Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
vladek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 706
Pridružen: Če feb 14, 2002 10:20 am

Re: Predelava turbo dizla

Napisal/-a vladek Pe maj 10, 2002 5:31 am

chrom: kromiranje je v bistvu bolj zacasna resitev kot kaj drugega, poliranje je se vedno bolj "ziher" kot kromiranje ... Najbolje je pa kar zamenjat s sportnimi in dati nekaj jurjev vec za nerjavecega in ne potrebujes nikakrsnega kromiranja ...
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Predelava turbo dizla

Napisal/-a iKst Pe maj 10, 2002 8:20 am

Kako je pa s podlaganjem ventilov pa tem. Jaz zaenkrat se zbiram med nissanom 200sx in escortom rs2000. Nissan ma itak turbo tako da ni problem iz njega dobit 200, 220 konjev brez tveganja.
Ampak ford je pa NA pa se samo 150km ima. Bo treba malo spedenat, ampak ker bo to moj edini avto in za vsak dan si nemorem privoscit da bi na racun parih konjev padla zanesljivost.
 
bossy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe apr 26, 2002 12:21 pm

Re: Predelava turbo dizla

Napisal/-a bossy Pe maj 10, 2002 5:14 pm

cau
ce zelis menjat kolektorje, moras v vsakem primeru reprogramirat centralino in vnest nove podatke..ce ne lahko nima ucinka oziroma se slabse deluje.pri dizlu ti reprogramiranje eproma prinese dodatne konje (10%) in navora okoli (5%) ampak se ti poveca poraba, obraba in kajenje iz avspuha:)
 
EZOP
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To apr 23, 2002 12:07 pm

Re: Predelava turbo dizla

Napisal/-a EZOP Pe maj 10, 2002 6:15 pm

Meni se zdi, da eni od vas nimajo pojma ,zanima vas samo večja moč in kakšna sekunda pri pospešku. Avto ni samo konjske moči in pospešek. Vsak nestrokovni poseg mogoče res poveča moč lahko pa poruši ravnovesje ostalih delov in nastavitev, ki ga ne zna vsak "pek" ponovno nastaviti. Če želiš hiter avto plačaj ali plačaj vrhunskega strokovnjaka, da ti to naredi. Drugače boš samo pokvaril korektno tovarniško nastavitev in krepko zmanjšal življensko dobo in varnost avtomobila.
Večina pozabi, da dvig moči zahteva tudi močnejše zavore!!!!
Ni pomembno koliko potrebuješ od 0 - 100 temveč od 100-0.

lp
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Predelava turbo dizla

Napisal/-a iKst Pe maj 10, 2002 6:40 pm

Ja mene res zanima kako dobit iz avtomobila cim vec in res nimam velik pojma. Ampak zato se pa probam pozanimat in se poducit preden karkoli naredim ali dam komu delat. Vem da je treba najprej postimat zavore, gume, podvozje in podobno.
Tole s tuningom avtomobilov je podobno kot z navijanjem racunalnikov. Tisti ki nimajo pojma ponavad recejo da bo crknilo vse skup ce kej navijes in da se ne splaca. Nekater se pa pac poducimo pa probamo kaj sami nardit ali pa vsaj razumet kako modifikacija deluje.

Drugace pa konkretno za nissana 200sx lahko povem da se z chip tuningom in se par malenkostmi da dosezt 220km povsem varno in se vozis tako kot z original motorjem. Poznam ljudi ki majo tudi po 300 konjev v takem avtomobilu in jim je to edini avto za vsakdanjo uporabo.
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Re: Re: Predelava turbo dizla

Napisal/-a PoLOdivjan Ne maj 12, 2002 3:54 pm

dobek pravi:
neregulirane katalizatorje (brez sonde) kolikor vem montirajo samo se na motorje

je pa ponavadi nekje blizu, ce ne kar v katu, kjer kontrolira njegovo delovanje


Pri volksvagnih je pred katalizatorjem tako da tudi če katalizator vzameš dol avto prav tako lepo dela in še boljše potegne. Pri novejših avtomobilih se je pojavila (punto 2) sonda tudi za katalizatorjem torej nadzoruje tudi delovanje katalizatorja, Pri VW je za enkrat tako avto kupi nasedeš na pločnik in katalizator ne dela več ti pa se veselo voziš in tega ne veš, na to opozarje samo nek določen zvenket v auspuhu, pri puntotu pa je to malo drugače, sicer pa kmalu tudi za vw ne bo tako lahko, na teh.pregledih bodo začeli miriti izpušne pline in tako bomo menjavali katalizatorje na 50000kilometrih, kajti naš bencin je na nivoju tasmanije.
Slika
 
vladek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 706
Pridružen: Če feb 14, 2002 10:20 am

Re: Predelava turbo dizla

Napisal/-a vladek Po maj 13, 2002 5:59 am

ikst: se strinjam s tabo ..tukaj smo zato da se kaj naucimo.

bossy: mislim da ne drzi tisto, mislimd a reprogramiranje ni potrebno, ta zadeva deluje bolj na fizicnem nivoju, pa itak je lambda sonda za kolektorjem, tako da racunalniku mora sporocat podatke in se motor prilagaja. Tist programiranje eproma oz. racunalnika je v bistvu lahko posebej ze poseg sam zase.

Sicer pa (vsaj turbo motorji) imajo nekaksen proces samoucenja glede na voznjo in karakteristike ki jih lambda sonda sporoca. Tudi do 5% je lahko nizja poraba ali vecja moc glede na nacin voznje.
To "samoucenje" se lahko izbrise z odklopom akumolatorja ... takrat baje lahko opazis da avto ne vlece ravno tako kot ponavadi, ali pa ima vecjo porabo ...

Btw: vir, rsrmotorsport ...
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov