hehe ti si mene narobe zastopil....
razlika med wet in dry je kje vstopi NO2 notr.. ne pa a z benzam al brez LOL
mi smo probal.. pa je malenkos bolje... samo je obvezno benz dodat.. vem jest to.. sm ze veliko prestudiral o tem....
ce mas kaksen nesvet kako dodatno dovesti benz... na plan z njikm.. vrjetn ni sam pumpa...
TechnoBoy: a ste slučajo probal na kašnem dizlu. Jest sem neki probov pa je razlika več kot očitna, pa tut nobene pumpe nisem odpiral al pa dodajal. Sej sem že enkrat neki pisal nekje na forumu. Kje si pa kupil ventil tok poceni ? Aja pa še tole me zanima: neki sem tud jaz študiral to svar, ni mi pa jasno zakaj mora bit tako velik pritisk pri doziranju plina?!
Kolkr jest vem, prava napeljava res stane okol 1000 Eur, amapak ni samo bomba, pa par cevkic... pride se en velik kup ene sare, pa prav za dolocene modele avtov narejeno posebaj, s tem da je treba zravn se cel del masine razkopat, da se se po masini zamenja en kup delov z bati na celu, ker ti jih drugac dejansko stopi! mal poglejte na njihovo stran... tole z eno bombico pa pumpico pa parim cevkam je kr neki...
Life4 rave: jaz sem velik ljubitelj ameriških avtov, marsikaj sem sam prešravfal, marsikaj prebral, poznam marsikoga ki ima res pojma o avtih, poznam veliko tujcev ki imajo tudi nekaj pojma (tudi ljudi ki imajo Nitro v avtih)
Res je da ''nitro'' ni samo flaška in en ventil, ampak batov pa res ni treba menjat in ne strašit ljudi da z vsakim Nitro sistemom raztrga avto.
Pri montaži pa res ni samo napeljava ene cevke, ampak je predvsem važna končna nastavitev da stvar res deluje kot je treba.