Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So feb 28, 2004 3:25 pm

Ja kva pa je razlika o gostoti zraka med zrakom z 20°c in pa 40°c :roll:

Zakva se pol firme trudijo z intercoolerji na turbo in kompresor motorjih, ko pa vsi vemo da je to samo upor za dovodni zrak :noro
Slika
 
blabla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 28, 2004 5:06 pm
Kraj: Jupiter

Napisal/-a blabla So feb 28, 2004 5:17 pm

Ja tale k je takoj za masko zna bit problematicen v dezevnih dneh.Ti lahko vodo notr pozauga.
Drgac jst sm za varianto 1.
Najbols pa je ce je cev tok velka da filtr notr zbases.Je pa res da majo nekateri avti za tako pocetje premal prostora.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 So feb 28, 2004 5:21 pm

TITan

Kakor jest vem je zrak pr nižji temp. bolj gost. Zato potem, ko se segreje, doseže še večji volumen. Več zraka tako pomeni večjo moč. Tuki ni fora da potem motor težje zrak vleče.

8)
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
blabla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 28, 2004 5:06 pm
Kraj: Jupiter

Napisal/-a blabla So feb 28, 2004 5:38 pm

Jp to je to :D
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So feb 28, 2004 6:14 pm

v bistvu se športni filter sploh ne pozna razen v malo večji odzivnosti, nima smisla vse toliko spreminjati.Drugače je če menjaš še druge komponente polek športnega filtra.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So feb 28, 2004 6:43 pm

dejan84 je napisal/-a:TITan

Kakor jest vem je zrak pr nižji temp. bolj gost. Zato potem, ko se segreje, doseže še večji volumen. Več zraka tako pomeni večjo moč. Tuki ni fora da potem motor težje zrak vleče.

8)


Mah sem pa jaz tapameten izpadu :(
Nadomestite volumen za gostoto v mojem postu :P
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To mar 02, 2004 10:42 pm

hočeš povedati da se poveča pritisk? :D
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To mar 02, 2004 11:37 pm

VROC ZRAK IMA VECJO POVRSINO! Posledicno je seveda manjsa kolicina zraka v cilindru naprimer mrzlemu zraku!

Simpl test .. dej suho plastenko zapri pa jo daj na hladno .. kr nekako jo skupi potegne .. ce pa jo das na sonce jo pa napihne .. ;)

lalalala .. dolgcajt ..

LP, Klemen

PS: zato pa dajo intercooler pri turbasih gor .. da zrak ohladi. ;P
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr mar 03, 2004 12:15 pm

saj vem kaj misliš, samo to hočem povedati da z športnim filtrom ne pridobiš skoraj nič.Če bi ta zrak lahko kako fest ohladil, te bi se že nekaj poznalo.Mogoče kakšni intercooler pred filter.JAz ga mam gor zaradi zvoka. :wink:
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Sr mar 03, 2004 7:46 pm

Aleksander je napisal/-a:[vključno z komplet celotnim izpuhom Remus.



Remus ima samo zadnje lonce
 
Uporabniški avatar
Rx-8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:25 pm
Kraj: Radomlje

Napisal/-a Rx-8 Sr apr 14, 2004 10:49 am

TITan je napisal/-a:Pomoje moj filter dobi največ hladnega zraka tuki. Edin problem je dolga cev za dovod zraka (1,5m jo je vse skupi blo). Zdej je že drugače rešen (sam še 0.5 metra cevi za bilšo odzivnost za gas), zrak je pa standardno speljan do filtra.



Slika

Tuki se vidi kako je filter direkt za masko, še pred hladilnikom, ki ga bi grel.

A nimaš pr tej postavitvi filtra nč problemov z vodo, sej je direkt izpostavljem dežju?
 
Uporabniški avatar
MugenPow
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr apr 14, 2004 11:02 pm

konični filter

Napisal/-a MugenPow Če apr 15, 2004 3:21 am

boljše je od ospredaj 1oo% nevem men je na hondi blo dobr
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Če apr 15, 2004 1:19 pm

Odlocite se topel al mrzel zrak za motor :EE
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če apr 15, 2004 1:24 pm

Brez zraka. Ima da diha čez škrge :lol:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Če apr 15, 2004 1:38 pm

woolff je napisal/-a:Brez zraka. Ima da diha čez škrge :lol:


LOL

povezite dva profesionalna susilnika za lase pred filter in bo najbol ql :D

Seveda je boljsi hladen zrak kot pa vroc.....kako je ze blo pri kemiji v srednji...
ce imamo dve identicni posodi, v katerih je zrak, pa eno ohlajamo in drugo segrevamo...kaj se dogaja z molekulami.

V uni posodi, ki jo hladimo se molekule umirjajo in zato zavzamejo manjsi volumen, recimo, da zavzame pol manjsi volumen kot zrak sobne temperature, ceprav ni lih tako.
V posodi, ki jo segrevamo, se molekule gibljejo vedno hitreje, scasoma se pricenjajo trki med molekulami in stenami posode in zato rabijo vecji volumen....posledicno naraste pritisk. Zrak v vroci posodi, recimo zavzame dvakratni volumen, kot zrak sobne temperature.

Po tej logiki lahko v ohlajeno posodo damo 3 volumenske enote zraka vec kot pa v segreto posodo in ker pravite, da vec zraka kot je, boljse je izgorevanje ali bolj popolno, je hladnejsi zrak bolj idealen.
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost