Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

MAF senzor in CAI ali kako pretentati elektroniko?

Napisal/-a GorazdO Če sep 02, 2004 8:36 pm

Danes sem snel vse cevi s sesalnega dela motorja - zvok je majka, motor se precej hitreje zvrti v visoke obrate (sploh od 3k RPM naprej)... >>> sanjarim o "pravem" CAI, a sem že naletel na probleme - MAF - "mass air flow sensor" - torej bleži MASNI pretok zraka (MAP beleži hitrost zraka).. Škodijo mu turbulence, ki so prisotne ob uporabi bolj direktnega dovoda zraka -> ščasoma crkne; je pa senzorček "potreben", da ECU preračuna mešanice goriva (ob pomoči lambde in ostale elektronske krame).
Ker pa je vedno nek "ampak": zaradi občutrljivosti senzorja je Subaru naredil "posodo" preko katere prihaja zrak v motor - naloga posode je umirjanje turbulenc.... pa smo tam -> zaviranje pretoka...

posoda (cel sistem) zgleda tkole:
Slika

položaj senzorja: takoj za filtrom (na levi)... cca pol metra od motorja - na desni))
Slika

več o tem senzorju:
http://www.cobbtuning.com/tech/airflow/index.html

ima kdo izkušnje s temi senzorji? kako zaobiti problem (da ne crkne, a hkrati ne zavira pretoka); baje majo VW podobne senzorje...

avto: subaru 2.2 (EJ22), 1990
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Če sep 02, 2004 9:00 pm

hmmm... js zdej ne vem, a je na accentu tud MAF, al je MAS?? ker js sem ta senzorcek dal kr v lukno,ki sem jo zvrtu v CAI cev.
pa dela fajn
edino pod standgasom gre v nizje obrate kot pa prej.
LP
Kennman
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Pe sep 03, 2004 8:15 pm

mnja, pri Subijih to ne gre.. je prevelka zadeva (cca 10cm...)... zgleda da bo s tole škatlico cel hec -> $$$$ zaenkrat se svetlika varianta, ki pa precej stane -> bypass MAF senzorja, remap ECUja... (skupaj v CAI cca 150k sit stroškov) mal drago za cca 5-10 dodatnih konjev... u bistvu pa na pol poti do turbine (itak bi moral menjat ECU, delat remapping...).... :? sranje!
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe sep 03, 2004 10:39 pm

sicer nisem 100% za boxer mašine, ampak ne vem, če boš samo z AF (zrač. filtrom) pridobil 5-10 konjev ;)

to ne štima lih, a veš...
Slika
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Pe sep 03, 2004 11:49 pm

po vsem prebranem (tuji - ameriški forumi - je ameriški model motorja) me čaka križev pot - piggy back - premostitev tega senzorja + remap (menjava) ECUja (cca 150k sit - z CAI vred)... gruntam al se mi sploh splača... za mal zvoka in mal dodatnih konjev... v bistvu sem pol na pol poti do turbo upgrejda...
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl So sep 04, 2004 10:24 am

Jz pa mislem de če ma turbo motor lahko kamot 5-10 konjev dobi....moje mnenje :-P
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Če sep 09, 2004 8:40 am

tukaj imaš link od modela iz amerike k ima subby-ja 2.2 sedan. Ta stran je za moje pojme najbolj uporabna kar se tiče subarujev :twisted:

http://www.surrealmirage.com/subaru/subaru.html

pa še par slike kako je model naredil intake s konus filtrom(sicer je short arm intake)

Slika
Slika

model odsvetuje igranje z MAF senzorjem, ker mu je čez čas crknil.
"glas boxerskega puhala"
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov