Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

De-CAT

Napisal/-a mare23 Po maj 03, 2004 8:44 pm

Odločil sem se za izdelavo De-CAT-a (odstranitev katalizatorja). Po nekaj forumih sem prebral, da namesto katalizatorja vstavim cev premera 2,5" (63,5 mm), ter na konce naj privarim tiste obične končnike. Nekaj se sprašujem.

1. Ali naj bi bila dimenzija te cevi prava???
2. Kakšen materjal naj uporabim in kakšen način varjenja???

LP, Mare23
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Po maj 03, 2004 8:50 pm

glede varjenja in materjala ti nebi znal kaj prevec povedat,fi je pa pravi ce mas ti taksen premer cevi oz. auspuha... ce ne,potem ni pravi... premer cevi ki jo das noter namesto kata,mora bit enak premeru cevi pred njim,in za njim...
Govoril sem...
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 Po maj 03, 2004 8:55 pm

Aha...ker sem malo pogledal na eno stran, ki izdeluje prav za mojo škatlo te športne katalizaorje pa je nekam odebeljen na sredini. In še na forumih od roverjev pravijo te debeline 2,5". Kaj pa neke resonance in ostalo??

Look at this: Slika :roll: :roll: :roll:
 
Cinq
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Sr apr 14, 2004 2:34 pm
Kraj: MB

Napisal/-a Cinq To maj 04, 2004 9:57 am

Hm...Nekja sem slišal, da je zadosti če ima cev isti premer kot ostali sistem...Torej nobenih "odebelitev".Je pa baje zvok, ki se razvije, odvisen prav od te "odebelitve" oz. od večjega premera cevi...Se pa potem sprašujem kako tako oženje/širjenje kaj vpliva na turbolence v izpušnem sistemu...Verjetno ne najbolje..
Jaz na tvojem mestu - original debelina...
LP
Marko

Ps. KAko boš pa tehničnega naredil???
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich To maj 04, 2004 10:34 am

Ps. KAko boš pa tehničnega naredil???



Nazaj gor dal katalizator?
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich To maj 04, 2004 10:36 am

Vidim da si supersprintov sportni katalizator gledu... Dej ce ga bos kupu pejt za foro mert pline da vidim ce se ga splaca vzet
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To maj 04, 2004 10:40 am

mare en lonec dej namesto katalizatorja, tko kot sem imel jaz...sej katalizator je tudi neke vrste lonec...

Ma jaz v koncni fazi ti ne priporocam tega, raje dej metalni katalizator gor....
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Re: De-CAT

Napisal/-a _BANDIT_ To maj 04, 2004 10:44 am

mare23 je napisal/-a:Odločil sem se za izdelavo De-CAT-a (odstranitev katalizatorja). Po nekaj forumih sem prebral, da namesto katalizatorja vstavim cev premera 2,5" (63,5 mm), ter na konce naj privarim tiste obične končnike. Nekaj se sprašujem.

1. Ali naj bi bila dimenzija te cevi prava???
2. Kakšen materjal naj uporabim in kakšen način varjenja???

LP, Mare23


Namesto katalizatorja lahko daš gor en majhen lonec, ki mora biti "direktno propusten", se pravi, da če pogledaš vanj na eni strani, se mora videt ven na drugi. :)
S tem boš verjetno ohranil precej podoben zvok, kot ga imaš sedaj.

Drugače se pa ponavadi da namesto katalizatorja kar eno tako cev, ki je pred in za njim. Če boš naredil tako, potem ti zna pač hitreje prežgati zadnji lonec, ker bo od takrat dalje precej bolj na udaru. Pa s to cevjo se ti zna narediti, da bo imel potem avto čuden zvok (odvisno pač od ostalih loncev). Možno je pa tudi, da boš dobil full ql zvok. U glavnem, ko boš to delal, naredi tako, da lahko daš tisto cev ven in nazaj not katalizator (zaradi tehničnega).

Veliko uspeha....
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 04, 2004 11:29 am

Ne vari gor tega ampak naredi na objemke, da bos pred tehnicnim lahko menjal :wink:
sicr pa je tako kot ti je Pajsar napisal :wink:
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 To maj 04, 2004 1:02 pm

Jop.....sej zatehnićni pride original lonec gor....za ostale dni pa....De-CAT power.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov