Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne avg 29, 2004 9:26 pm

jaz pa mam 6. varijanto pa je še najboljša :rofl
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne avg 29, 2004 9:40 pm

bocky je napisal/-a:ja men osebno to z ventilatorjem dela, kolikor pa ceprav malo zraka porine v loputo je vec kot pa ce samo motor sesa, ja pa res da je potrebno povecat dotok zraka v skatlo filtra. Zdej sm alu cev zamenjal za gibljivo z umetne mase (guma-plastika) mislim da je bolj obstojna... Glas je isti kot bi se vozil brez filtra zelo glasno....

Drgac pa imate podobno stvar kot sem si jo jest spomnil v letosnjem DTS katalogu in stane cca 200 eur plus postnina.... 10-krat vec<kot je mene kostal :-P :!:


Sori, ampak <cough>bullshit</cough>. Ne dobiš kar tako 12V ventilatorja, ki bi bil sposoben dovajat dovolj zraka, da bi pridobil na moči. Kvečjemu zgubiš kaj s takšnim ventilatorjem. Tisti elektro kompresorji se sučejo z več kot 20k obrati in imajo pretok zraka 700, 800CFM pa ustvarijo nadtlak okoli 0,1 bara.
 
bocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe avg 13, 2004 8:48 am
Kraj: Lj

Napisal/-a bocky Ne avg 29, 2004 9:44 pm

ja ja sej to so te ventilatorji k jih imamo v avtomobilu za hlajene/gretje kabine... niso ne vem kok mocni, premal obratov,... ampak kolikor jih je je bolj kot nic...

in kera je 6. varianta???
born to drive
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov