Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Par konjčkov več pri Škodi Favorit

Napisal/-a AgitatoR To jun 15, 2004 3:51 pm

:twisted: Zanima me kako bi pri Favoritki 136, brez katalizatorja pridobil kakšneega konja s samo predelavo motorja (ventili, glava, ...)

Če ima kdo kakšno izkušnjo ali pa pametno idejo naj čim prej napiše kaj pa kako.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jun 15, 2004 4:50 pm

Iz 1.3 motorja ne boš mogu velik ustvarjat,tko da ti karkoli odsvetujem glede tega.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 15, 2004 4:51 pm

Vec ali manj samo tako, da das enga v prtlaznik...

Res se ne splaca. Se cist premalo pozna karkol bi delal. V postev pridejo sele ekstremne predelave, ki pa so tumach kesh glede na vrednost avta.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jun 15, 2004 10:24 pm

Fora je v tem, da morm itak dihtngo in glavo menat. Glavo mam ze podrejano prstimano in ko bo glih masina razdrta sm mislu da bi mal ventile prepucov pa mal zbrusu pa kej tazga, da bi bla vsaj malo boljsa odzivnost.
 
Rippy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne sep 21, 2003 11:01 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Rippy To jun 15, 2004 10:37 pm

Evo ti idejo...kup novo mašino.


LP
They Sey In Heven Bass Comes First, Cool Heven Is A Bass On Earth. Magnat & PhaseLinear All the way.
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI To jun 15, 2004 10:39 pm

večji forgazar pa kaka druga odmična
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To jun 15, 2004 10:41 pm

jah dvakrat dvojni frgazer !
je jeba monterat ja smo mel pa je delal sam ti pa predlagam da prašaš glede tega super98 on ma dost pojma! :P 8)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jun 15, 2004 10:42 pm

HUH...
To se je zakon zadeva...
Gre lepo navit za male pare... glede na tuning novejsih masin!
AVto se je z fergazerjem brez elektronike...

DA se marsikaj narest
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jun 16, 2004 12:04 am

Mate kaj konkretnega > avto ki je ze modificiran > poznate koga ki je ta avto stimov ?

Sm slisov, da ce bi dal tanjso dihtngo glave gor da bi pidobil pri kompresiji.
Pa ce bi zmansal hod bata pa povecal dotok zraka ?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 16, 2004 2:24 am

Samotar je napisal/-a:.....Pa ce bi zmansal hod bata ....


:lol: :har :rofl :cry
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr jun 16, 2004 2:43 am

Zmanšan hod = manša delovna prostornina. Sicer se motor malo višje zavrti, samo ne toliko, da bi bil večji pretok zraka proti normalni prostornini.

Moje mišlenje: nižat glavo, lajšati ostrajnik, zamenjati fergazer in zamenjati izpuh.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jun 16, 2004 7:12 am

lisko je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:.....Pa ce bi zmansal hod bata ....


:lol: :har :rofl :cry


u fack kera izjava :cry :lol:
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr jun 16, 2004 11:45 am

pa odmicne od felicie noter das ali pa kaksne se bolj hude. Itak dvojni fergazar, celoten izpuh. Ce ne pa 1.5 masino noter in tisto predelat. Sam ti povem da je za 1.3 zelo lahko kose dobit, ker pasejo tudi od felicie kit car (1.3 model).

Favoritko se da fajn zrihtat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Re: Par konjčkov več pri Škodi Favorit

Napisal/-a Škoda lover Če jun 17, 2004 6:20 pm

Samotar je napisal/-a::twisted: Zanima me kako bi pri Favoritki 136, brez katalizatorja pridobil kakšneega konja s samo predelavo motorja (ventili, glava, ...)

Če ima kdo kakšno izkušnjo ali pa pametno idejo naj čim prej napiše kaj pa kako.


Povej koliko denarja si pripravljen vložiti pa ti povem kje in kaj dobiš za ta denar. Že štiri leta rihtam svojo favortko. Motor se da fejst navit, samo trajnost pa ni vrlina tega motorja. Pa delov se ne da dobit tukaj.

Najhitrej boš dobil pri odzivnosti motorja tako, da pri vplinjaču predelaš podtlačni regulator na drugi stopnji. Jaz imam naštimanega tako, da se 2. loputa odpre takoj ko zahodiš gas.

Drug dost poceni trik je pa da vgradiš odmično od felicie 1.3 50kW, ampak nujno mora bit od 50 kW!!! Ta ima 272°/272° stopinjsko odmično, favoritka pa 240°/230°, paše direkt notr, boš meu pa pol mal višji štand gas pa mal višjo porabo.

Če te še karkoli zanima mi pošlji pm.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov