Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Vztrajnik

Napisal/-a Need_Power To feb 25, 2003 9:59 am

Kaj mi lahko kdo malo razloži kaj to dejansko je, kakšno funkcijo opravlja in pa mogoče kakšno slikco doda? Bi bil full hvaležen. Saj razlaga ne rabi bit 'strokovna', ampak tak bolj za nas laike.
Aja pa kolko stane, če kupiš novo (original ali neoriginal).

TNX

Ajde
Slika
 
2fast4u
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr sep 18, 2002 12:40 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a 2fast4u To feb 25, 2003 10:23 am

Tole sem našel:

Vztrajnik izravnava sunke, ki jih povzročajo bati v delovnem taktu, in skrbi za enakomerno vrtenje ročične gredi.

Bate, ki se dvigajo in spuščajo v valjih, povezujejo ojnice z vrtečo se ročično gredjo. Ležaji ročične gredi so nameščeni na spodnjem koncu bloka. Na enem koncu ročične gredi je pritrjen vztrajnik, ki skrbi za čim bolj enakomerno vrtenje motorja.
 
---
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Če dec 19, 2002 6:28 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a --- To feb 25, 2003 12:14 pm

Vztrajnik se vrti in z vstrajnostno silo premaguje nedelovne takte(sesanje, komprimiranje, izpuh), prehode bata preko mrtvih leg in umirja tek motorne gredi. Na vztrajniku je montirana sklopka (prenaša moč motorja na menjalnik).

na obodu vztrajnika so oznake za: čas vžiga, ventilske čase za prvi valj in zgornjo mrtvo lego na prvem batu.

Izdelan je iz jeklene litine. teža vztrajnika je odvisna od števila valjev tako ima štirivaljni motor težji vztrajnik od npr. osemvaljni, ker so delovni takti bolj pogosti (več delovnih taktov na obrat glavne gredi)

z vijaki je pritrjen na motorno gred. večina vztrajnikov ima vijake zamaknjene ali ima vztrajnik utor da se ga ne da napacno montirat(zaradi oznak in uravnovesenosti z motorno gredjo).

kratek opis iz moje strani ;)

edited: za golfa stane nekaj cez 100K sit (nisem pa 100%)

[Sporočilo uredil/a Permanent na dan 25.02.2003 ob 12:18 GMT]
 
---
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Če dec 19, 2002 6:28 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a --- To feb 25, 2003 12:20 pm

 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: Vztrajnik

Napisal/-a WhiteCell Sr feb 26, 2003 9:12 pm

Permanent je napisal/-a:eno sliko sem pa nasel tu:

http://www.myfreehost.org/olef/Zweimassencshwungrad.jpg

jest glih za mojga yugota dajem LAJSAT vztrajnik in baje je samo ena masino u sloveniji ( info: rally team) in niti ni drago 3000 sit .. je pa vecja umetnost zbalansirat zadevo 10000 sit in se bom tega lotil pred mariboram..
posledice...
nemiren tek,
vecja moznost da unicis odmicxno gre ( zato se vedno daje zraven sportna odmicna gred)
so pa tudi dobre lastnosti
avto se hitrjs navije...
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
u-r-o-s
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr feb 26, 2003 7:08 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a u-r-o-s Sr feb 26, 2003 9:57 pm

Tole z odmično gredjo mi ni čist jasn, zakaj bi jo uniču?

A lahko zaupaš kam si dal to stružit in kje ti bojo zbalansirala zadevo?!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr feb 26, 2003 10:32 pm

to pa nimam pojma zakaj.. to mi je reku un k YP (Yugo Pokalu) vozi.... in je kao dobr ce se mena,... jest sicer nebom....
nisem se dal .. bom dal temu tipu.. caki da pogledam naslov od njega
http://www.yugo.gajba.net
no on
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr feb 26, 2003 10:40 pm

TechnoBoy je napisal/-a:to pa nimam pojma zakaj.. to mi je reku un k YP (Yugo Pokalu) vozi.... in je kao dobr ce se mena,... jest sicer nebom....
nisem se dal .. bom dal temu tipu.. caki da pogledam naslov od njega
http://www.yugo.gajba.net
no on


MEni tudi ni jasno zakaj bi odmicno gred s tem skvaru :idea: :idea:
Meni je un model ponudil dirkalno odmicno gred za yugica, cena 45k.
Pa obrati v motorju naj bi se vrteli od 1500 do 9000na minuto!
Samo je pa sranje ko ti poraba fejst poskoci!!
pol pa ce tak prestudiras pa se ti splaca eno masino od tipota not dat pa te ceneje pride!!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če feb 27, 2003 12:27 am

od lance 1.5 (100KM) pride 35k sit poj pa premisli kaj se splaca :lol:
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če feb 27, 2003 12:34 am

TechnoBoy je napisal/-a:od lance 1.5 (100KM) pride 35k sit poj pa premisli kaj se splaca :lol:

A mislis odmicno a masino?
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če feb 27, 2003 12:38 am

masina masina.. sam mors poj racunat se menjalnik tko da z menjavo in friziranjem ( tko mi je napisov) pride okol 100k sit... samo poj mas 100KM !!!!!
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če feb 27, 2003 8:15 am

TechnoBoy je napisal/-a:to pa nimam pojma zakaj.. to mi je reku un k YP (Yugo Pokalu) vozi.... in je kao dobr ce se mena,... jest sicer nebom....
nisem se dal .. bom dal temu tipu.. caki da pogledam naslov od njega
http://www.yugo.gajba.net
no on


Ali pa ti je rekel ročično gred...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če feb 27, 2003 8:25 am

Zivjo!!

Kar se tiče lajšanja vztraajnika je tako. ko ga zlajšaš je treba zadevo ponovno zbalansirat skupaj z glavno gredjo. lajšanje je cca 3000sit balansiranje pa cca 10000sit. samo jst bi ti predlagu da za začetek nabaviš 1300ccm mašino. drugo poleg tega se res splača še glavno gred zlajšat in pa ojnice in bate, ter vse skupaj dat na skupno težo. samo če tega nisi še nikoli delal ti odsvetujem da to počneš sam ,k er boš hitro stvar zajebal(sem sam preveril :) ). kar se tiče pa sklopke pa takole. zakaj jo rabiš za cestno vožnjo je škoda denarja

no takole mi je reku
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če feb 27, 2003 9:54 am

glavna gred = ročična gred!!!


(in ne odmična)
 
---
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Če dec 19, 2002 6:28 pm

Napisal/-a --- Če feb 27, 2003 9:58 am

se mi je zdelo cudno ja zakaj odmicne :wink:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če feb 27, 2003 9:59 am

Pero je napisal/-a:glavna gred = ročična gred!!!


(in ne odmična)


Ej pero se mi sparas one autolite svecke za mojga yugota???
Saj prides na to novo srecanje o katerem se menimo?
Lp monster_d
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če feb 27, 2003 10:23 am

Monster: moraš me spomnit, če ne bom pozabil :oops:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov