Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 24, 2004 10:32 pm

HEHe... meni tut skrta pa ves kak je to fancy...
Sem glavn v mestu :lol: :lol: :lol:

Pa BTW mata moja dva kolega obadva golfa 2 dizl pa zaminivo da nobenemu v rikverc ne skrta :wink:
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po maj 24, 2004 10:40 pm

monster_d je napisal/-a:HEHe... meni tut skrta pa ves kak je to fancy...
Sem glavn v mestu :lol: :lol: :lol:

Pa BTW mata moja dva kolega obadva golfa 2 dizl pa zaminivo da nobenemu v rikverc ne skrta :wink:




:lol: :lol: :lol: :lol:

monstaa ita tud brez škrtanja si ti glavni u selu oz mestu :-P :P :-P :wink:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To maj 25, 2004 2:29 pm

Kar trdiš je deloma res, vseeno pa se pojavi težava zaradi vrtenja motrja, saj se zobniki vrtijo še nekaj trenutkov, po tistem ko je sklopka stisnjena, če so bili pred tem obrati veliki, pa rabiš celo večnost, preden se menjalnik umiri, da nepride do grobega vklopa vzvratne. To je pa potem težava zaradi prevelikih obratov. Isto se dogaja pri bencinskem motorju pozimi, ko zaradi avtomatskega regulatorja prostega tega motor deluje na 2000rpm.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 25, 2004 6:44 pm

Oki mama oba prav..... sam vseen na golfu dizlu verjetn ne bo mel 2000 obratov pod štangasom... :oops: :lol: :D :shock: :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 25, 2004 6:46 pm

lisko1 je napisal/-a:Oki mama oba prav..... sam vseen na golfu dizlu verjetn ne bo mel 2000 obratov pod štangasom... :oops: :lol: :D :shock: :D


Jah nikol se neve mogoce se je kdo bolj fancy kot jaz :lol: :lol: pa se rad na avtobahnu 90vozi brez gasa :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 25, 2004 6:46 pm

lisko1 je napisal/-a:Oki mama oba prav..... sam vseen na golfu dizlu verjetn ne bo mel 2000 obratov pod štangasom... :oops: :lol: :D :shock: :D


Jah nikol se neve mogoce se je kdo bolj fancy kot jaz :lol: :lol: pa se rad na avtobahnu 90vozi brez gasa :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To maj 25, 2004 6:57 pm

Pr dizlu je 2000 obratov že skor WOT (wide open throtle) :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To maj 25, 2004 8:24 pm

Če golf škrta v rikverc škrta zarad zluftanih vodil oziroma zaradi varovalke za rikverc...

Če je sklopa še zmeri v oprijemu bo škrtal tut k boš zarinu v prvo.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To maj 25, 2004 8:33 pm

TITan je napisal/-a:Pr dizlu je 2000 obratov že skor WOT (wide open throtle) :lol:


nisem vedu da ma dizl loputo za gas?
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To maj 25, 2004 9:16 pm

OK sam da sma se sporazumela. Vem da na dizlu nimaš 2000 rpm v prostem teku, če se pa malo preveč igraš z nastavljanjem jih maš pa hitro preveč. Glede na to da se mu armaturka ne strese več ko ugasne avto pa mislim da je malo pretiraval. Vsak dizel, ko ga ugasneš malo strese, tudi najsodobnejši. Najbolj pomembno pa je da ni spreminjal nastavitev na bosch črpalki, ker bi lahko naredil več škode kot pa koristi.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 25, 2004 9:41 pm

tristan01 je napisal/-a:OK sam da sma se sporazumela. Vem da na dizlu nimaš 2000 rpm v prostem teku, če se pa malo preveč igraš z nastavljanjem jih maš pa hitro preveč. Glede na to da se mu armaturka ne strese več ko ugasne avto pa mislim da je malo pretiraval. Vsak dizel, ko ga ugasneš malo strese, tudi najsodobnejši. Najbolj pomembno pa je da ni spreminjal nastavitev na bosch črpalki, ker bi lahko naredil več škode kot pa koristi.

Lp Tristan01


Ja sem istih misli :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 25, 2004 10:05 pm

HEH, jaz pa sem takih misli da sploh nem mel dizla, ker so sami blemi z njimi :lol: :lol: :lol:
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Sr maj 26, 2004 7:28 pm

tristan01 je napisal/-a:OK sam da sma se sporazumela. Vem da na dizlu nimaš 2000 rpm v prostem teku, če se pa malo preveč igraš z nastavljanjem jih maš pa hitro preveč. Glede na to da se mu armaturka ne strese več ko ugasne avto pa mislim da je malo pretiraval. Vsak dizel, ko ga ugasneš malo strese, tudi najsodobnejši. Najbolj pomembno pa je da ni spreminjal nastavitev na bosch črpalki, ker bi lahko naredil več škode kot pa koristi.

Lp Tristan01


joj. A vi sploh znate brat!! Ko avto VŽGEM se armaturka trese (še posebi če je mrzel!!)
Preveč komplicirate :evil: (mislim 2000 obratov :roll: :P )
 
Uporabniški avatar
Žuta Cupra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So jan 24, 2004 5:30 pm
Kraj: Ljutomer (Lotmerk)

Napisal/-a Žuta Cupra Sr maj 26, 2004 7:55 pm

Ce smo ze ravno pri obratih......

Kak bi naredil da bi mi zapiskalo pri max obratih, recimo pri 6500??

Ali je zelo nevarno ce bi npr zvisal mejo max obratov iz 6500 na 7000.(ibiza 1.4 100km) Mislim da motor itak more nekej rezerve met.

Ve mogoce kdo kaj o tem??
LP
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Sr maj 26, 2004 8:12 pm

Ma pr 6500rpm sploh nimaš kej iskat. Itak tam ni več moči. Tko da se bolj splača menjat okol 5500 (odvisno od avta).

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr maj 26, 2004 8:33 pm

Tole da ti piska pri določenih obratih je ena čisto enostavna zadeva, v Konradu v BTC-ju kupi en čip, ko je narejen za take stvari, al pa ga sam naredi, deluje pa podobno kot obratomer v F1, ko se ti prižgejo diode kdaj prestavljaš v višjo prestavo, ti pa na vezje vežeš nek zvočnik, pa je stvar rešena.

Kar se pa tiče tiščanja ibize v teko velike vrtljaje pa res nima smisla, ker motor nima nobene večje moči, samo škodujejo mu takšni obrati.

Lp Tristan01

P.S. na forumu je že ena debata o tem kje in kako dobiti tisto vezje za vklop diode oz. zvočni signal.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov