Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

boost ventil!?

Napisal/-a s.Hio Če jun 24, 2004 7:03 pm

Naj mi kdo razlozi, kaj je to in kako se priklopi, ker doda kar precej moci, glede na svojo vrednost:
http://www.shiva-automotive.de/pdf-doku ... ventil.pdf

Ali je ze kdo to poskusil in ce res da to kar obljubljajo?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če jun 24, 2004 7:07 pm

:? sprobaj pa poročaj :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če jun 24, 2004 7:14 pm

če se ne motim ti poveča pritisk dovoda bencina :? iz 3 na 5 barov :? :?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če jun 24, 2004 7:15 pm

no pa mam ze nacrt kam dat naslednjo placo, boost ventil in kolektorji izpuha. Pa sem ob 100k sit.

Vseeno pa naj kdo prevede tisto napisano v tistem prilozenem pdf-ju
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 24, 2004 7:20 pm

Pri VAG avtih se da veliko ventilov preštelet iz original na več. Pa še ta podatek, da G60 motor predelan na 190hp šele rabi povečanje pritiska iz 3 na 3.5 bare (210hp na 4 bare).
Slika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če jun 24, 2004 7:31 pm

TITan je napisal/-a:Pri VAG avtih se da veliko ventilov preštelet iz original na več. Pa še ta podatek, da G60 motor predelan na 190hp šele rabi povečanje pritiska iz 3 na 3.5 bare (210hp na 4 bare).


Torej ce bi na mojem 1.6 motorju prestelal na 3.5 bara ne bi pridobil skoraj nic razen vecje porabe? Kako pa se da prestelat to stvar, tko informativno.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 24, 2004 7:45 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jun 26, 2004 11:37 am

malo se pozna pri pospeških, samo ne veliko.To je bolj za ekstremne tuninge, ko je potrebno zagotoviti veliko bencina in to se naredi na principu povečanega tlaka, ali pa da daš večje šobe.S tem tu ne boš pridobil kake večje moči, edino odzivnost bo dosti boljša.Če še boš zamenjal odmično gred se ti splača, drugače ne. :wink:
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero So jun 26, 2004 2:05 pm

torstorm je napisal/-a:malo se pozna pri pospeških, samo ne veliko.To je bolj za ekstremne tuninge, ko je potrebno zagotoviti veliko bencina in to se naredi na principu povečanega tlaka, ali pa da daš večje šobe.S tem tu ne boš pridobil kake večje moči, edino odzivnost bo dosti boljša.Če še boš zamenjal odmično gred se ti splača, drugače ne. :wink:


S tem se ne pridobi čisto nič.
V upoštev pride samo, kadar se lotevaš velikih predelav in rabiš dovolj benzina in poleg drugih injektorjev še ta ventil poveča dotok benzina.

Drugače pa čista bedarija..

Mater eni lepo nasedate!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po jun 28, 2004 10:31 pm

No torej se mi je zdelo da samo vecjo porabo pridobim in nic pametnega
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov