tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).
Lp Tristan01
ivan320d je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).
Lp Tristan01
uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več
zupi13 je napisal/-a:ivan320d je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).
Lp Tristan01
uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več
mislt se prav nč vedet!![]()
tristan01 je napisal/-a:To se tudi jaz sprašujem. Ker pri vožnji je več veselja z mehansko zaporo. Če obvladaš seveda.
Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost