Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

sistem EDS

Napisal/-a bridgestone Ne avg 01, 2004 11:33 pm

eno vprašanjce!
a se da avto opremit z EDSom (elektonska blokada diferenciala), samo z posegom v elektoniko? Ker dejansko je to le razširitev sistema ABS, ker kolikor vem koristi sistem EDS enake senzorje le programski način delovanja je drug. Torej če je možno da se računalnik preprogramira le z priključitvijo preko priključka in se povozi obstoječi režim z nekim novim vzetim iz avta ki sistem eds ima?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po avg 02, 2004 12:28 pm

Pozdravček!

Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).

Lp Tristan01
 
ivan320d
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: To okt 28, 2003 3:10 pm
Kraj: CE

Napisal/-a ivan320d Po avg 02, 2004 6:30 pm

tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!

Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).

Lp Tristan01


uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več :roll:
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To avg 03, 2004 8:36 am

NI tolk enostavno. Zato so pa komercialno prišli prvi EDS in podobni sistemi kakšno desetletje po ABS-u v rabo. Če te pa moti zdrsavanje koles v zavoju (notranje), ti predlagam vgradnjo zapore diferenciala. Za precej vozil se da dobiti, še posebno priporočljiva pa je pri zadnjem pogonu.
Pa še FREUDE AM FAHREN je večji :)

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To avg 03, 2004 8:38 am

ivan320d je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!

Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).

Lp Tristan01


uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več :roll:

mislt se prav nč vedet! :twisted: :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To avg 03, 2004 12:59 pm

zupi13 je napisal/-a:
ivan320d je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!

Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).

Lp Tristan01


uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več :roll:

mislt se prav nč vedet! :twisted: :wink:



Kaj pa to pomeni? :?: :!: :?: :!:

:P
LP Tristan01 :lol:
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To avg 03, 2004 1:20 pm

interna fora :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To avg 03, 2004 1:33 pm

Zakaj bi pa na prvem mestu sploh rad elektronsko! zaporo diferenciala?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr avg 04, 2004 9:05 am

To se tudi jaz sprašujem. Ker pri vožnji je več veselja z mehansko zaporo. Če obvladaš seveda.

Tristan01 :twisted:
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če avg 05, 2004 1:50 pm

tristan01 je napisal/-a:To se tudi jaz sprašujem. Ker pri vožnji je več veselja z mehansko zaporo. Če obvladaš seveda.

Tristan01 :twisted:


ja pozimi mi vsako leto na nekem malem klancu avto drgne k zmešan in se tistih 20m klančka komi prevozim kadar je poledica ali rahel sneg. zato me je zanimal če bi se dal enostavno in poceni abs nadgradit z eds. kokr si mi razložu to ne gre tako. pa te sprašujem ker si omenu in maš očitno neki pojam. koliko $ pride zapora diferenciala za leona na sprednji pogon z 1.6 mašino. tko okvirno. in kakšen poseg to predstavlja in kdo mi bi to montiral. pa če mi lahko še razložiš kako sploh ta blokada diferenciala deluje, načeloma zgradbo diferenciala poznam samo ni mi jasno kako se potem blokada uklaplja (elektonika ali stikalo) in s čim (mogoče hidravlično, mehansko) in po kakšnem razmerju prenaša moč na obe kolesi. hvala ti za odgovore.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če avg 05, 2004 2:25 pm

Pozdravček!

Za ceno nebi vedel, ker je tudi pri tunerji to precej velika eksotika, verjetno pa bi bilo ceneje zamenjat avto za 4motion oz seatovo verzijo tega pogona. Menjava sama pa načeloma ni prevelik problem. Vsak malo bolj razgledan mehanik zna razstaviti menjalnik in diferencial. Potem pa se zamenja jedro diferenciala (tisti velik zobnik, ki ima v notranjosti tri manjše) za takšnega z blokado.

Sama blokada pa deluje po načelu prenašanja navora na tisto kolo, ki ima boljši oprijem. Ko se eno izmed pogonskih koles zavrti v prazno, se "vklopi" zapora, ki prepreči pospeševanje tega kolesa, moč pa se prenese na drugo kolo.

Samih rešitev, kako deluje zapora je več vrst. Če te zanimajo podrobnosti pa prelistaj cca mesec dni star Avto magazin, kjer so bili predstavljeni in podrobno opisani sistemi proti zdrsavanju koles in zapore diferencialov.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe avg 06, 2004 10:59 am

Pozdravček!

Najcenejši in najbolj varen update avtomobila je da nabaviš dobre zimske gume, saj ti bodo koristile tudi drugje na cesti. Če je pa pomembnih samo tistih nekaj metrov, pa res nima smisla toliko vlagat v avto. Jaz se vsako zimo vozim 2km po slabi (beri zasneženi in hriboviti cesti), pa nimam teh težav. Res pa je, da vedno poskrbim za dobre gume, pa malo vaje na kakšni zakotni cest tudi ne škodi (da dobiš občutek za drsenje avtomobila....)

Lp Tristan01
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost