Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

16v glava

Napisal/-a Shatzy To maj 25, 2004 7:26 pm

Kot prvo, nism mehankar, in še nikol nism šraufu nobene motorizerane zadeve. Zato če bom ustrelu kkšnga kozla ne me poslt u 3 PM pa rečt nej si preberem kkšno knigo, k še za šolske knjige nimam cajta.

Drgač me pa zanima, kakšna je varianta, da bi na 1.2 8v motor dal 16 v glavo. Gre se za cliota B '97. Prednosti in pomankljivosti, a se sploh splača. Ker po moji logiki bi z več ventili dubu boljši pretok benca in lufta v motorju, torej večjo prožnost motorja. Kakšn bi biu pribitek moči, kok se pozna na porabi, kako je z obremenitvami ostalih delov avta. Vem da obstaja 1.2 16v motor, sam motorja ceuga ne bom menju, ker za tega vem kako se je ravnal z njim in ga ne mislm menat. A bi mogu še kej druzga prilagodit?
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 25, 2004 8:53 pm

Ce sta motorja identicna bi ze slo ja...
SAm glavo sam da menjas...
Uf usaj elektroniko bi se mogu menjat, pol mozno da se izpuh, hladilnik mozno da...
Majka je to delat, mores tocno vedet v cem se razlikuje motor 8V in 16V.
Kaj pa ce bi raj kupu 1.2 16v pa not pocu???
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To maj 25, 2004 9:03 pm

Naj ti na kratko razložim to zadevo z menjavo glave.

Ni trik samo v menjavi glave, ampak je potrebno zamenjati in prilagoditi tudi kaj drugega. Prvo vprašanje je ali se sploh da zamenjati glavo, če bi ti to uspelo je potrebno prilagoditi pogon odmičnih gredi- zobati jermen. Potem je potrebno nastaviti in prilagoditi še vbrizg goriva ter vđig. Na kratko predelati moraš cel motor. Cena za takšno predelavo pa bi bila po vsej verjetnosti le malo nižja kot če kupiš nov motor. Po predelavi pa verjetno nebi dobil 75KM ampak manj, če bi ti uspelo kdaj spraviti tak motor v tek.

Skratka ideja je zanimiva ampak žal ni uresničljiva. Raje poskusi ta motor malo naviti. Večanje kompresije, večanje in poliranje kanalov...

Lp Tristan01

P.S. Potrebno pa se je zavedati da vsi ti posegi v motor krajšajo njegovo življenjsko dobo (beri št. prevoženih km).
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To maj 25, 2004 9:19 pm

To mi je jasno, da skor vsaka, če ne že vsaka predelava skrajša življenjsko dobo motorja. No ja, se mi je kar dozdevalo, je to vseen malo bolj kompliciran poseg. Mislm d bom ostou kr pr kkšnem filtru pa mogoče roru, d bo mal bolš dihu motor.

Hvala za info!

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost