Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
sladkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 03, 2003 3:38 pm

ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a sladkor Sr feb 12, 2003 9:06 pm

če kdo kej ve o tem pa če ma voljo nej mi mal pomaga:
v tipotu mam to švohno mašinco in ker sm vidu da obstaja verzija 1.6 z 90KM (moj je 78KM)in sm se ga odloču mal navit. katalizator je že preteklost, športni filter je predrag za tistih (mogoče) 10KM, predvsem pa gre za užitek, da bi kej naredu sam. glede na to da je un 90KM za en dobr štamprle večji in isto SOHC, je najbrž fora u čipu, ampak nikjer ne najdm kej tazga zame. baje se da dobit univerzalni komp, ki ti ga sprogramirajo (si ne predstavlam čist dobr te izvedbe), ampak to zihr pomen $$$
uglavnm, ideja je da bi na dovod zraka, pred (mogoče za, ampak težje izvedljivo) filter, dal "turbino", torej en električni ventilatorček in to po naslednji logiki: bencin, ki ga mašina odmerja injektorjem je v navezan na to kolk tiščim gas, zato na to (razen prek kompjuterja) ne morm vplivat. če torej pošljem več zraka, ga bo po eksploziji tolk več ostal in bom dosegu samo več NOx-ov. samo tuki je caka. avto ima lambda sondo, ki meri presežek zraka. ko bi ta ugotovila da ga je odločno preveč, bi prek šob izbrizgala več bencina in to naj bi mi dal ta neverjetni (s +10KM bi se imel za zmagovalca) boost. glede na pozicijo lambda sonde bi bla "turbo luknja" ogromna. če bi delval bi bla vsa stvar poleg vsega še on-demand in sploh bi se kvaliteta življenja izboljšala.
hvala vsm k si boste vsaj ogledal ta hudo raztegnjn post

lp g
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a habbich Če feb 13, 2003 8:06 am

sladkor pravi:
športni filter je predrag za tistih (mogoče) 10KM,


Od kdaj pa ti filter da 10KM??
Če ti da ene 0,2KM je velik..
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a Neo Če feb 13, 2003 2:05 pm

Oj.
Cuj razlika med tvojim in onim 90km motorjem je ta,da ma 90km MPI,pa pomoje drugo odmicno gred,nove kolektorje,racunalnik,....
Torej kar dosti!
Ce ti je ze sportni filter predrag pusti vse k vragu!!!!

Torej ce bi dal pred filtrom "ventilator",bo ti skorajda tako delovalo kot RAM AIR SYSTEM.Stem skorajda nic nebos dosegel.Ce pa bos dal za filtrom je ze stvar druga.Ce ti ne uspe drzati lambdo=1 (1kg bencina na 14,8kg zraka)ti zgori teme bata.Lambda sonda ti nebo zagotavljala oni +vbrizg,ker ni na to moc konstruirana!

Mam kolega ki je sledece naredil na svojem tipotu 1,4 71km:
Direkten K&N, spoliral kanale(ful dosti dela,sam ce mas zivce!!!)
glavo znizal za 0,4mm!+sportno dihtungo za glavo, sportna odmicana gred, sportni izpusni sistem (kolektor+spred.+zadnji lonec), sportne svecke z sportnimi kabli+(neki mocnejsi modul je blo treba dat).
Se je postavil na merilne valje in je izpisalo sledece: 90,8km
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a lucky Če feb 13, 2003 2:34 pm

Ideja kot taka ni slaba saj alternativi turbini je res lahko ventilator samo ne takega kot si ga ti verjetno predstavljaš. Obstaja podjetje TURBODYNE ki se s tem ukvarja in izdeluje turbine na elektromotor vendar če bi bilo samo to, bi bilo prelepo; moral boš obvezno elektroniko predelat, tesnila glave zamenjat, verjetno tudi originalne bate z enimi z nižjim kompresijskim razmerjem in ogromno manjših stvari.
Isto velja če se boš odločil morda za puhalo.

Če pa sešteješ stroške, ki bi si jih s tem naredil bi ugotovil da za ta denar dobiš bistveno močnejšo mašino kolikor bi lahko konjev dobil z zgoraj omenjeno predelavo.

Filter zraka ti nikakor ne da 10km kvečemu ti malenkost izboljša prožnost motorja ki lepše zadiha na visokih obratih.

L.P.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a din Če feb 13, 2003 5:34 pm

imas pa tudi motor od regate 100Sie ima 100 KM in 1,6 motor
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a Pero Pe feb 14, 2003 8:01 am

Predno montirate ventilatorčke:

1,6 lit 4 takni motor pri 6000 obratih porabi približno 80 litrov zraka na sekundo! Pa da bi dosegli efekt kompresorja je treba ta zrak še stisnit, se pravi morate najti elektromotor z še večjim pretokom...
 
sladkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 03, 2003 3:38 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a sladkor Pe feb 14, 2003 2:17 pm

zlo konstruktivna kritika, hvaležno. popravic se je tud men zdel mal prelahko, ampak nism najdu "lukne".
sam nism pa se cist prepričan da nebi uspel.
pravte da mi bo stopil bate ker, kokr razumm bo "preslaba mešanca". sam a ni to lih fora lambde, najboljša možna mešanca, s tem da omejuje kisik (ker dodaja bencin). frgazr motorji tega niso mel, pa se niso topil če si jim nastavu ful "lahko" mešanco.
"labda sonda ni skonstruirana za tol +vbrizga"...verjetno res, ampak jest ne govorim o eni super+ moči, tko da pomojm ma tok "varnostnega" koeificienta da zmore.
"delval kot ram-air"...ubistvu ne...ram-air se zanaša na hitrost zraka (velika hitrost-->veliki obrati), moja pogruntavščina pa bi basala zrak že od 0rpm...nekakšn supercharger torej, samo elekričen in ne mehanski. ventilator in spoji pa niso problem, mam "veze" za te stvari (niso lih za avte tunat narjene ampak zrak je zrak), nebi pa seveda dau od pentiumaII ventilatoček. edin pomislek je da bi ventilator preveč obremeniu alternator, italjanska elektrika(elktronika)pa vsi vemo kakšna je...
aja...mogoče kdo kej ve če bi kompjutr od 1.6 90KM pasu u mojga? če bi, kok je to kej zahtevn poseg menat?
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a lucky Pe feb 14, 2003 2:57 pm

Nočem težit ampak poskusi, pri vžganem avtomobilu na minimumu zapreti z roko dovod zraka v motor in dobil boš približno predstavo koliko mora biti tak ventilator močan pol pa pomisli, da pri 6000 obr. mora delovati 6X močneje.....

Varjanta, ki jo ravnokar poskušam, je brizgati stisnjen zrak v motor.
Od jeklenke pod pritiskom preko elektromagnetnega ventila do zračne lopute pri motorju. To bi smoralo skompenzirat izgube in trenja normalnega pretoka zraka in ustvariti pri sesalnem taktu nekoliko manj podtlaha kar se bi pri dlovnem taktu poznalo kot večja kompresija pa še zrak bi se pri brizganju ohladil (princip domači hladilnik) in s tem povečal masni pretok. Na izračunih, bi to moralo delovati v praksi pa bomo še videli ker ne vem kako bo z mešanico zraka in goriva.
Sicer pa zakaj bi moral samo zrak brizgati???

L.P.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a Pero Pe feb 14, 2003 6:31 pm

Lucky, pustimo ob strani probleme z nastavitvami, ampak če smo že pri toretični porabi 80 litrov na sekundo, kakšno jeklenko bi rabil?

V eni sosednjih debat je bila pa razprava o kisiku... sigurno je kdo že sprobal, ampak očitno da se stvar ne obnese v paksi.



[Sporočilo uredil/a Pero na dan 14.02.2003 ob 18:33 GMT]
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a lucky So feb 15, 2003 8:16 am

Saj motor nebi deloval na zrak iz jeklenke ampak z atmosferskim. Jeklenka bi pripomogla le k temu, da bi vsake toliko oz pri prehitevanju ali pospeševanju dovajala dodaten zrak v motor. Jeklenko pa imam tako narejeno, da jo lahko polnem kar na črpalkah.
Saj po izračunih je dovolj zelo malo več zraka za močnejšo kompresijo, kaj bo to v praksi delalo pa bom še videl.

L.P.
 
sladkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 03, 2003 3:38 pm

Re: Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a sladkor So feb 15, 2003 4:44 pm

lucky pravi:
Nočem težit ampak poskusi, pri vžganem avtomobilu na minimumu zapreti z roko dovod zraka v motor in dobil boš približno predstavo koliko mora biti tak ventilator močan pol pa pomisli, da pri 6000 obr. mora delovati 6X močneje.....

Varjanta, ki jo ravnokar poskušam, je brizgati stisnjen zrak v motor.
Od jeklenke pod pritiskom preko elektromagnetnega ventila do zračne lopute pri motorju. To bi smoralo skompenzirat izgube in trenja normalnega pretoka zraka in ustvariti pri sesalnem taktu nekoliko manj podtlaha kar se bi pri dlovnem taktu poznalo kot večja kompresija pa še zrak bi se pri brizganju ohladil (princip domači hladilnik) in s tem povečal masni pretok. Na izračunih, bi to moralo delovati v praksi pa bomo še videli ker ne vem kako bo z mešanico zraka in goriva.
Sicer pa zakaj bi moral samo zrak brizgati???

L.P.


ja podobno idejo sm meu že jest samo z čistim kisikom. sam pr tem je mal straha kaj bo ves tist odvečn kisik naredu (pomojm je 100% O2 preveč agresiven oksidant za jekla u navadnem motorju).

"zakaj bi mogu sam zrak brizgat"...ja pomojm bi za kkšn metr šlo tud O2+acitelen u enm lepm razmerju al pa še kej bol norga (teoretični avto na TNT), sam pomojm je bolš če se mi domači "majstri" držimo
bencina.
drgac se mi zdi ta tvoja ideja z bombo kul sam fi bo mogu bit kr velk (tko k bi mogu moj ventilator bit velik/hitr), tko da je potencjalna šibka točka tuki (tko velk) magnetventil.
aja...na kakšn avto mislš to dat (frgazr/vbrizg)? pa u bombi bo mogl bit tud (tko na uč) vsaj ene 15bar+...ampak mogoče to ni problem?

drgac pa mene tud najbol skrbi mešanca...če bi ga že na začetku ful nabasu zraka notr bi avto sam crknu...treba bi blo met en poteciometer, ki bi ga pa mogu štelat bol po občutku...zato sm tud že na začetku opustu tisto idejo z bombo k je zvezna regulacija tlaka velik bol tricky.

kokrkoli, če ti kdaj uspe bi ga prov rad vidu u akciji ta avto

lp g
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Re: ideja za tuning 1.6 ie fiat

Napisal/-a lucky Po feb 17, 2003 8:24 am

Stvar je v temu, da mora katerakoli snov v zgorevalni komori eksapndirati, nikakor pa eksplodirati (ekspanzija se širi s hitrostijo cca 4 m/s eksplozija pa nad 40 m/s).
Bombola je v bistvu 30-litrska jeklenka za polnjenje hladilnih naprav in ima privarjen še dodaten ventil za polnjenje in mislim, da nekje 6 barov bi bilo pravi pritisk.
Dovodna cev bi bila tanka cca 5mm zato za el. ventil ne bo problemov.

Da ti bo jasno, kako naj bi to delovalo (če bo vasj približno kot si zamišljam), ko bom pritisnil na gumb se bo motor obnašal kot če bi imel nižano glavo.

Avto pa je Hyundai accent 1.3 zato bi moral te pritiske dobro prenest.

L.P.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost