TrijoAdijo je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:[color=darkred]Cau.
Kar se pa tiče chip tuninga dizla je pa tako,da mu povečajo tlak pumpe in zarad povišanega tlaka so dize delj cajta odprte (prej se odprejo in kasnej se zaprejo kot pa pr original nastavitvah) in motor dobi več nafte.Posledice:Bolj pije in bolj leti.
LP
Se sploh ne strinjam

Chip tuning (tisti brez spreminjanja tlaka turbine) ima dve filozofiji = način kako spraviti več goriva v valje.
1. povečanje tlaka pri BOSCH črpalki (VP37, 44 itd) ali v skupnem vodu (common Rail). To pomeni, da v enakem času v valje vbrizgnemo več goriva. Posledica = večja moč in navor in bolj obremenjena črpalka. Nekatere črpalke že serijsko ne zmorejeo višjega tlaka od nazivnega, zato je tak tuning lahko tudi brez željenega učinka.
2. podaljšan interval vbrizga. Vbrizg je deljen na najman predvbrizg in glavni vbrizg. Trajanje vbrizga je izredno težko spreminjati, zato to tehnologijo uporablja le redko kateri proizvajalec chipov (npr. PBox). Posledica = večja moč in navor, brez dodatnih obremenitev črpalke, šob itd
Kar se porabe tiče: Pri 120 km/h bo s chipom manj pil kot brez chipa. Pri najvišjih obratih (nad 3.700) bo pil enako, ker dobre elektronike ne dopuščajo dodajanja goriva v visokih obratih, pri stalnem polnem plinu pa bo pil več kot brez chipa.
Duke