Napisal/-a Duke Pe apr 23, 2004 11:24 am
tale post je bil med drugimi topici
Če zmanjšaš število kg/KS, bo super. A kako? Najceneje je "dol jemat". Ko se to neha, se začne pa tisti del posla, ki je všeč prodajalcem kosov za hudizacijo. Osebno sem v teh zadevah malo konzervativen, zato bi priporočal sledeče:
1. glavo dol, pogledat kako v sedežih sedijo ventili in ustrezno prilagoditi sedeže ventilom. S tem dobiš večje masne pretoke na sesalnem delu in termično motor ostane enako obremenjen, če ne še manj kot serijski.
2. Istočasno naj si mojster, ki to dela, vzame čas in se posveti prostoru okoli vodil ventilov. Ni za pričakovat, da se bo motor po tem delu vrtel kot fleksarca, bo pa razlika.
3. Namesto olja, ki ga imaš zdaj v motorju, uporabljaj čisto sintetiko gradacije 0W30 ali 0W40. Recimo LIQUI MOLY Synthoil Energy 0W40
4. K&N filter ne bo škodil
Za razumen denar boš na ta način dobil kakšnih 7 haflingerjev. Naslednji skok so pa:
1. večji ventili, če jasno dimenzije sedežev to dopuščajo ali
2. odmične gredi
Ejjjj dooooost je, sej nauš dirkou