Hja teorija:
Več zraka (O2) ima motor boljše je izgorevanje. Več ga lahko dobiš torej s prisilnim polnjenjem. Več zraka z istim volumnom dobiš tudi če je zrak mrzel saj se takrat skrči in ga je "več". (ne znam se dobro izraziti ampak saj imaš/si imel kemijo) Shladi se ga naprimer z intercoolerjem ali pa svežim dovodom zraka (zato eni dajejo/mo une cevi da bolj šopajo zrak) . Tako dobimo rezultat v praksi:
-Turbina ki jo poganjajo izpušni plini (ko grejo čez turbino) jo zavrtijo in le-ta sesa zrak). Vmes je še Intercooler da zrak še dodatno shladi in evo tvoj avto ima več konjev kot brez turbine.
-Kompresor je pa gnan direktno z motorjem (preko jermena) in skozi sesa zrak. Zadeva je za moje pojme bolj praktična saj zrak vleče enakomerno ampak je pa problem, da sam kompresor kot ostale stvari (klima...) požre nekaj konjev za svoje potrebe, da se vrti.
Več na:
http://www.joker.si/clanek.php?id=114 in
http://www.joker.si/clanek.php?id=114
Upam, da sem prav povedal drugače naj me pa kdo (civilizirano

) popravi.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...