Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr mar 03, 2004 9:34 pm

malo pomirite strasti in še malo šraufat pa bo za vse bolje...
:wink: :wink: :wink: :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če mar 04, 2004 12:10 am

maky je napisal/-a:malo pomirite strasti in še malo šraufat pa bo za vse bolje...
:wink: :wink: :wink: :wink:

Maky .. zima zunaj .. nic sraufanja .. bomo kr tle na forumu ti delo delali :P
Ceprav morm rect sem priden in zgleden uporabnik :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če mar 04, 2004 12:58 pm

Eh, zima ni razlog, da se nebi šraufalo.
Zdaj je ravno pravi čas, da se avto pripravi na prihajajočo sezono... :lol:
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če mar 04, 2004 1:55 pm

Cicero je napisal/-a:Eh, zima ni razlog, da se nebi šraufalo.
Zdaj je ravno pravi čas, da se avto pripravi na prihajajočo sezono... :lol:


seveda je razlog, če ti po pol ure od mraza prsti odpadejo in ne čutiš več rok in nog :D
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So mar 06, 2004 3:25 pm

Neki konkretnega. Iz revije auto 8/98. Pri mtm-ju so v beetleja montirali motor 1.8 t 150 hp od vw. Pol so v glavnem zamenjali turbino in intercooler, poštelali elektroniko in še športni avspuh. Kompresijsko razmerje je ostalo original pri 9,5:1. Rezultat tega je 240 km in 34,7 kgm navora pri 2400 rpm. LP
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So mar 06, 2004 6:08 pm

347Nm navora, phuh, tega se tud vecji dizli ne bi sramoval :D

Hja tale 1.8T motor ma potencial, samo se kupt ga je treba :)
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Ne mar 07, 2004 2:59 pm

Blinder je napisal/-a:Neki konkretnega. Iz revije auto 8/98. Pri mtm-ju so v beetleja montirali motor 1.8 t 150 hp od vw. Pol so v glavnem zamenjali turbino in intercooler, poštelali elektroniko in še športni avspuh. Kompresijsko razmerje je ostalo original pri 9,5:1. Rezultat tega je 240 km in 34,7 kgm navora pri 2400 rpm. LP



Nič posebnega, je TT tehnika. Se pravi K04 turbo gor.
To je čist izi varjanta.
 
klemen338
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če maj 27, 2004 2:53 pm
Kraj: okolica lj

ravno prava tema zame

Napisal/-a klemen338 Če maj 27, 2004 2:57 pm

pozdravljeni vsi, sem vidu to temo in zgleda kot nalašč zame.
Mam Audi A3 1.8T 150KM, pa bi to rad povečal na cirka max 180km. Kako najceneje, najboljše - da mašina ob tem ne bi trpela??
Pa še to, kako je resnično s porabo pri enaki vožnji kot sedaj?
lp vsem.
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Če maj 27, 2004 2:58 pm

cip mors not vtaknt pa bo
 
klemen338
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če maj 27, 2004 2:53 pm
Kraj: okolica lj

re:

Napisal/-a klemen338 Če maj 27, 2004 3:09 pm

hmm... cip mam notri .. a se to sam softwaresko nardi, al se prou menja čip. kdo dela, kolk stane, garancija?? homologacija?
 
Uporabniški avatar
Surfer_D
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 15, 2002 3:21 pm

Re: 1.8T - Tuning

Napisal/-a Surfer_D Če maj 27, 2004 3:21 pm

Mica je napisal/-a:Jap....
Mene pa zaj nekaj zanima! Vem, večina se bo z mene smejala, ampak....pač ne razumem!! :oops:
To je zgolj informativno vprašanje ampak me pač zanima, zato prosim čim več odgovorov.

Tako je:
Nena se smejte!! :lol:
Vzemimo recimo Audi 1.8T (150HP) Kako tej mašini "najceneje" podturit dodatnih 100 HP?? Ja, veliko je to, oz nekje 80-100HP??

P.S.
Kakšni posegi pri povečavi moči na Turbo motorjih so najpogostejši in nazaneslivejši, hkrati pa tudi navsezadnje NAJMOČNEJŠI ???
Pa cenovno mi pripišite vse zneske za to predelavo (material,...) :wink:

tnx


MAximum kar lahko narediš je 230 konjev. To je cca. 400k sit stroškov. Če hočeš več moraš menjati turbino. Doi 280 konjev lahko prideš za 1mio SIT (nova turbina in vse kar sodi zraven če te zanimajo detaili sporoči).
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če maj 27, 2004 3:51 pm

klemen338: ali se ga preprogramira, ali pa se ga zamenja. Sej ti bo sigurno se kdo kej vec povedu. Dela pa to RSR pa se velik drugih v slo. Neki jih je tud na tem forumu (CarInvent, Duke, ...). Od RSRa stran http://www.rsrmotorsport.com/
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če maj 27, 2004 7:38 pm

ja čip se kar splača za tok konjev. sam teli novejši turboti so pa tko lepo za*ebani da je kar fino. tok elektronike še računalnik nima. loh daš pa še dump valve (26k+poštnina) manj lega. za kaj več so pa pol že resni dnarci potrebni. :)
 
klemen338
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če maj 27, 2004 2:53 pm
Kraj: okolica lj

poraba tuninranega avtomobila

Napisal/-a klemen338 Če maj 27, 2004 10:32 pm

prosim, povejte iz prakse, kdor je to naredil, kakšna je poraba v resnici potem, ko je avto iz tunninga?
hvala vsem , pa pričakujem realne odgovore ..iskrenost
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Če maj 27, 2004 10:42 pm

Pri enako hitri vožnji je poraba enaka s čipom ali brez. Če pa boš avto tiščal skozi do konca, je s čipom večja poraba za okoli 20%, saj čip omogoča ravno to, da se skuri več bencina, saj turbina dovaja več zraka. To pa je tudi naša želja namreč, čimveč bencina skuriti, ker ima avto potem večjo moč - v grobem gledano, če je avto tehnično brezhiben in ni večja poraba zaradi kake okvare.

1.8T motor zdrži čip brez najmanjših težav. Le čip oziroma program mora biti zelo kvaliteten, to je važno.

Če si v fazi, da sprašuješ po čipu, potem je situacija že taka - tako daleč, da ga moraš imeti.
Tuning by technology
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost