Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Kaj je boljš?

Napisal/-a markshark Ne feb 23, 2003 9:20 am

Namen imam izdelat avspuh doma, sam, za kej druzga ni dnarja, in me zanima kako naj cevi speljem da bo učinek najboljši. Motor je 4 cilindraš z konfiguracijo vžiga x-y-y-x. Iz Izpušnega kanala vodita dva kanala x-x in y-y. Pri original avspuhu se voda po kakenm metru združita in greta naprej v isti cevi.
vprašanja:
-kaj bo dalo boljši učinek, da gre vsak kanal iz izpušnaga kanala posebi al če se združita?
-ali je zadost sam en lonec na cev, al je nujno da sta dva?
-bo preglasno če bo sam eden?
-kolk debele cevi priporočate?

Hvala.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a WhiteCell Ne feb 23, 2003 10:43 am

1. na teh. pregledu te bodo vrgl....
2. nesplaca se ti....izdelovalci majo leta izkusenj in vejo kako je treba..

drgac pa najbols. je GT stlye.. mislm da greno vsak posebej...iz cilindra vn,.,.. potem se zdruzita _( prepleteno 1 in 3 ) in 2 in 4
potem pa nakoncu skupaj.. cim debelejsa bo cev.. lazi avto "diha"...
sam res se ti nesplaca...
V8 POWER
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a markshark Ne feb 23, 2003 11:12 am

Registrirat avta ne mislim zato ker je ne bi dobil v 1000 letih, razen morda s kakim mastnim podkupovanjem. Mene sam zanimajo vaše konkretne izkušnje, saj verjamem da so na tem forumu tud ludje ki se na zadeve spoznajo.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a Sale Ne feb 23, 2003 5:10 pm

Tole je Neo-ov odgovor (se je zmotil pa sem ga prestavil sem):

neo pravi:

oj
od glave dalje sistem 4-2-1, To naj bi blo najboljse.
Fi? hmmmm tezko vprasanje, odvisno od kubature,močimotorja,če ma kat?
Za en lonec bo ti preglasno,raje mej dva absorbcijska. Lp
Slika Slika
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a markshark Ne feb 23, 2003 6:50 pm

Zagotovo bosta iz zadka štrlela dva rora. Ali je pol vseeno boljše da namesto 4-2-2 nardim 4-2-1-2? S tem zadnjim mislim to, da se vmes kanala združita in potem spet razideta?
 
G-4S
 

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a G-4S Ne feb 23, 2003 7:02 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a markshark Ne feb 23, 2003 8:14 pm

A zato yugo pr visokih tko potegne. V Kragujevcu že vejo kako se stvari streže.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a WhiteCell Ne feb 23, 2003 9:02 pm

yugo ma 4-2-1 saj moj..... mam pa caprija k je V6 in ma 2 rora.... ze od zacetka naprej in se NEZDRUZITA
V8 POWER
 
G-4S
 

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a G-4S Ne feb 23, 2003 9:37 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Kaj je boljš?

Napisal/-a markshark Po feb 24, 2003 2:35 pm

Kaj nej pol vmes obe cevi združim v eno in potem spet razdelim v dve?
 
Blue Bug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če feb 27, 2003 11:41 pm

auspuh sistem

Napisal/-a Blue Bug Če feb 27, 2003 11:58 pm

V primeru da delaš 4-2-1 ja najbolj primeren sistem združenja cilindrov 4-1 in 2-3 ter
uporaba enega dušilca ali pa da iz enega večjega narediš dva manjša. V primeru dveh dušilcev pa lahko narediš sistem 1-3 in 2-4 cilinder :roll:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost