Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_GReddy_
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če jun 24, 2004 8:24 pm
Kraj: Celje

prisilno polnjenje

Napisal/-a _GReddy_ Če jun 24, 2004 8:26 pm

prosim če mi lah kdo razloži mal o tem prisilnem polnjenju in turbo kitih


hvala
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če jun 24, 2004 8:35 pm

Tkole je:

S turbino al pa kompresorjem bos ti dosegu, da bo naenkrat vec zraka v cilindru, zato se lahko poveca tud kolicina vbrizganga goriva, kar ma za posledico mocnejso eksplozijo, vec moci, navora... To je osnovni princip, je pa dost na to tematiko napisanga na tem forumu, tud konkretni primeri. Ma forum funkcijo iskanje :wink:
 
Uporabniški avatar
_GReddy_
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če jun 24, 2004 8:24 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a _GReddy_ Če jun 24, 2004 8:37 pm

a pol ti u mašino vleče zrak filter in prisilno polnjenje?
kulk to stane pa kje?
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če jun 24, 2004 8:44 pm

Lej... dej najprej si mal preberi kaj je ze blo napisanga, potem pa sprasuj mal bolj konkretne stvari, ker zdej ubistvu sprasujes prve tri crke abecede.

Filter v masino ne vlece nobenga zraka, je edino ovira zraku, ker tezje pride do masine, zato tud obstajajo sportni filtri, k majo boljso prepustnost zraka, glede efekta sprotnih filtrov, pa mal poglej po forumu. Kej velik ni, eni ga opazjo, drugi ne, pr enih je pa zarad napacne postavitve se slabs.

Naknadna vgradnja turbine al pa kompresorja je tok draga zadeva, da se ti ne splaca. Mislm da so cene nekje od milijona naprej. Pa ne rect, sm slisu da turbina stane 300k. Ze res, samo ne mores dodat samo turbine, pa tud ce bi jo lahko, pol ne bi naredu vec k par km. Zakaj ja, ne in kako je blo ZE predebatirano.

Ce hoces met po tvoje prisilno polnjenje, je najbols da zamenjas avto. Najcenejs s turbino bi blo Uno turbo, pa ksn Punto GT, s kompresorjem pa ne vem... se manj uporablja. Uporablja ga pa Mercedes.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če jun 24, 2004 8:45 pm

Hja teorija:
Več zraka (O2) ima motor boljše je izgorevanje. Več ga lahko dobiš torej s prisilnim polnjenjem. Več zraka z istim volumnom dobiš tudi če je zrak mrzel saj se takrat skrči in ga je "več". (ne znam se dobro izraziti ampak saj imaš/si imel kemijo) Shladi se ga naprimer z intercoolerjem ali pa svežim dovodom zraka (zato eni dajejo/mo une cevi da bolj šopajo zrak) . Tako dobimo rezultat v praksi:
-Turbina ki jo poganjajo izpušni plini (ko grejo čez turbino) jo zavrtijo in le-ta sesa zrak). Vmes je še Intercooler da zrak še dodatno shladi in evo tvoj avto ima več konjev kot brez turbine.
-Kompresor je pa gnan direktno z motorjem (preko jermena) in skozi sesa zrak. Zadeva je za moje pojme bolj praktična saj zrak vleče enakomerno ampak je pa problem, da sam kompresor kot ostale stvari (klima...) požre nekaj konjev za svoje potrebe, da se vrti.
Več na: http://www.joker.si/clanek.php?id=114 in http://www.joker.si/clanek.php?id=114
Upam, da sem prav povedal drugače naj me pa kdo (civilizirano :wink: ) popravi.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Po avg 30, 2004 9:45 pm

Mene pa zanima, ce kdo ve od kterga avta je vzet tale intercooler ?

http://www.mobisux.com/album/data/500/23009corsa_a_3-med.JPG

Bi nekaj takega nucu za mojo petko.

Hvala, LP!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po avg 30, 2004 9:48 pm

Tolk velkega nevem če so mel kaki stock avti? Ponavad se za homemade sisteme uporablja ICje od Sabba (sicer se naj bi hitr zjebal?), ali pa od Volvotov.
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Po avg 30, 2004 9:50 pm

TITan je napisal/-a:Tolk velkega nevem če so mel kaki stock avti? Ponavad se za homemade sisteme uporablja ICje od Sabba (sicer se naj bi hitr zjebal?), ali pa od Volvotov.


Samo se mi zdi da imajo vsi takega - opli + civic tudi, se mi zdi (teh dimenzij). Pomoje da mora biti iz stock avta.
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Po avg 30, 2004 9:52 pm

Mislis da je bil tale delan po narocilu? Skor mal dvomim, ker so te zadeve drage $$$ :roll: . Ma rabu bi nekaj, da bi spravu pod sprednjo vezno steno pri petki, placa pa je nekje 60cm x 20cm (debelina nekje okol 8cm). Zato bi mi takale oblika odlicno pasala.

Ce ma se kdo kako idejo, na dan z njo :D.

Hvala, LP!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po avg 30, 2004 9:53 pm

Vem da je nekje na netu spisek vseh smetiščno dobavlivih intercoolerjev.
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po avg 30, 2004 10:00 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Po avg 30, 2004 10:01 pm

Titan : ce slucajno kje najdes, bi te prosu za URL :D bom pa tut sam mal pobrsku ce bi se kej najdl. Neki morm nardit, ker se mi avto ze nesramno prevec greje na avtocesti :evil: :cry: .

LP!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po avg 30, 2004 10:04 pm

Pa si siguren da je to zaradi temperatur intaka?
Slika
 
Cizi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 573
Pridružen: Ne feb 29, 2004 8:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cizi Po avg 30, 2004 10:08 pm

Ta IC iz plave corsa mislim da je iz kita od EDS-motorsport.
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Po avg 30, 2004 10:11 pm

Ni zarad temperatur intake-a, je pa zato, ker je kiler v originalu na petkah zelo majhen, pa se tovarnisko bi ga naj kao menjal na 40.000 km. Zdej pa oljni killer sm ze zmontiru extra, bi mogu pa dat se mal vecji kiler noter (kolker bo pac slo). Zato pa bi mogu prestavit intercooler oz. zamenjat s takim ki bi pasu pod vezno steno, da bi lahko bil pol kiler sirsi.

LP!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po avg 30, 2004 10:17 pm

Aha.

Corrado G60 pod odbijačom (ala lancer EVO)
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost