Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

CAI s podtlakom

Napisal/-a torstorm Po maj 17, 2004 6:10 pm

hotel sem eksperimentirati s CAI.Zanima me če ma kdo podobno narejeno pa kako se mu obnese.Mislil sem narediti tako: v original škatlo od filtra zvrtati še eno dodatno luknjo za cev.Nato v eno luknjo napeljati cev fi 60mm in jo speljati na spodnjo stran kjer je pokrov ki bi naj bile meglenke.Enako narediti z drugo luknjo,cev pa bi šla na drugo stran.V kišto pa bi dal K&N notranji vložek.Vse spoje cevi bi zadihtal.Tako ko bi se peljal,bi nastal nadtlak v cevi,pri veliki hitrosti.Namesto pokrovov meglenk pa bi dal pred cev alu grill mrežo.

Mislite da bi se to obneslo ali ne, pa kako bi bilo pozimi in v dežju, ali bi škodovalo filtru, da bi zaradi zaprtega sistema vodo potiskalo skozi filter?
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Po maj 17, 2004 6:25 pm

glede zaprtega sistema-pomoje zaradi dezja ne bi bil problem, ker ne bi vode tolk not vleklo, poleg tega bi pa , ce bi sploh kej steklo not, ostalo v airboxu od orig. filtra.itak ma origginal filter tud zaprt sistem in nisem se slisal da bi voda tekla not! :D ampak to je seveda moje mnenje,
LP
Kennman


aja, pa da ne bom odpiral nove teme, se bom (brez zamere) ustulu tle zraven!! :oops:

ZANIMA ME, iz kaksnega materiala ste dali delat CAI cevi? nocem zapravit premozenja na kakih krom ceveh, bi pa rabu ziher kak meter cevi, seveda krivljene/svasane pod parimi razlicnimi koti.
Torej, kaksne so kej cene takega materiala in kolk bi okvirnio prislo svasanje/krivljenje??

hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po maj 17, 2004 6:39 pm

te cevi so navadne iz abs plastike, s koleni tako da jih ni treba kriviti.skupaj pa jih naredim tako da kupim cev ki je iz enakega materiala kot za izolacijo žic, da ko segrevaš se skrči, le da so te skrčljive cevi z debelimi stenami.segrevati pa moreš z fenom za odstranjevanje barve ali pa s plinskim gorilcem.Tako daš skrčljiv del cevi, na vsako stran pa vtakneš cev za CAI,tako da prideta ena do druge,da ni notri potem kakih turbolenc.Segreješ, pa je fertik.Te skrčljive cevi so notri premazane z neko snovjo ,da potem ko segreješ enkrat deluje kot neko lepilo. :wink:
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po maj 17, 2004 6:59 pm

Sigurno bo dobro, da bo not srkal hladen zrak ampak nadtlaka pa ne boš nikoli doživel pri avtomobilistični hitrosti. :wink:
Kar loti se pa naj bodo te cevi čim krajše! :!:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov