Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Golf IV 1.9 tdi 115ps

Napisal/-a Rancid Sr maj 05, 2004 11:20 am

Mi lahka kdo mal opise, kok ma tqa avto do 100, pa kok se ga kej splaca kupt, pa un k ma 130 konjov, ce mi lahka en mal pove tehnicne podatke od teh dveh masin hvala ze vnaprej!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr maj 05, 2004 11:37 am

Fotr ima 115PS .. kwa pa wem .. druzinski avto .. nic posebnega ..
Oboje se pa da chipat in potem rata posteno strupeno.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Sr maj 05, 2004 11:39 am

Ja sej jz bi dav pol cip notr, sam bi rad vedu, kasne mata te dva avtomobila tehnicne podatke, k kopujem pa se ne morm odloct, a bi cliota 1.6 16v al golfa dizl, al pa ksno ibizo dizla, kle nekje vmes se morm odloct
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Sr maj 05, 2004 12:15 pm

Pa zanima me mal kok kej s cipom konckov dobis prblizno, pa kok so pospeski kej bolsi pol
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Sr maj 05, 2004 1:09 pm

a kdo kej mogoce ksn odgovor :D
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr maj 05, 2004 1:34 pm

Moj mehanik chipa zadeve .. specificno chipa samo TDI motorcke od VW in Audi. Najvecji porast pri njemu do sedaj sem videl 40KM. Glede tehnicnih podatkov pa ti res ne morem svetovat, ker jih ne vem. Pobrskaj malo po interentu. Po vecih straneh da dobis nekako "realno" sliko. Drgac pa tvoja odlocitev je kot noc in nda .. med 1.6 16V in TDI .. cisto raylicna avta .. odvisno v kaksne namene nameravas vozilo uporabljat in na kako vozit. Razpisi se ;)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Sr maj 05, 2004 1:43 pm

Če bi jaz bil na tvojem mestu bi se odločil vsekakor za golfa namesto cliota.

115 konjske masine se že obnašajo dokaj solidno, kar lepo potegnejo. Če boš dal chip noter pri tem motoru lahko pričakuješ da boš pridobil okrog 130 do 140 KM (odvisno od chipa) kar pa je za tak avto že lepo. Pol boš pa imel do 100 km/h okrog 10 sekund ali še manj.
Slika
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Sr maj 05, 2004 2:27 pm

men je clio kul k dobr stegne pa tko sam mal prevec zre, dizla golfa pa bi jz vzev k mal zre pa ga isto lahka tuneras da gre okrog 9.5 do sto pa tko. sam ne morm se odloct k cena je pa visoka se zmeram pr golfih, clio je bistveno cnej sam je pa vrjetno tudi slabsa kvaliteta. Pa v cliotu 1.6 sm, najdu tehnicne podatke, o golfu z 115 pa z 130 konji pa se ne zato me tko mal zanima, kok kej gresta golfa z takima masinama, pa kako pol ce das cip not. :idea:
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Sr maj 05, 2004 6:45 pm

¸tko ce ma kdo kej zapovedat nej prosm pove!!!!!
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Če maj 06, 2004 10:13 pm

ful se mi mudi pa ce ma kdo kej nej napise, hvala
 
Jimmi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To maj 04, 2004 7:36 am

Napisal/-a Jimmi Po maj 10, 2004 6:59 am

Imam TDI 110KM. Ce dobr naletis na rabljenga ti lahko leti tudi 200 brez tuninga. Vsaj moj. Naj bi ne imel tuninga. Je pa ful rizično kupovati rabeljenega. Kupuj ga ob vrocini. Pelji se prvo okrog deset km, da ga fajn ogreješ. Pol ga ugasn in počaki do 5min. Nato ga zaženi. Mora takoj vžgati. Nato se pelji. Bodi pazljiv. ce enako vleče. Če se ti bo zdelo, da slabše vlečl, ga kar pozabi. Drugo je, ko zaviraš, bodi pazljiv na tresenje avtomobila tik preden se zaustavi. Zaviraj zmerno. Ce cutis rahlo tresenje, tudi v tem primeru pozabi nanj. Popravilo teh dveh napak te staneta okrog pol milijona. Poizkusi se peljati , ko bo avto segret, do kraja. Mora iti čez 190. Če ne gre, je velika možnost, da je slab lluftmesser. Pa veliko sreče pri nakupu.
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Po maj 10, 2004 10:29 pm

¸Hvala za ta odgovor, bom pazu, sej dozdej ni blo se nobenga k bi mi biv vsec, nism se pelu ga tko da ne vem, rad bi pa se mal tehnicne podatke zvedu od 115 konskih moci, pa kok bi dibu s cipom konjov pa tko, tehnicne podate tega avtomobila, prej in priblizno po tem
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo Po maj 10, 2004 10:38 pm

Neki tehničnih podatkov:
največja moč - 115.6 PS (114.0 bhp) (85 kW)
@4000 rpm
največji navor - 310.0 Nm (229 lbft) (31.6 kgm)
@1900 rpm
0 - 100 km/h - 10.3 s
končna hitrost - 195 km/h
razmerje moči in teže - 92.16 bhp/ton
teža - 1237 kg
Podatki pa so za Golf 4, letnik 97, 3-vratna izvedenka
Upam da sm kej pomagu
LP
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo Po maj 10, 2004 10:42 pm

Aja pa še glede čipanja
po predelavi 150 KM (110 KW), 380 Nm navora, 125k SIT (cena brez 20% davka)
Sicer so pa to podatki čipanja pri RSR-u :wink: More pa to it k p*****a po čipanju, to sploh ni dvoma
LP
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt To maj 11, 2004 12:46 pm

heh vi ste tud čudni. stock je družinski avto, pol mu pa čipom dodaš nekaj moči je pa kr raketa...


115 km je zadost tud za malo bolj divjo vožnjo
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To maj 11, 2004 1:00 pm

Pa ko bremzaš spust volan (roke mej prpravlene). More se ustavit naravnost. Čim ga vleče v eno stran, je z eno od zavor nekaj čudnega.

PS: Hoyt ma prov. 115KM je uredu za kr pošteno športno vožnjo (po navadnih slovenskih cestah). Vem iz lastnih izkušenj, pa je moj avto kr orenk težji od Golfa.
Slika
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Če maj 13, 2004 5:17 pm

Hvala za vse odgovore ful ste mi velik pomgal :wink:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov