Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
totimato
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:47 pm
Kraj: MB

Odstranjevanje turbine pri dizlu

Napisal/-a totimato Če apr 08, 2004 11:41 am

Potrebujem manjši dizelski motor, ki bo služil kot agregat - ne bo v avtu.
Najceneje bi prišel skozi, če bi razdrl Daihatsu Charade TD. Če se ne motim so to 1.0 turbo motorji.

Vprašanje je sledeče: če je turbina v okvari ali jo lahko odmontiram brez večjih posledic?
Cilj je, da bi imel zanesljivo delovanje motorja ob čim manjšem pregrevanju in da bi prišel poceni skozi. Ti avtomobili so poceni imajo pa, ponavadi vsaj, dotrajane turbine.
Ali je odstranjevanje turbine samo stvar fizično odstraniti in bo motor dalje normalno deloval, samo z manj moči?

Ali ima kdo boljšo idejo od kod dobiti manjši dizelski motor, ki bi zanesljivo deloval (stvar se bo občasno prižgala, nekaj časa delovala in imela nekaj dni mir)

hvala za ideje.

lp
Človek, ki bi si kupil fička, če bi imel garažo.
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če apr 08, 2004 11:55 am

za dizle ne vem, vem pa da bencinarji delajo brez problema tud brez turbine... :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Če apr 08, 2004 12:10 pm

motorji na agregatu delujejo konstantno pod optimalnimi pogoji (tako bi vsaj naj bilo), če mu boš pa odstranil turbino, pa sigurno ne boš imel optimalnih pogojev. Mašina pa bo delala, saj tudi brez turbine vžge. Zakaj si pa ne bi omislil kakšne bolj zanesljive mašina npr. od golf D2 brez turbo. Jih montirajo v marsikatero barkačo, kjer so pogoji delovanja precej podobni agregatu, ali pa še boljše od delavnega stroja npr. TV (tomo vinkovič 1 ali 2 cil.) zelo vzdržljivi motorji, prvotni namen teh mašin je bil kot stabilen motor, res pa je da so glasni ko 100 hudičev :twisted: .

Pa koliko KM bi naj sploh imel ta motor?
Slika
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName Če apr 08, 2004 12:34 pm

sosed je meu ravno charada td masino.. pa je turbina mrknala pa jo odmontiral.. gas je tisal do daske.. ampak avto vec ko 90 ni hotu it.. tak da po mojem lahk odmontiras turbino ... laufal bo verjetn glih tak... sam moci bos ful zgubu
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
OLDSCHOOL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jan 22, 2004 7:27 pm
Kraj: klinika

Napisal/-a OLDSCHOOL Če apr 08, 2004 6:28 pm

MAŠINE OD CHARADEJA DIZLA TI NEBI PRIPOROČAL JE FUL NEZANESLJIVA
V BISTVU JE ŽE TOVARNIŠKO ZGREŠENA
NAPAKA PA JE V TEM DA JE RAZMAK MED CILINDRI NA GLAVI PREMAJHEN IN SE VELIKOKRAT PREGREJE-PREŽGE POL PA JE CELA PIZDARIJA
POZNAM PAR PRIMEROV KI SO MELI TAKE TEŽAVE :!: :!: :!:
---------SING LOUD SING PROUD----------
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So apr 10, 2004 3:40 pm

če odstraniš turbino boš imel slabši iskoristek in manj moči.

Zakaj nebi vzel motor od Golfa I-II ? Po moje se ga da dobit skoraj zastonj.

Ali pa AX dizla, ali pa...
 
Uporabniški avatar
totimato
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:47 pm
Kraj: MB

Napisal/-a totimato Če apr 15, 2004 8:28 am

Hja, če dobim kje agregat, ki me pride ceneje kot dajhatsu, bom začel gledati v to smer. Mi je vseeno, če je od AXa ali starega Golfa. Mora pa biti dizel, ker bo priklopljen na cisterno centralnega ogrevanja, v kateri je kurilno olje...

Glede pregrevanja - saj motor ne bo deloval pod maksimalnimi obrati ampak pri največjem navoru (od oka). Če hlajenje uredim tako kot se šika, pregrevanje ne bi smelo biti problem in s tem tudi zmanjšamo možnost okvare.

Kako močan bi moral biti ne vem - še nismo tako daleč. Trenutno v fazi iskanja zelo poceni pogonskega motorja.

Kar se tiče hrupa (din) bi na motorju pustil izpuh. oz ga predelal tako, da ohrani funkcionalnost. Stvar ne sme biti glasna. oz vsaj ne glasnejša kot avto. Če je izpuh urejen tam ni hrupa, sam stroj pa se zvočno izolira, pa je.

lp
Človek, ki bi si kupil fička, če bi imel garažo.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost