Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

CAI + dry ice

Napisal/-a mloncar Sr sep 08, 2004 11:52 am

mal sm po netu brsku in naletu na tole:

http://www.01designsystem.com/diis_specs02.html

pa še neki slik:
Slika
Slika

za kak drag bi se verjetn obrestovalo, ampak za vsak dan, pa ni glih uporabno! bi se pa dalo zelo enostavno doma naredit!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr sep 08, 2004 12:24 pm

ja in kje v sloveniji boš dobil ''dry ice'' ?

:roll:
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Sr sep 08, 2004 12:50 pm

iz zmrzovalnika ga postrgaš :lol:
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Sr sep 08, 2004 12:52 pm

s tekočim dušikom zaliješ, pa je. pa bo imel avto ledeno svež dah :lol:
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Sr sep 08, 2004 1:04 pm

eno jeklenko CO2 5kg ali pa 9kg....ampak bolj kot dry ice bos mel samo -70°C
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr sep 08, 2004 1:37 pm

sej ani dost -78 stopinj?

če bi meu že kej več, bi se lahko pojavile deformacije materiala (toplota od mašine..)!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr sep 08, 2004 1:39 pm

wavemaker je napisal/-a:s tekočim dušikom zaliješ, pa je. pa bo imel avto ledeno svež dah :lol:


ne winterfresh čigumije kupiš za to :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr sep 08, 2004 2:19 pm

Pero je napisal/-a:ja in kje v sloveniji boš dobil ''dry ice'' ?

:roll:


samo res, kje bi se to dalo dobit? mam že enih par stvari, kjer bi ga znal uporabit :D

to kaj strupeno hlapi, al... je za dihat?
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 08, 2004 2:23 pm

Po mojih izkušnjah normalni avti (kot je moj) najlepše delajo ko je nekje 5-10 st. celzija.. Če maš šp filter seveda...
Slika
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr sep 08, 2004 3:07 pm

dry ice je za ogn gasit, pa nevem a je co2 al dušik, uglavnem k bi se to stupl bi blo k****a ker oba tedva plina nista gorljiva, in nevem kako bi se benz užgau.
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Sr sep 08, 2004 5:47 pm

suhi led lahko vidite ce gasilni aparat na CO2 (oziroma ročnik) usmerite v eno podlago...recimo v tla....in sprozite...na tleh se bo delal suhi led...to je vsa umetnost....ki je ni :P
ni vnetljivo, ni skodljivo, vdihavat ne priporocam, ker je kljub vsemu se vedno co2...haha
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Sr sep 08, 2004 6:31 pm

ZEeMF je napisal/-a:dry ice je za ogn gasit, pa nevem a je co2 al dušik, uglavnem k bi se to stupl bi blo k****a ker oba tedva plina nista gorljiva, in nevem kako bi se benz užgau.


zakaj bi se moral pa bencin tezko vzgat ce pa sploh ne pride v stik z dry icom :twisted:

ce sem prav razumel vse skupaj naj bi dry ice hladil zrak ki prihaj v masino :twisted:
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr sep 08, 2004 6:51 pm

Vedeti je zanimivo.
Pa po svoje je videti kar enostavno. Samo kako to vpliva na okolico motorja. Ker zadeva se kar fejst shladi.
Hja za draganje bi bilo pa super. Pritisneš in imaš za nekaj trenutkov moč povišano za par konjev. Pa pomoje še nekaj sekund pozneje, saj cev gotovo rabi kar nekaj časa, da se ogreje.
Sicer pa sem, če se ne motim eno jeklenko CO2 videl tudi v Grosupljah v enem pritljažniku. :twisted:
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr sep 08, 2004 7:27 pm

še naprednejša varijanata.. ..zaenkrat samo ideja - montaža intercoolerja v tisto škatlco kjer se led naloži! seveda kak rabljen intercooler (saab, volvo...), ker novi so predragi!

tist CO2, ki si ga vidu v prtlažnku, pa ponavadi koristi tistim, ki imajo turbače, de na štaru pred dragom ohladijo intercooler, de pride več zraka (ker se le-ta ohladi) v mašino!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr sep 08, 2004 7:38 pm

wavemaker je napisal/-a:s tekočim dušikom zaliješ, pa je. pa bo imel avto ledeno svež dah :lol:


ceneje ;)

http://www.wrigley.com/wrigley/products ... rfresh.asp
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Sr sep 08, 2004 7:50 pm

ZEeMF je napisal/-a:dry ice je za ogn gasit, pa nevem a je co2 al dušik, uglavnem k bi se to stupl bi blo k****a ker oba tedva plina nista gorljiva, in nevem kako bi se benz užgau.


tu je mišljeno, da ti hladiš cev, po kateri gre zrak v mašino. Sam co2 ne pride v mašino. Večji problem si mi pa zdi, da je ta komora v kateri je dry ice zaprta, vsaj tako je videti in pri segrevanju bi prišlo do sublimacije, ekspanzije volumna in ... BLAM!!!
Najbrž je že kak oddušnik v igri.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr sep 08, 2004 7:52 pm

OK, zdej pa domaca naloga... a mi zna kdo izracunati, koliko mi bo tale cudez ohladil vsesani zrak, ce predpostavimo, da je okoliska temperatura zraka 30 stopinj, motor mi pa povlece okrog 120 litrov zraka na sekundo?

Fiziki, na plano... cez palec, pomojem niti za 1 stopinjo, s tem da po stiskanju v turbini in hlajenju na intercoolerju dobim sedaj v taksnih razmerah v loputo ene 55 stopinj vroc zrak.

/jan
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr sep 08, 2004 8:17 pm

Dej fantje pejte raj na kak DRY MARTINI; -kva bo pol šele letu auto.... (v grabo namreč) :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost