jakaracman je napisal/-a:1. Po moje menjava, ampak nisem ziher
2. Moč motorja ni nič večja, je pa motor bolj odziven - hitreje nabira in izgublja vrtljaje, ker je treba premagovat manjšo vzrajnost vztrajnika (še posebej opazno, če dodaš in odvzameš plin ob stisnjeni sklopki). Zna pa bit, še posebej če pretiravaš, zaj**** za speljat (hitro crkne)
3. Se poznay sam po sebi (glej 2.)
Se ti ne zdi, ce hitreje nabere obrate, da je mocnejsi?? Oz. dobesedno ni mocnejsi. (2)Ucinek lahko primerjas nekako z tem, kot ce zmanjsas tezo avtomobila.
Npr. pri swiftu gti je lajsan vztrajnik poleg boljsih injektorjev in temu primernem cipu glavna stvar za povecanje moci (govorim o predelavah za manj denarja!!!)
Kar se tice kaj se naredi;(1) vztrajnik se postruzi in na novo balansira. Kot beseda pove ... Olajsa se ga za tezo .... nekako.
Kar se pa st 3 tice. Nekaj se ze pozna sam po sebi. Vsekakor pa stem, ko ma hitrjso odzivnost potrebuje naenkrat vec zraka in obenem naenkrat vec izpuha...
Torej... filter izpu. Potem pa itaq vsi vemo kaksni smo, ko ze razdiras bi pa lahko se to, pa se uno, pa tretje...pa si ob $$$ x5
P.S. sej u bistvu vem kaj govorim, samo mam hudega mačka in ne najdem pravih izrazov in tudi sam stavek nekako noce iti vkup, kot bi si zelel....