Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Par uprasanj glede dizlov

Napisal/-a Blinder Po jul 19, 2004 10:32 pm

Cau.
Ima kdo pojma kaj bi se (pridobilo) ce bi se na dizla dalo sportnejse odmicne gredi?
Pa se nekaj. Bencinski motorji morajo imet optimalno mesanico zrak-benzin. Kaj tudi dizli morajo imet tocno razmerje, ali lahko imajo presezek enega ali drugegea brez da bi zato bile slabosti? Ker kolikor sem videl pri nekaterih chip tuningih jim naredijo da mece vec nafte not brez da bi dvigali tlak turbota.
Hvala za morebitno odgovore :roll:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
COBRA
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 574
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:32 pm

Napisal/-a COBRA Po jul 19, 2004 10:34 pm

Se mi zdi, da ta tema sodi pod "tuning"...BTW :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jul 19, 2004 10:37 pm

JP takoje, sodi pod tunink, bo ata Pugnacijus fliknu gor pa desno,
jebemti spet sm prtegnu eno nevmesno.

Pa še en mlčk odgovora. Na čippljuning dizlov se ne spoznam, sam vem da pri osnovnem čipanju/moduliranju ne uravnavajo turbine. Kar se pa odmičnih tiče pa sploh ne vidim fore, ker se da drugje tolk dobit, da nima smisla...
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jul 19, 2004 10:39 pm

1) Odmična se bi lahko zamenjala
2) tuning starih ne turbo dizelnov je bil, samo Bosch pumpo mal odpret, tko da ja, dela (sicer kadi k svina).

Pa ja to gre pod tuning
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 19, 2004 10:41 pm

Sej ko sem se spomnil na to vprasanje sem bil pod tuning in tam sem tudi napisal temo, sam pol sem se spomnil da to gre v splosno in sem copy/paste..... Meni se zdijo bolj tehnicna vprasanja ki so zanimiva tudi ce se ne gre za tuning. Tuning/splosna..ne bom sel v pekel zaradi tega. Ma ne zamerit za barvo :wink:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 19, 2004 11:26 pm

Hmmmmm ne vem gred na dizlih..... ponavad se gred menja zato da se pridobi višje obrate..... to pa pri dizlih lih ni najbolš.....
ne vem to je moje mnenje popravte me če se motim..... vsi ne mormo vsega vedet :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jul 19, 2004 11:33 pm

Naj bi (to podatek od enga k sem chatu z njim, ki ima prijatelja, k pozna enga...) v nemčiji tunal stare golfe TD s odmičnimi iz nevem kerga benzarja + bosch pumpa. Sam res ne me držat za besedo, ker sem sam zelo zelo skeptičen.
Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Par uprasanj glede dizlov

Napisal/-a TrijoAdijo Če jul 22, 2004 3:54 pm

Blinder je napisal/-a:Cau.
Ima kdo pojma kaj bi se (pridobilo) ce bi se na dizla dalo sportnejse odmicne gredi?
Pa se nekaj. Bencinski motorji morajo imet optimalno mesanico zrak-benzin. Kaj tudi dizli morajo imet tocno razmerje, ali lahko imajo presezek enega ali drugegea brez da bi zato bile slabosti? Ker kolikor sem videl pri nekaterih chip tuningih jim naredijo da mece vec nafte not brez da bi dvigali tlak turbota.
Hvala za morebitno odgovore :roll:


Za odmične gredi ne bi glih vedu kak stvar stoji sam po mojem bi mogu neki gor dobit ampak ne obratov ampak dobiš na navoru.Dizli so pa narejeni tako da so v tovarni nastavljeni na bolj pusto mešanco.Sam si lahko doma boš pumpo naviješ kulk ti paše sam ni glih najbolj pametno ker boš uniču cel motor.Kar se pa tiče chip tuninga dizla je pa tako,da mu povečajo tlak pumpe in zarad povišanega tlaka so dize delj cajta odprte (prej se odprejo in kasnej se zaprejo kot pa pr original nastavitvah) in motor dobi več nafte.Posledice:Bolj pije in bolj leti.
LP
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jul 22, 2004 10:51 pm

Torej dizel lahko dela tudi ce ima presezek/premalo nafte. Bencinski pa so bolj obcutljivi.
Ze ki pri tem smo, a obstaja dizel na karburator(vplinjac)?? Pa kak dovod nafte imajo stari golfi, pa stari traktorji? :?:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jul 22, 2004 10:59 pm

Bosch pumpa je vse
Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jul 23, 2004 1:06 pm

TITan je napisal/-a:Bosch pumpa je vse


Točn tko.V vsakem dizlu maš bosch pumpo (no ni vsaka bosch pumpa ampak se ji reče visokotlačna črpalka,ki skrbi za dovod nafte v cilinder preko vbrizgalnih šob pod točno določenim pritiskom,proizvajalcev takih pump pa je velik ampak se v bistvu ne razlikujejo med sabo),razen pr teh tanovih ki majo skupni vod (ki pa so meni še zmeri neznanka :cry: :cry: )
Tak da dizl pa frgazer ne paše skupi pa da si bog i batina
LP
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Re: Par uprasanj glede dizlov

Napisal/-a Duke Po avg 02, 2004 7:28 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:[color=darkred]Cau.
Kar se pa tiče chip tuninga dizla je pa tako,da mu povečajo tlak pumpe in zarad povišanega tlaka so dize delj cajta odprte (prej se odprejo in kasnej se zaprejo kot pa pr original nastavitvah) in motor dobi več nafte.Posledice:Bolj pije in bolj leti.
LP


Se sploh ne strinjam :!: Chip tuning (tisti brez spreminjanja tlaka turbine) ima dve filozofiji = način kako spraviti več goriva v valje.

1. povečanje tlaka pri BOSCH črpalki (VP37, 44 itd) ali v skupnem vodu (common Rail). To pomeni, da v enakem času v valje vbrizgnemo več goriva. Posledica = večja moč in navor in bolj obremenjena črpalka. Nekatere črpalke že serijsko ne zmorejeo višjega tlaka od nazivnega, zato je tak tuning lahko tudi brez željenega učinka.
2. podaljšan interval vbrizga. Vbrizg je deljen na najman predvbrizg in glavni vbrizg. Trajanje vbrizga je izredno težko spreminjati, zato to tehnologijo uporablja le redko kateri proizvajalec chipov (npr. PBox). Posledica = večja moč in navor, brez dodatnih obremenitev črpalke, šob itd

Kar se porabe tiče: Pri 120 km/h bo s chipom manj pil kot brez chipa. Pri najvišjih obratih (nad 3.700) bo pil enako, ker dobre elektronike ne dopuščajo dodajanja goriva v visokih obratih, pri stalnem polnem plinu pa bo pil več kot brez chipa.

Duke
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po avg 02, 2004 9:27 pm

Kaj pa limitator, a uni stari dizli ga imajo? npr Golf enka. To pumpo pol imajo tudi traktorji?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost