Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
BL-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po nov 24, 2003 9:37 pm

Napisal/-a BL-R Po apr 12, 2004 10:11 am

KAVKAPUB je napisal/-a:BOK

sam sem pred kratkim pri senici optimiziral cip za seat leon 1.9 TDI 110 KM. Prednost pri senici, ki je pri drugih firmah nisem opazu:
1. avto ti da na valje in dejansko vidis konje
2. nastavljanje cipa se vrsi dejansko na originalu, ni nobenih modulov in vmesnikov
3. cena okol 100.000 sit
4. odstranitev cip tuninga kadarkoli(poznam primer zaradi garancije)
5. Po tuningu je imel moj motor 141 KM, s tem da mi je model rekel da bo motor po cca
2 urah voznje pridobil se cca 5% moči zaradi samoprilagajanja
6. Končni rezultat .....poraba pri normalni voznji med 4,5-5,5 l/100km pri hitri voznji pa se ni kej dosti povecala...avto vleče k raketa.. :D


Zdravo,
kaj je zate malo bolj hitra voznja in kolk je tisto "se ne dosti poveča"??
Jst nimam problemov mojga spravit na porbao 8l, al pa tudi se kej več, sam takrat trže gume in joče turbina, tko da to da poraba rahlo naraste ni glih kredibilno....
No ta poraba 4.5-5-5 je pa zelo zelo umirjena vožnja, pri normalni, kjer vozš po odprti cesti in avtocesti pa je sigurno malo višja...

Ps da ne bo pomote laste izkušnje....
BL-R -gsm1
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Po apr 12, 2004 8:30 pm

Mism da material kr zdrži, sej majo ca.2,5 varnostni koeficent.
Sam jetreba FUL pazt, da ne tišiš mrzuga, pa da ne ugacneš pregretga, pa ti bo služu dolgo časa.


LP Joseph
 
KAVKAPUB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: To sep 30, 2003 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a KAVKAPUB Sr apr 14, 2004 9:24 pm

BL-R je napisal/-a:
KAVKAPUB je napisal/-a:BOK

sam sem pred kratkim pri senici optimiziral cip za seat leon 1.9 TDI 110 KM. Prednost pri senici, ki je pri drugih firmah nisem opazu:
1. avto ti da na valje in dejansko vidis konje
2. nastavljanje cipa se vrsi dejansko na originalu, ni nobenih modulov in vmesnikov
3. cena okol 100.000 sit
4. odstranitev cip tuninga kadarkoli(poznam primer zaradi garancije)
5. Po tuningu je imel moj motor 141 KM, s tem da mi je model rekel da bo motor po cca
2 urah voznje pridobil se cca 5% moči zaradi samoprilagajanja
6. Končni rezultat .....poraba pri normalni voznji med 4,5-5,5 l/100km pri hitri voznji pa se ni kej dosti povecala...avto vleče k raketa.. :D


Zdravo,
kaj je zate malo bolj hitra voznja in kolk je tisto "se ne dosti poveča"??
Jst nimam problemov mojga spravit na porbao 8l, al pa tudi se kej več, sam takrat trže gume in joče turbina, tko da to da poraba rahlo naraste ni glih kredibilno....
No ta poraba 4.5-5-5 je pa zelo zelo umirjena vožnja, pri normalni, kjer vozš po odprti cesti in avtocesti pa je sigurno malo višja...

Ps da ne bo pomote laste izkušnje....



...poglej:
1. avto je ze prej povprecno zrl nad 8 litrov ce si ga seveda tiscal v maloro, itak, sam povprecno na konc tanka vedno nekje 6,4 l

2. Ce se pelem v LJ, in nastavm tempomat tm na ene 150-160km/h, mi povprecno porabo pokaze nakonc pod 6 litri, tko pa k se po mest furam pa mal okrog pa med 5 in 5,5 litra.....ce grem po avtocesti s tempomatom 130km/h mi pije 4,7.....zanc sm se dajal z audijem 2.3 bencinarjem iz ljubljane proti NM,ene 60kilometrov zelo hitre voznje, pa se mi model do 200 ni hotu umakn, pol sm ga pa pocu mim....na konc je bla poraba 7,6 litra...tko da kaj naj ti recem.....mogoce tvoj chip ni dobr nastavljen al se pa avta kej razlikujeta ala , kaj jst vem, menjalnik, bosch pumpa or somethink...servus
 
BL-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po nov 24, 2003 9:37 pm

Napisal/-a BL-R Če apr 15, 2004 3:20 pm

KAVKAPUB je napisal/-a:
BL-R je napisal/-a:
KAVKAPUB je napisal/-a:BOK

sam sem pred kratkim pri senici optimiziral cip za seat leon 1.9 TDI 110 KM. Prednost pri senici, ki je pri drugih firmah nisem opazu:
1. avto ti da na valje in dejansko vidis konje
2. nastavljanje cipa se vrsi dejansko na originalu, ni nobenih modulov in vmesnikov
3. cena okol 100.000 sit
4. odstranitev cip tuninga kadarkoli(poznam primer zaradi garancije)
5. Po tuningu je imel moj motor 141 KM, s tem da mi je model rekel da bo motor po cca
2 urah voznje pridobil se cca 5% moči zaradi samoprilagajanja
6. Končni rezultat .....poraba pri normalni voznji med 4,5-5,5 l/100km pri hitri voznji pa se ni kej dosti povecala...avto vleče k raketa.. :D


Zdravo,
kaj je zate malo bolj hitra voznja in kolk je tisto "se ne dosti poveča"??
Jst nimam problemov mojga spravit na porbao 8l, al pa tudi se kej več, sam takrat trže gume in joče turbina, tko da to da poraba rahlo naraste ni glih kredibilno....
No ta poraba 4.5-5-5 je pa zelo zelo umirjena vožnja, pri normalni, kjer vozš po odprti cesti in avtocesti pa je sigurno malo višja...

Ps da ne bo pomote laste izkušnje....



...poglej:
1. avto je ze prej povprecno zrl nad 8 litrov ce si ga seveda tiscal v maloro, itak, sam povprecno na konc tanka vedno nekje 6,4 l

2. Ce se pelem v LJ, in nastavm tempomat tm na ene 150-160km/h, mi povprecno porabo pokaze nakonc pod 6 litri, tko pa k se po mest furam pa mal okrog pa med 5 in 5,5 litra.....ce grem po avtocesti s tempomatom 130km/h mi pije 4,7.....zanc sm se dajal z audijem 2.3 bencinarjem iz ljubljane proti NM,ene 60kilometrov zelo hitre voznje, pa se mi model do 200 ni hotu umakn, pol sm ga pa pocu mim....na konc je bla poraba 7,6 litra...tko da kaj naj ti recem.....mogoce tvoj chip ni dobr nastavljen al se pa avta kej razlikujeta ala , kaj jst vem, menjalnik, bosch pumpa or somethink...servus


Ja itak je lahk dosti možnosti da sta si avta dost različna, tudi stil vožnje vpliva dosti na avto... Kolk maš pa končno, pa kake gume maš gor, podvozje ??
Hja kar se pa mojga čipa tiče je res, da po občutku mu nekaj fali, predvsem, ko je avto razgret ni tak kot je bil, bomo testirali na valjih :P...
Najbolj sem ostal slabo, ko mi je dvakrat zgubu moč pri max. obremenjevanju, je kar naenkrat ratal, kot da bi meu fenček pod haubo :oops: ....

Vsekakor dobro poštiman čip, če maš te vrednosti pri porabi :roll:

lp
BL-R -gsm1
 
klemen_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr apr 14, 2004 8:42 pm
Kraj: Mengeš

Napisal/-a klemen_VTI Če apr 15, 2004 6:26 pm

jst ne vem zakva tok cipe kupujete?
vecina folka zamena pol sam cip, ostalo pa pusti tko k je pa gas do podna.
poleg menjave cipa je treba nardit se ful stvari, poleg tega da gre avto hitrejs
je treba zrihtat tut podvozje, gume, zavore, sploh pa motor, razn ce nocte vse razfukat.jst bi dal cip v motor za poslastico na vrh prejsnih predelav in dodelav, k bi motorju zagotovile ustrezne materjale pa take stvari.
moje mnenje :D
Honda poweRR
 
BL-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po nov 24, 2003 9:37 pm

Napisal/-a BL-R Če apr 15, 2004 7:40 pm

klemen_VTI je napisal/-a:jst ne vem zakva tok cipe kupujete?
vecina folka zamena pol sam cip, ostalo pa pusti tko k je pa gas do podna.
poleg menjave cipa je treba nardit se ful stvari, poleg tega da gre avto hitrejs
je treba zrihtat tut podvozje, gume, zavore, sploh pa motor, razn ce nocte vse razfukat.jst bi dal cip v motor za poslastico na vrh prejsnih predelav in dodelav, k bi motorju zagotovile ustrezne materjale pa take stvari.
moje mnenje :D


gume so, podvozje je v prvi fazi, zavore čakam še cca.5k km da jih ponucam do konca, za ostalo pri motorju pa se menim 8) :-P :-P :-P

Daleč od tega da bi sam čipe not metal :wink:
BL-R -gsm1
 
KAVKAPUB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: To sep 30, 2003 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a KAVKAPUB Pe apr 16, 2004 9:08 am

1.gume so dobre ze od prej
2. zavore ABS...ne vem kaj naj bi tle spreminjal
3. podvozje je sport. 2 cm nizje in trse ter bolj stabilno v primerjavi z mnogimi predelanimi avtomobili(lastne izkusnje)
4. ne vem zakaj bi še tolk dodatnga kesa stran metal....sam za dober izgled avta?? mogoce ampak se mi ne da vec; so se bolj pomembne reci kot avto, komur pa pase pa naj kr...itakl
 
Uporabniški avatar
stilo37
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe okt 04, 2002 11:21 am
Kraj: šoštanj

Napisal/-a stilo37 Ne maj 16, 2004 6:49 pm

Fantje-ne vem. Mam JTD-ja 115 km in strela leti in pri 40000km (ne počasne vožnje) imam gume adijo pa dober gume pa bremz ploščice ampak diske tud-znucani dobesedno. Zdaj sem to menjal in povem draga štorija že na originalu kaj da bi pa kupoval race varijante itd... No ja naj povem da imam Stilota in FIAT ima slebe materijale saj za ceno ki jo ta avto ima po razmisleku so morali res šparat nekje. Da bi ga pa čipal mi pa na kraj pameti ne pride saj ne vem če bo že tk zdržalo vse skup kakih 100K km????? Pa sem zasledil na forumu da je koeficient varnosti 2.5--HAHAHA.
Vse tole ni rekla sosedova punca od svojega bivšega pač pa so vse lastne izkušnje. Mislim pa da turbina že pri tovarniškem motorju dost dobr dela. da bi le vzdržala...

Lep dan še naprej.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov