Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če avg 26, 2004 7:33 pm

saj racunam narest eno posodo za filter, a toko zelo dobro vlece kot mam zdaj narejeno.

Sicer pa ima filter spredaj 50 mm, cev pa je 100mm tako da ima dost zraka.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če avg 26, 2004 10:07 pm

monster_d je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Bolš bi blo posodo za filtr narest (mal širšo ) in na to posod cev nataknt.


Itak, tota varianta je tak ko da bi vleko pir na 10metersko slamico, sicr pa ce mu sede, zakaj pa ne.


Mislis resno? Bom probal naredit eno skatlo za filter custom made ta vikend in bom porocal ce se kaj pozna sploh, ker zdaj lepo vlece na srednjih obratih.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če avg 26, 2004 11:19 pm

Jst mam tko in zadeva se najbol obnese. Res je pa da nism sprobal BMC sistemov oz kakšnih dragih CAi-jev. Filtr je lepo izoliran (okol posode je toplotna zaščita) od spredaj pa dobi zrak izpod odbijača. Sej fotje sm že parkat prlimal na forum. Se splača vse sprobat da vidš kaj mašini najbol ustreza. Z občutkom je pa tko: treba štoparco v roke uzet pa mal prožnost v določeni prestavi zmert.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe avg 27, 2004 12:28 am

s.Hio je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Bolš bi blo posodo za filtr narest (mal širšo ) in na to posod cev nataknt.


Itak, tota varianta je tak ko da bi vleko pir na 10metersko slamico, sicr pa ce mu sede, zakaj pa ne.


Mislis resno? Bom probal naredit eno skatlo za filter custom made ta vikend in bom porocal ce se kaj pozna sploh, ker zdaj lepo vlece na srednjih obratih.


Lej nocem neki pametovat, sam ce mal premislis logicno...
TAk je blo tudi meni razlozeno in tak bom tudi naprej razlozo.

Mas pir z slamico cist kratko pa eno zlo dolgo (10m recim 8) )
Preko kere bos potreboval manj moci da jo bos prej spil?

Isto je pri motorju med sesalnim kolektorjem in fitrom oz cevjo odkjer vlece luft mora biti cimkrajsa razdalja. Motor bo se manj muco da bo potegno zrak.

upam da si ugotovo v cem je point.
Sicr pa dosti uspeha zelim, probat pa mores cimvec zadev pol bos vedu kaj je najboljse :wink:
lp
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Pe avg 27, 2004 9:18 am

Razumem kaj hoces povedat. Ce pa gres dobro gledat je med filtrom in sesalnim kolektorjem cist kratka razdalja (35 cm). Mel pa sem nastimano ze na 15cm, 20 cm ter na 50 cm in mas popolnoma prav da na dolgi cevi ne dela dobro, tako da je to kar mam zdaj skoraj optimalna varianta. Cev pa tudi ni tako tanka, je fi 60,5 mm, sem pa ze imel fi 55, pa fi 76 in nobena od dveh ni bila ravno ustrezna.

Verjemi da iscem pravo kombinacijo ze 1 leto in mislim da sem zadel s cevjo od filtra do masine, zdam moram naredit samo se air box za filter. Sprva sem razmisljal o CF, pa je predraga varianta tako da bom kar iz aluminija naredil. Ugotovu sem da moji masini pase bolj zaprt sistem, ker ce ne samo tuli in nikamor ne gre, z zaprtim sistemom pa ni glasen (prej je vibriral da se nisem upal skoraj vozit pri 3000-4000 obratov) vlece pa motor res lepo.

Ko naredim air box pridejo nove slike gor.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe avg 27, 2004 9:35 am

Ni problem v dolžini alu cev do kolektorja, ampak v cevi od nape ki je direkt čez filtr . Bi blo bolš če bi se končala pred filtrom.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Pe avg 27, 2004 9:40 am

CupraR je napisal/-a:Ni problem v dolžini alu cev do kolektorja, ampak v cevi od nape ki je direkt čez filtr . Bi blo bolš če bi se končala pred filtrom.


Bom probal se eno varianto in porocam, ceprav mi ideja ne sede, ker sem ze poskusil a na zalost avto kot sem rekel samo tuli in ne vlece prav.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So avg 28, 2004 9:33 am

to pa zato tuli ker je mašina skonstruirana tako da pri nizkih obratih dobi preveč zraka (če do konca pritisneš gas) in ti zato nikamor ne gre.To bi lahko odpravil s kakšnim variabilnim sistemom.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To avg 31, 2004 2:42 pm

torstorm je napisal/-a:to pa zato tuli ker je mašina skonstruirana tako da pri nizkih obratih dobi preveč zraka (če do konca pritisneš gas) in ti zato nikamor ne gre.To bi lahko odpravil s kakšnim variabilnim sistemom.


Kaj imas v mislih?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost