Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Razpon največjega navora

Napisal/-a martk Po jul 12, 2004 1:57 pm

A mogoče obstaja kak trik, da običajnemu 4v vrstnemu bencinskemu motorju znižaš al pa razširiš območje z največjim navorom? Da ne "skoči" šele, ka je na 4500 obratih :?:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po jul 12, 2004 1:59 pm

Mal lahko zadevo z drugačnimi prenosi na kolesa, torej drugačnim menjalnikom, vsaj kar se pospeševanja tiče. Glede samega motorja pa kak vbrizg mogoče, to pa ne vem.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jul 12, 2004 3:30 pm

Stratus_ je napisal/-a:Na krivuljo naj bi nekak vplivala tud dolžina cevi po kateri potuje zrak do motorja..sicer ne vem kako in zakaj :?


Ja to je res, ampak ponavadi ne vpliva tok na podobo krivulje, kot na sam navor. Ta se poveča zarad resonančnega polnjenja, ampak se pa malo zmanjša moč motorja.

Krivuljo se da lepo narest pri čipanju avta. Men je zdj tko všeč, ker je res velik razpon navora. Prej mi je avto dobr vleku od 3800 do 6000, zdej mi pa vleče od 3500 do 7000.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jul 12, 2004 3:32 pm

Jup, odvisno od zracnega sportnega filtra, z sportnim naj bi avto mel nekaj visje navor
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jul 12, 2004 4:53 pm

Ja, tud to je res. Pri šp filtru se prm nizkih obratih zmanjša, pa tudi cuka rado, meni konkretno se je po vsej modifikaciji vrh prestavil iz 3900 na 4500rpm, ampak v tem primeru je zgolj simboličen, ker prej je bil to res vrh v smislu nekake piramide, zdj je bla pa izmerjena krivulja dokaj ploščata od 3500 do 6800rpm...
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jul 12, 2004 8:35 pm

Costom chip pr novejših avtih, dalši sesalni kolektor, bolj mila odmična, večja prostornina, mn prepusten ispuh do neke mere (ideal treba najdet).
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po jul 12, 2004 9:00 pm

monster_d je napisal/-a:Jup, odvisno od zracnega sportnega filtra, z sportnim naj bi avto mel nekaj visje navor

Hja evo sedaj dejstvo o filtrih z moje strani:
Imam športni filter (konusni) z dovodom (tista alu cev, ki se lahko poljubno razteguje in zavija). Sem ga dal dol in gor vse original in občutil razliko. Avto je preprosto manj odziven. Ko sem prej med vožnjo dodatno pritisnil gas je avto malenkost cuknil sedaj komaj kaj pospešuje. Pa hitreje se zavrti. In to sem 100% prepričan. Skratka je učinek. Se pa zmanjša moč pri nižjih obratih in komaj speljem pri malih obratih. Aja pa sedaj se avto veliko manj greje. Prej je bil filter zunaj za motorjem in vlekel tudi topel zrak. Sedaj pa je v škatli in vsaj toplega zraka ni. Prej je ventilator za vodo ko sem prišel domov delal še do 10 minut (pregrel se sicer nikoli ni) sedaj minuto dve.
Govoril sem!
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jul 12, 2004 9:13 pm

HEhe, ja ne treba na valje pelat pa tono ves kje je najvisji navor in pol lahko primerjas od serije za kolk se je zdignil... :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov