se obnasa.
Lep pozdrav, Jan
Surfer_D je napisal/-a:ob priliki se lahko kje vidmo in ti povem kaj se ti splača tunat in imaš 225 konjec zagotovljenih.
Surfer_D je napisal/-a:1.8T je napisal/-a:Pozdrav.
Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?
Jan
tko kot je cuprar napisal je in se podpišem pod njegov post.
Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
Vedno preverjen in najboljši je Forge 007P za konkretno tvojo mašino. za 10USD lahko zraven še kupiš 3 vzmeti s katerimi si lahko nastavljaš še poljubne nastavitve.
"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov