Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

VW 1.4 60 KM - more power needed!

Napisal/-a don CONSIGLIO Sr maj 26, 2004 4:12 pm

Pozdravljeni!

Prvič pišem na tuningu zato ne mi zamerit, če bom kšno ustrelu :roll:

Zanima me namreč, kako bi lahko iztisnil več moči iz moje Cordobe Vario 1.4 60 KM. Najprej bi rad postavil predpostavko, da sem zelo zadovoljen z elastičnostjo oz. prožnostjo mojega vozila, zato tega ne bi želel izgubiti ob morebitni predelavi. Kar pa bi želel je predvsem povečanje moči (kako neobičajno :wink: ). Avto je namreč precej občutljiv na povečano obremenitev in klanec, kaj šele če se pojavi oboje.
Zdej,... jaz sem razmišljal o najbolj klasičnih metodah (airbox conus, izpušni sistem, ipd), zanima pa me predvsem neka zamenjava nekih šuštic (vzmeti) za dvigovanje ventilov. Baje, da to precej vpliva na poskočnost motorja, da postane podoben 16V (upam, da to ne pomeni vsa moč na višjih vrtljajih).

Kaj je to in ali se izplača? Ima še kdo kak pameten predlog za dosego želenega cilja?

Najlepša hvala in LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr maj 26, 2004 4:18 pm

Js ti ne bom nič svetoval, ker osebno menim, da tak motor nimaš kej... Je pa res, da obstajajo 1.1 mašine ki vlečejo bolje kot 1.4, nareto majo pa auspuh, šp filter in chip tuning. Kolektor tud pomaga... Sam to so pa pol že stroški v višave...

Kar se pa tiče klanca, pa žel ne bo nič bolje, edin če mašino zamenjaš za kakega cvičkarja....
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr maj 26, 2004 4:32 pm

ZAcni pri sportnem filtru -> 15k
Izpuh sam zadn 30k
Cip 50k
Izpusn kolektor 100k
(ps. cene sem dal neke okvirne)
---------------------------
Moc po predelavi si povecal za ca 10km! Pa tut porabo zvisal :D
CE se splaca presodi sam...
Tisto podlaganje ventilov pa nic kaj ne koristi...
Malenkost bolj odziven je mogoce ja... ce mas narazn motor lahk podlozis cene pa nima smisla!
LP
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo Sr maj 26, 2004 6:26 pm

no tako ja kot je rekel monster...in pridobil boš mogoče, MOGOČE 10 km ( zaradi kolektorja,) :D zapravu pa skoraj 200 k sit :D :P ...na tem avtu po moje nimaš kaj dosti praskat, oz lahko če sevedca odšteješ 200 čukov in več in še zmeraj ne bo nč od tega....
ti raje močnejšo verzijo kupi pa bo....al pa uživaj v tem kar maš, ker POČASI SE DALEČ PRIDE :wink:
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Re: VW 1.4 60 KM - more power needed!

Napisal/-a Punto_GT Sr maj 26, 2004 7:02 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Pozdravljeni!


Zanima me namreč, kako bi lahko iztisnil več moči iz moje Cordobe Vario 1.4 60 KM.




NIMA SMISLA!!!

Te bo dosti stalo in ne bo nevem kake opazne razlike, če sploh boš opazu razliko :lol:

To je avto za familjo z otroci in nimaš kaj predelavat.

Prodi tisto reč in kupi passata 1.8T al pa octavio 1.8T
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel Pe maj 28, 2004 2:17 pm

Roko na srce, se ti pol bolj splača avto prodat malo prislonit zraven in kupit nekaj drugega....Polo 16v?
 
Uporabniški avatar
Apolan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:07 pm

Napisal/-a Apolan Ne maj 30, 2004 6:10 pm

1. zlato pravilo tuninga... najprej najdi najboljšo serijsko osnovo. 1.4 8v iz tvojega avteka to žal ni..

najboljše kar lahko narediš iz tega avtomobila (če ti je res pri srcu) je to da swapaš motor. mislim da ma cordoba tud neko 2.0 16v sportsko mašino ne? to bi moglo lepo pasat noter.. vrjetno te bo pa tak motor dosti manj prišel kot pa še bi hotel polovično moč od tega ven stisniti iz 1.4 8v..

ker pa maš v avatarju BMW-ja pa bi blo pomojem pametno pogledati za kakšnim 318s ali 320 (raje 318s). e30 seveda.. to bi bil očiten napredek..

vglavnem, pusti tega kot je in kupi nekaj drugega, če pa jo ne bi dal iz rok potem je swap (2.0 GT) najcenejša vrjanta za te konje (mislim da jih je nekih 150...)

lp, pa veliko sreče!
 
Uporabniški avatar
juletheman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po jan 19, 2004 8:27 pm

Napisal/-a juletheman To jun 01, 2004 7:37 pm

Kupi raje avto z serijsko vgrajeno turbino...
Tisto se ti potem splača predelovati...
 
crkjeničlovek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po dec 15, 2003 9:51 pm

Napisal/-a crkjeničlovek Če jul 15, 2004 10:13 pm

Apolan je napisal/-a:
najboljše kar lahko narediš iz tega avtomobila (če ti je res pri srcu) je to da swapaš motor. mislim da ma cordoba tud neko 2.0 16v sportsko mašino ne? to bi moglo lepo pasat noter.. vrjetno te bo pa tak motor dosti manj prišel kot pa še bi hotel polovično moč od tega ven stisniti iz 1.4 8v..



jp, Cordobe imajo 2.0 16V mašino (150 KM). to je pol pravi monster. samo tri so s tako mašino v Sloveniji.
ni me več, sn šo v PM
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Če jul 15, 2004 10:22 pm

crkjeničlovek je napisal/-a:
jp, Cordobe imajo 2.0 16V mašino (150 KM). to je pol pravi monster. samo tri so s tako mašino v Sloveniji.

:rofl
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Če jul 15, 2004 10:38 pm

OK, sicer tole krši moja nečela, ampak bom vseeno napisal!

Svoj čas je en znanec imel cordobo 1.4 60KM, ki je šla hudičevo dobro!!

Jaz sem mislil da ma najmanj 1,6!!

Bil je drugi lastnik in že prejšnji lastnik je vzel CAT dol in pol jo je verjetno še prav prekleto gnal.

V glavnem, tista cordoba je šla nenormalno dobro za 1.4 60KM!!!


Tako da probaj CAT dol vzet (čeprav to ni najbolj ekološko sprejemljivo)!!!!!!!!!
 
Dani
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Dani Pe jul 16, 2004 4:10 pm

Ceneje te bo prisla menjava masine(1.8 gti ali 2.0) :wink:
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Pe jul 16, 2004 10:16 pm

Moj sosed je imel ibizo 1.4 60km in ce verjames ali ne mi je sla v kromberku pr gradu v hrib nad 90kmh, na prvem ovinku pa je samo pocrez letelo, pa je mel 195 gume gor in podvozje predelano v nulo (novi amortizerji in fedri, vse sportno)

Mislim pa da je imel od motorja do konca samo cev, pa intake spoliran in cai, motor pa znizana glava, pa centralina zamenjana. Slo je pa ko strup dokler ni odpovedal menjalnik.

Zdaj pa ma batman p-206: misje siv z stillavto 6 krakimi feltnami in ta velikim spojlerjem odzadi, pa je menjalnik tud pri koncu, v p-206 pa ma baje 180 hrckov.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jul 17, 2004 12:09 pm

s.Hio je napisal/-a:Zdaj pa ma batman p-206: misje siv z stillavto 6 krakimi feltnami in ta velikim spojlerjem odzadi, pa je menjalnik tud pri koncu, v p-206 pa ma baje 180 hrckov.


Kolk konjev ima? :lol: :lol: :lol: :lol:

Tista reč če jih ima 130 je že super.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio So jul 17, 2004 1:23 pm

Punto_GT je napisal/-a:
s.Hio je napisal/-a:Zdaj pa ma batman p-206: misje siv z stillavto 6 krakimi feltnami in ta velikim spojlerjem odzadi, pa je menjalnik tud pri koncu, v p-206 pa ma baje 180 hrckov.


Kolk konjev ima? :lol: :lol: :lol: :lol:

Tista reč če jih ima 130 je že super.


Original je s16, torej 2.0 16v (138 konjev original), uniceno je pa tud, zamenjano je pa tud nekaj stvari noter, ti povem da nisem probal v vseeno tako je bilo receno. Osebno pa zelo dvomim da je prisel cez 150 konjev s predelavami.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jul 17, 2004 1:37 pm

Se strinjam.

Enkrat sm ga vidu vidu v gorici na semaforju, se je delu neki đeka in pole ga stisne, ma dej dej sej ni šlo nikamr in pole mi en prjatu izjavi da je sliša da je predelan na 180 konju, mah ljudje govorijo neunosti k nimajo pojma.
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio So jul 17, 2004 1:58 pm

monster_d je napisal/-a:ZAcni pri sportnem filtru -> 15k
Izpuh sam zadn 30k
Cip 50k
Izpusn kolektor 100k
(ps. cene sem dal neke okvirne)
---------------------------
Moc po predelavi si povecal za ca 10km! Pa tut porabo zvisal :D
CE se splaca presodi sam...
Tisto podlaganje ventilov pa nic kaj ne koristi...
Malenkost bolj odziven je mogoce ja... ce mas narazn motor lahk podlozis cene pa nima smisla!
LP


Pa katalizator bi se ti splaču vn tudi dat.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jul 17, 2004 2:04 pm

Tudi ja pri takem avtu treba na usak km gledat :wink:
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po jul 19, 2004 9:40 am

Punto_GT je napisal/-a:Se strinjam.

Enkrat sm ga vidu vidu v gorici na semaforju, se je delu neki đeka in pole ga stisne, ma dej dej sej ni šlo nikamr in pole mi en prjatu izjavi da je sliša da je predelan na 180 konju, mah ljudje govorijo neunosti k nimajo pojma.


In pol izjava tega frika ko se pelje s mojo felicio: "Sej to ti potegne ko p*****a, sej v cordobi ne gre nikamor ta motor."

Pa je bila povsem stock masina, kaj bi sele zdaj reku, da mi gre bolj kot peđo? Brez veze sploh govorit, ker tip vcasih pretirava. Je mel jugota ko so mu tablice pobrali na peđoju in se je metal ven kako mu gre druga 110 na 1.1 masini, pol se malo pogledal in ugotovil da ima 1.3 masino in menjalnik s 4 brzinami, pol pa ni cudno da gre 110.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po jul 19, 2004 9:45 am

MacAudio je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:ZAcni pri sportnem filtru -> 15k
Izpuh sam zadn 30k
Cip 50k
Izpusn kolektor 100k
(ps. cene sem dal neke okvirne)
---------------------------
Moc po predelavi si povecal za ca 10km! Pa tut porabo zvisal :D
CE se splaca presodi sam...
Tisto podlaganje ventilov pa nic kaj ne koristi...
Malenkost bolj odziven je mogoce ja... ce mas narazn motor lahk podlozis cene pa nima smisla!
LP


Pa katalizator bi se ti splaču vn tudi dat.


Celoten izpusni sistem front2back samo cev in nek svoh zadnji lonec (malo bi rohnelo ampak slo bi tudi), brez katalizatorja in sportne kolektorje 4-2-1, pa ne pozabi lambdo predelat, ce ne ne gre nikamor. Kaj prevec se ne splaca dajat na to masino ker je presibka ze v originalu.

Predvsem pa daj to tako naredit da bo tudi lepo izgledalo in ne da bo pod pokrovom kot v stali, pa 98 oktanov tankaj (malo se pozna na navoru kaj veliko pa tud ne).
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost